مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهینه سازی کلاه خاکستری

 سئو در مشهد

ترکیبی از کلاه سپید و سیاه سوپی به اسم seo کلاه خاکستری می پزد. کلاه خاکستری به معنای فایده گیری از هر دو شیوه بالاست البته به نوعی که گوگل متوجه اخلاق و رفتار نادرست نشود، شما می‌توانید بدین تکنیک همانند به کارگیری از چاقوی آشپزی نگاه فرمایید!

 

فرآیند انجام seo تارنما به ترتیب

گوگل برای درجه بندی نتیجه ها کاوش از فیلترهایی استعمال می‌نماید که به واحد سنجش رقابت واژه و کلمه کلیدی حساس می باشند. seo به طور کلی به بهینه سازی بخش تقسیم می گردد که هریک از آنان را به طور غیروابسته معرفی میکنیم.

 

۱- بهینه سازی تکنیکال

به صورت شعور گوگل از ساختار وبسایت بهینه سازی تکنیکال گفته می‌شود. از مهم‌ترین شاخصه های تکنیکال می شود به این موردها اشاره نمود:

 

ساختار تارنما

 

seo ساختار وب سایت که به بهینه سازی تکنیکال دارای شهرت میباشد یک کدام از مشاجره برانگیز ترین مباحث seo میباشد. به این دلیل‌که به طور کامل بستگی به دسته وب سایت و نیاز استفاده کننده داشته و اصول پیش ذهنی ندارد البته با این حالا چهارچوب برخی از طریق های آن معین میباشد نظیر:

 

کاهش سرعت بار گذاری تارنما

عدم به کار گیری از محتوا در هدر، فوتر و سایدبار به منزله دوری از ساخت محتوا اسکن

پباده سازی ریسپانسیو صفحه های

به کارگیری از HTTPS

اختصاص دادن یک کلمه و واژه کلیدی به هر کاغذ

صفحه ها بایستی برای خزنده گوگل قابل دسترسی باشد

seo نرخ میزان دارایی خزنده

پیوند سازی داخلی

نقشه وب سایت

۲- seo داخلی

به seo صفحه ها تارنما برای کسب سکو فراتر در نتیجه ها کاوش گوگل seo داخلی تارنما گفته میگردد. از مهم‌ترین فاکتور های seo داخلی می شود به این مورد ها اشاره نمود:

 

تیتر ورقه

 

مقادیری که در تگ تیتر قرار میگیرد به طور بدون واسطه در نتیجه ها کاوش نمایش داده میشود لذا از اهمیت بخش اعظمی شامل است. بدون شک از کلمه و واژه کلیدی در تیتر کاغذ به کارگیری نمائید بهتر میباشد تیتر با واژه و کلمه کلیدی آغاز گردیده و از کلمه های مخفف در آن به فعالیت برده شود.

 

عنوان

 

به کار گیری از عنوان ها دو‌مین تکنیک بهینه سازی وب سایت میباشد که بایستی رعایت شود. قرار دادن واژه کلیدی اصلی برگه در عنوان (H1) در بهبود بهینه سازی کاغذ بسیار اثر گذار میباشد.

 

محتوا

 

هر چه محتوا کیفیت خوب خیس باشد اقبال کاغذ نزدیک خیس شدن به جایگاه اولیه گوگل به به عبارتی اندازه ارتقا مییابد. بهتر میباشد تا محتوای ورقه دست کم ۵۰۰ واژه و کلمه باشد.

 

وجود کلمه و واژه کلیدی در سطر اولیه، به کارگیری از تصاویر، لیست، متن‌ها بلد گردیده، تیترهای مربوط به زمینه می‌توانند بر بهبود کیفیت محتوا مفید باشند.

 

نشانی ورقه

 

هر چه کوتاه خیس بهتر. گوگل فقط از ۳ واژه و کلمه اولیه در نشانی ورقه به کار گیری می‌کند به این ترتیب استعمال از نشانی طولانی نمی تواند تاثیر خیر و خوبی داشته باشد لکن بهتر میباشد نشانی مشتمل بر کلمه و واژه کلیدی باشد.

 

۳- سئوی آف پیج

به معیار آوازه وبسایت در وب که از روش اشاره مارک و لینک و پیوند احتساب میشود سئوی آف پیج وبسایت می‌گویند.بک لینک و پیوند ها در offpage مهمترین فاکتور seo می باشند.

 

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی