مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد 

لغات نامرئی: افزودن عبارات کلیدی نامرئی به مطالب نیز ممنوع میباشد. بعضا از وبسایت هایی که با سئوی کلاه سیاه عمل مینمایند، با تولید متنی همرنگ با رنگ پس‌مورد کاغذ، مبادرت به تولید seo مینمایند. مثلا شما با جستجوی عبارت کرم ضدآفتاب و کلیک کردن بر روی پیوند خرید آن با کاغذ فروش ماسک چهره مواجه گردید. در‌این‌صورت این وبسایت مقاله مرتبط با کرم ضدآفتاب را در ورقه متبوع داراست، ولی این متن برای شما قابل مشاهده وجود ندارد چون به رنگ دور‌نما میباشد و چشم نمی شود. صرفا گوگل می تواند متن را تشخیص دهد و به همین برهان میباشد که‌این مقاله در جستجوی گوگل شما بالا میاید. وقتی که یک استفاده کننده بر روی فیض کلیک می‌نماید، و به وبسایت شما می آید، مقاله شما بایستی در رابطه با سوال وی باشد. در‌صورتی‌که میخواهید ایراد دیگر افراد را حل نمایید پس نیازی به مخفی‌کاری ندارید.

لغت ها نامرئی به فعالیت نبرید.

 

طعمه‌گذاری: این گزینه هم یک کدام از دیگر از طریق‌های ساخت محتوای بی‌کیفیت میباشد. کلاه سیاه‌ها با استعمال از طعمه‌گذاری، موتورهای کاوش را منحرف می‌نمایند. طعمه‌گذاری دربرگیرنده ساختن محتواهای متعدد در رابطه موضوعی میباشد که می خواهید در گوگل بالا بیاید. وقتی که روی لینک و پیوند متبوع کلیک میکنید، آن مقاله، سریعا با یک مقاله دیگر در همین مسئله ردوبدل میگردد. این واقعه منجر تولید تجربه منفی برای جستجوگرها میشود. این فعالیت ناپسند، یوزرها و موتورهای کاوش را فریب می دهد و نحوه نیکی برای بهینه سازی و درجه تصاحب کردن در گوگل وجود ندارد.

با تغییر‌و تحول مطالب، گوگل را فریب ندهید.

 

در غایت به شما میگویم که محتوای اصیل و نسخه برداری نشده، بخش مهمی از سئوی کلاه سپید میباشد. محتوای اروجینال خیر صرفا شما‌را از شر مجازات موتورهای کاوش در امان نگه می دارد، بلکه سبب مخصوص بودن اینترنت‌وب سایت شما هم می‌گردد. یقین نمائید هرچه محتوای شما با کیفیت‌خیس باشد، مخاطبین شما بیش تر به شما اعتماد می‌نمایند. تجربه مدیران اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار در طی چند سال، اثبات نموده است که محتوای اورجینال، بازدیدکننگان شمارا به مشتریان شما تبدیل میکند.

 

داد و ستد پیوند (Paid Links)

موتورهای کاوش مانند گوگل، معامله لینک و پیوند را به شدت ممنوع کرده‌اند. گوگل در اینترنت‌تارنما خویش اعلام نموده است که \"هر لینکی که برای ویرایش جایگاه‌ کاغذ و یا این که جایگاه‌ وب سایت در نتیجه ها جستجوی گوگل آیتم به کار گیری قرار بگیرید، می تواند تحت عنوان نقض قانون ها گوگل در حیث گرفته شود\". گوگل همینطور هرگونه مبادله برای خرید لینک و پیوند را غیر رسمی تلقی می کند. مانند وقتی که شما در عوض اخذ لینک و پیوند، تولیدها اینترنت‌تارنما خویش را به طور بدون‌پول برای اینترنت‌وب سایت دیگری می‌فرستید. تشخیص اینکه چه تبادلی قابل پذیرش میباشد و چه تبادلی جرم به حساب می آید، ممکن میباشد یه خرده مشقت بار به حیث رسد. چنانچه شما هم جز آن جور‌ای میباشید که با قرائت این گزینه از سئوی کلاه سیاه، نگران تبادلات خویش شدید می بایست راهبرد‌های FTC را بخوانید.

 

  • ۹۹/۰۲/۰۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی