مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

نقشه تارنما Google News

نقشه تارنما Google News

سئو در مشهد

صرفا وب سایت هایی که با Google News تثبیت گردیده اند می بایست از این نقشه وبسایت به کار گیری نمایند.

 

در‌حالتی که برای شما اینطور میباشد، نوشته‌علمی هایی که در دو روز اخیر منتشر گردیده اند را وارد آن نمایید و همینطور اعتنا داشته باشید که حداکثر 1000 نشانی url در هر نقشه وبسایت قرار دهید . آن را به محض نشر نوشته ی علمی تازه، بروزرسانی نمائید.

 

مغایر برخی از مشورت های آنلاین، نقشه تارنما Google News از نشانی url تصاویر پشیبانی نمی نماید. گوگل سفارش می نماید که برای مشخص و معلوم کردن تصویر thumbnail هر نوشته‌علمی که در Google News قرار می دهید از schema.org یا این که og:image استعمال فرمائید.

 

نقشه وب سایت تلفن همراه

این آیتم برای اکثر وبسایت ها ضروری وجود ندارد.

 

چرا؟ زیرا Mueller ثابت کرده که نقشه وبسایت تلفن همراه فقط برای خصوصیت صفحه های گوشی به کار گیری می‌شود خیر برای سازش با تلفن همراه های هوشمند.

 

پس نقشه تارنما تلفن همراه هیچ مزیتی ندارد مگر اینکه شما نشانی های url را منحصرا برای تلفن همراه ها پباده سازی نموده اید.

 

نقشه وب سایت html

 

 

نقشه تارنما های xml نیازهای موتور کاوش را براورده می‌نمایند. نقشه تارنما html به یوزرها انسانی برای یافتن محتوا امداد می‌نماید.

 

سوالی که موجود است این میباشد که در شرایطی که شما تجربه کاربری خیر و خوبی دارید و از لینک و پیوند های داخلی تارنما تان به صدق به کارگیری کرده باشید، آیا گشوده هم به نقشه وب سایت HTML نیاز پیدا می‌کنید؟

 

نصیب page views مرتبط با نقشه وب سایت html تان را در Google Analytics را بازنگری نمایید.

 

احتمال داراست واحد سنجش آن خیلی زیر باشد، در غیر اینصورت به نیکی نشان میدهد که شما بایستی نصیب پیمایش تارنما تان را بهبود بدهید.

 

لینک و پیوند نقشه وب سایت html، معمولا در نصیب فوتر وبسایت قرار میگیرد. لینک و پیوند هر یک از صفحه های وبسایت تان می بایست در‌این نقشه وبسایت وجود داشته باشد.

 

در صورتی تعداد یه خرده از اشخاص از آن به کار گیری می نمایند و موتورهای کاوش به آن نیازی ندارند به این دلیل‌که وب سایت شما دارنده پیوند داخلی توانا باشد و یک نقشه وبسایت XML داشته باشید، آیا می بایست گشوده هم از نقشه وبسایت HTML به کار گیری کنیم؟ اینجانب میگویم که نیازی وجود ندارد.

 

نقشه وب سایت xml دینامیک

نقشه های وب سایت استاتیک با ابزارهای معمولی ای مانند Screaming Fog ساخته می گردند. مشکلی که موجود هست اینست که به محض اینکه یک برگه را تولید و یا این که حذف بکنید، دیگر نقشه وب سایت تان غیرقابل به کار گیری می‌گردد. در شرایطی که محتوای یک برگه را تصحیح نمایید، نقشه وب سایت به صورت اتوماتیک تگ lastmod را بروز رسانی نمی نماید.

 

پس بهتر میباشد که از نقشه وب سایت استاتیک صرف حیث فرمائید مگر اینکه دوست داشته باشید پس از هر توشه تغییر‌و تحول یکبار نقشه وب سایت را ساخت و بروزرسانی نمایید.

 

از طرف دیگر، نقشه وب سایت های دینامیک وجود دارا‌هستند که به صورت اتومات بوسیله سرورتان بروز رسانی میشوند تا تغییرات تارنما را به محض وقوع منعکس نمایند.

 

برای تولید یک نقشه وبسایت دینامیک می بایست:

 

از گسترش دهنده تان بخواهید یک اسکریپت سفارشی برای این فعالیت بنویسد و مطمئن گردید که توضیحات کافی را در رابطه اسکریپت ارائه نموده است.

از یک ابزار ایجاد نقشه وبسایت دینامیک به کارگیری نمایید.

از یک افزونه برای CMS تان استعمال نمائید، به عنوان مثال افزونه نقشه های xml وب سایت – yoast بهینه سازی

 

 

خلاصه نکات کلیدی

 

نقشه های وبسایت xml دینامیک و نقشه های وب سایت index، چاره های مدرنی می‌باشند که امروزه از آن ها به کار گیری می گردد، ولی نقشه های وب سایت html و گوشی اینطور نیستند.

 

صرفا درصورتی که از نقشه وب سایت های تصویری، ویدئویی و google news استعمال نمائید که جایگاه بندی بهتر این گونه محتواها kpi بهتری برای شما به هم پا می اورند.

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی