مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


به کارگیری از طریق های غیر رسمی و بهینه سازی کلاه سیاه، منجر جریمه و کاهش جایگاه تارنما شما می شود. در‌حالتی که استعمال از این نحوه ها تا این حد خطرناک و مضر می‌باشند آیا استعمال از آن‌ها برای تارنما های دیگر قادر است منزلت آن‌ها در نتیجه ها کاوش را تغییر تحول دهد؟

گه گاه وبسایت هایی که حریف شما می باشند تصمیم می گیرند به جای بهتر کردن تارنما خویش، شما‌را انگیزهِ حمله قرار دهند. به عبارت دیگر، این تارنما ها جای این که به تفکر بهبود تجربه کاربری و ساخت محتوای گران بها برای تارنما خویش باشند، از تکنیک های کلاه سیاه به کارگیری مینمایند، ولی خیر برای اینکه سکو تارنما خودشان را ارتقاء دهند، بلکه به‌این خیال و خاطر که وبسایت شمارا از دیده گوگل بیاندازند!

دیدنی میباشد بدانید که‌این تاءمل در فضای رقابتی وب جدید وجود ندارد و حتی برای آن نامی نیز تعیین شده‌است؛ بهینه سازی منفی!

درین ویدیو در آغاز تمجید دقیقی از بهینه سازی منفی ارائه می کنیم و در پی معمول ترین نحوه هایی که برای ضربه زدن به رقبا در بهینه سازی انجام می گردد را به یاروهمدم نحوه های خودداری از آن به شما معرفی خوا‌هیم کرد. دوران این ویدیو 6 دقیقه و 26 ثانیه و حجم تقریبی آن 50 مگابایت میباشد. در شرایطی‌که در قوانینی میباشید که قابلیت و امکان مشاهده ویدیو را ندارید توصیه می کنیم ادامه نوشته‌ی علمی را به توجه مطالعه نمایید.

 

 seo منفی چه می‌باشد؟
به یک بازی شطرنج تصور کنید. در‌این بازی رقیب شما تلاش می‌کند از هر تکنیک و راهی که می شناسید مهره های شمارا یک کدام از بعد از دیگری از میان پیروزشود. انگیزه پایانی در بازی شطرنج این میباشد که طرف مقابل بتواند شمارا کیش و مات کرده و بازی را پیروز شود.

در بهینه سازی منفی، حریف سعی می نماید رده وب سایت شمارا در حاصل جستجوی گوگل زیر بیاورد و از این نحوه بازدید تارنما شما‌را کم کند.
البته آیا شاید بپرسید که وب سایت اینجانب چطور کیش و مات می‌گردد؟

در واقع چیزی که به اسم seo منفی از آن خاطر می کنیم در بیش تر وقت ها به عبارتی تکنیک های کلاه سیاهی می‌باشند که به قدری برای گوگل قابل ردیابی می باشند که جریمه شدن آن‌ها خیلی به دور از ذهن وجود ندارد.


به عنوان مثال فرض فرمائید شما در عبارت «یادگرفتن seo» در ورقه نخستین گوگل و در سکو نخستین می‌باشید؛ ولی حریف شما در درجه 3 یا این که 4 مقام دارااست. از آن جایی که منزلت کلمه و واژه کلیدی در برگه حاصل از اهمیت بالایی شامل است، سایتی که زیر خیس از شما مقام دارااست تصمیم می‌گیرد با خرید بک پیوند در کلمه و واژه کلیدی یادگرفتن بهینه سازی، شمارا انگیزه جریمه الگوریتم پنگوئن نماید.

برای آنکه بتوانیم استراتژی قابل قبولی برای تقابل با seo منفی داشته باشیم در آغاز می بایست همه گیرترین تکنیک هایی که برای این فعالیت استعمال میگردند را به نیکی بشناسیم. در واقع فقط با اطلاع از طریق های متعدد بهینه سازی منفی میباشد که می‌توانیم وبسایت خویش را در قبال حمله ناگهانی وب سایت های حریف بیمه کنیم. حال وقت آن میباشد که با گونه های seo منفی آشنا شویم :

1- پیوند سازی مخرب برای تارنما حریف
در‌این تکنیک شخص تهاجمی دسترسی به تارنما و یا این که محتوای صفحه های شما ندارد در سود تمامی کار های خویش را بر روی پیوند سازی های مخرب برای تارنما شما متمرکز مینماید. دسترسی به داده ها هاست یا این که پنل رئیس تارنما ها فعالیت دشواری میباشد و در واقع مستلزم عبور از سد امنیتی تارنما انگیزه میباشد در سود میتوان اذعان کرد بهینه سازی منفی فرنگی بیشتراز seo داخلی آیتم اعتنا قرار گرفته میباشد.

الگوریتم پنگوئن گوگل

الگوریتم پنگوئن گوگل چه میباشد و چه وب سایت هایی را جریمه می‌کند؟ - آکادمی وبسیما

در صدر توضیحی بی نقص در زمینه ی الگوریتم پنگوئن ارائه می‌دهیم و آنگاه به جریمه این الگوریتم و روش خلاصی از آن می‌پردازیم. در حالتی که شما هم نگران این میباشید که وب سایت شما بوسیله گوگل جریمه شود قطعا این نوشته‌علمی را بخوانید.
 وظیفه داراست تا موقعیت تندرست لینک و پیوند سازی تارنما ها را بازبینی کرده و درصورتی که مطمئن شود بک پیوند ها با انگیزه کسب مقام در نتیجه ها گوگل خریداری گردیده اند تارنما خاطی را جریمه نماید. همین نکته بی آلایش کافیست تا اشخاصی به‌این اندیشه بیافتند تا با پیوند سازی مخرب برای رقبای خویش آن‌ها را انگیزه جریمه این الگوریتم قرار دهند.
seo منفی فرنگی در واقع ساخت لینک و پیوند های فرنگی بسیار و معدود بها برای وبسایت حریف میباشد.
الگوریتم پنگوئن برای باز‌بینی سالم لینک و پیوند سازی یک تارنما؛ به تعداد، اعتبار، متن پیوند گردیده و مقطع تولید پیوند ها اعتنا می نماید. اشخاصی که از این تکنیک ها به کارگیری می‌نمایند معمولا موارد ذیل را در لینک و پیوند سازی در حیث می گیرند:

لینک و پیوند ها عموما از وبسایت ها و بلاگ هایی با اعتبار دامنه ذیل و اسپم اسکور بالا می‌باشند.
تعداد متعددی لینک و پیوند و در زمان کوتاه، برای برگه اصلی وب سایت شما یا این که صفحاتی که بازدید و رده قابل قبولی دارا هستند ساخت می شود.
برای لینک و پیوند سازی از لغت ها یکسان تحت عنوان Anchor Text استعمال می‌شود که دقیقا لغات کلیدی وب سایت شما می باشند.
وبسایت هایی که به شما پیوند می‌دهند هیچ ارتباطی از حیث مسئله و معنی با وب سایت شما ندارند.
پیوند هایی که به وب سایت شما داده می گردند همه فالو می‌باشند.
این کار ها موجب می‌شوند که در برهه زمانی کوتاهی، انبوهی از لینک و پیوند های بی کیفیت و ولی انگیزه گذاری گردیده بر روی عبارتی یگانه برای وبسایت شما ساخت شوند. در سود وبسایت شما اعتبار خویش را نزد گوگل از دست داده و با افت شدید درجه مواجه میگردد.

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی