مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

چطور بک پیوند بگیریم؟

سئو در مشهد
درحال حاضر که با مضمون‌ «بک لینک و پیوند» و نقش آن در بهبود سئوی وب سایت آشنا شدید، بهتر میباشد که با چند راهکار بی آلایش در سمت جذب بک لینک و پیوند مطلوب برای وبسایتتان آشنا گردید.

نکته‌ای که در جذب بک پیوند به مراد بهبود جایگاه وب سایت دارای اهمیت میباشد، این میباشد که تعداد بک پیوند نسبت به کیفیت آن اهمیت چندانی ندارد و کیفیت بک پیوند دریافتی میباشد که تأثیر خویش را در بهبود سئوی سایت اکران میدهد. براین اساس در حالتی که قصد خرید بک پیوند را دارید (که به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود. به دلیل آن که به تازگیً الگوریتم پنگوئن گوگل بک لینک و پیوند‌های خریداری گردیده را شناسایی می‌نماید و آن‌ها‌را تحت عنوان فاکتوری منفی در سئوی سایت در لحاظ میگیرد) در شرایطی که که از کیفیت بک لینک و پیوند‌ها اطلاعاتی ندارید ریسک نکنید و نسبت به خرید مبادرت ننمایید.

چه طور می‌قدرت بک لینک و پیوند‌های کیفیت خوب اخذ کرد؟


مقاله ها کیفیت بالا بنویسید
در شرایطی که میخواهید لینک و پیوند تارنما شما در تارنما‌های کیفیت خوب قرار گیرد، قطعاً ایجاد محتوا تارنما شما نیز می‌بایست کیفیت‌های لازم را داشته باشد. تایپ کردن مقاله ها کاربردی و باکیفیت (مثل همین نوشته‌ی علمی :D) اعتنا صاحبان بقیه تارنما‌ها را به تارنما شما جلب کرده و احتمال قرارگیری پیوند مطالب تارنما شما در تارنما ‌آنها‌را ارتقا می دهد. در لحاظ داشته باشید، مقاله‌ها باکیفیت، تحقیقی هستند و اسکن گردیده از وب سایت‌های دیگر نیستند.

استارت به کامنت‌بازی نمایید
خواسته از کامنت‌بازی شرکت کردن شما در سایت‌ها و کانال‌های اجتماعی میباشد. انجمن‌های گفتگویی که پیوند‌های Do-follow در پست‌های خویش قرار میدهند، منزلت بسیار قابل قبولی برای به دست آوردن بک لینک و پیوند کیفیت خوب هستند. همینطور کانال‌های اجتماعی که امروزه بخش مهمی از وب را به خویش اختصاص داده‌اند با اعتنا به گستردگی مخاطبانشان به شدت برای به چنگ آوردن بک پیوند سفارش میگردند.

جمعاًً موردها نقل شده فقط بخشی از مورد ها مهم مربوط به معنا بک لینک و پیوند هست. مطلقاً تجربیات فردی هرکس دراین باره مختلف میباشد و این نوشته‌ی‌علمی کلیه آن‌ها‌را پوشش نخواهد اعطا کرد. با این درحال حاضر امید‌وار‌یم که مطالب روایت شده تا حد قابلیت و امکان کاربردی باشند و در استعمال از سرویس ها seo و بهبود درجه وب سایت شما در موتورهای کاوش تأثیر مثبت داشته باشند.

  • ۹۹/۰۲/۰۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی