مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد 
بهینه سازی چه چیزی است؟
بهینه سازی یا این که به عبارتی سئو تارنما هنر به کار گیری از الگوریتم های موتورهای کاوش به مراد اکران وبسایت در بالا نتیجه ها میباشد. این کوتاه ترین تعریفی بود که می قدرت از این دانش ارائه بخشید. کسی که که به وب دسترسی داشته باشد سرویس ها یا این که تولیدها خویش را در گوگل کاوش می نماید و از اولی اینترنت سایتها برای برطرف سازی نیاز خویش استعمال میکند.

اما شایان ذکر میباشد که بهینه سازی دیگر آن چیزی وجود ندارد که در ذهن می پروارانید! الگورتیم های گوگل بشدت تیزهوش شدند و این الگوریتم ها تمام عملکرد خویش را میکنند تا شایسته ترین نتیجه ها را به یوزرها نشان دهند. درین دربین سئوکاران متعددی میباشند که با راهکارهای فیک کارایی دارا‌هستند منزلت بهتری برای سایت مهیا آورند. این سئوکاران بسیار مبتدی و تازه کار می‌باشند، زیرا یک سئوکار ماهر دانسته که دیگر نمی‌شود راز گوگل را گول مالید!

برای اینکه یک سئوکار ماهر گردید:

چطور به یک سئوکار ماهر تبدیل شویم؟

آشنایی بدون نقص دانش سئو وبسایت میتواند شما‌را به مقام بهتری از پیشین برساند، بشرطی که بدانید با اعتنا به وضعیت هم اکنون می بایست چه کارهایی را انجام دهید. در‌این مقاله قصد داریم به تمجید کاملی از seo بپردازیم و بگوییم که چطور می قدرت با دقت به الگوریتم های تازه گوگل در بالا حاصل گوگل چشم شویم.

برای چشم شدن در بالا گوگل بخوانید: چطور پیوند اولیه گوگل شویم؟

شما برای اینکه بتوانید وبسایتی در ابتدا حاصل کاوش با لغت ها کلیدی مد حیث داشته باشید ناچار می باشید تارنما خویش را دست خوش تغییرات اکثری نمایید. سئوی وبسایت به عبارتی چیزی میباشد که بدان نیاز دارید البته گذشته از آنکه بدانید بایستی چه کارهایی را روی وبسایت خویش انجام دهید بهتر میباشد در امر seo و روش سعی موتورهای کاوش بیش تر بدانید. به دنبال به معرفی قسمت های گوناگون seo میپردازیم و می‌گوییم که چه کارهایی را در اولِ خط مش می بایست انجام دهید:

seo چه چیزی است؟
چرا وبسایت خویش را بهینه سازی کنیم؟
موتورهای کاوش چه‌طور فعالیت مینمایند؟
مهم ترین اضلاع بهینه سازی
استراتژی بهینه سازی
seo شایسته ترین تبلیغ در وب
انجام seo در موسسات


رئیس کمپانی شایگان:

“در صورتی در ادامه ارتقاء مشتری و ارتقا فروش میباشید seo شایسته ترین بازاریاب شماست.”

دپارتمان سئوی وبسایت شایگان با seo کاران ماهر و ارائه راهکارهای سئو وبسایت، شمارا در وصال به صدر حاصل موتورهای کاوش از گزاره گوگل امداد می‌رساند

در رابطه بهینه سازی چه می‌دانید؟
seo به (انگلیسی بهینه سازی) مخفف واژه و کلمه Search Engine Optimization میباشد و در معنای seo تارنما برای موتورهای کاوشگر (همانند گوگل) میباشد. مجموعاَ به تیم کارهایی که در راستای معرفی هرچه بهتر وب سایت به موتورهای کاوش انجام می‌گیرد و در کنار آن به نیاز بازدیدکنندگان اینترنتی اعتنا میگردد را دانش seo میگویند. ولی تنها این وجود ندارد!

شما برای اینکه بتوانید یک وب سایت را بهینه سازی فرمائید نیاز به آشنایی بدون نقص و کاملی در امر سعی موتورهای کاوش دارید. در صورتیکه این آشنایی سابق باشد یا این که وجود نداشته باشد بی تردید جراحت بزرگی به بخش سئوی وبسایت شما وارد خواهد شد. برای اینکه از این بلاها بدور باشید بایستی با استراتژی صحیح و مبنی بر استانداردهای موتورهای کاوش از پاراگراف گوگل پیش بروید.

درخصوص seo، بایستی به‌این نکته دقت ویژه داشت که انجام سلسله کارهایی که در قالب سئو یک تارنما رخ می‌گیرد بسیار وقت گیر میباشد. معمولا انجام سئوی یک وب سایت در بین یک تا چهار ماه عصر می‌برد و برای دیدن فیض شما می بایست چهار تا هشت ماه درانتظار باشید. این دوره برای بهینه سازی، یک دوره ایده آل برای سئوی حقیقی وواقعی میباشد.

تعامل مهم‌ترین قضیه در وبسایت و seo میباشد. سایتی که قابلیت و امکان تعامل بیشتری با یوزرها داشته باشد قابلیت اکران بیشتری در ابتدا نتیجه ها کاوش دارااست. برای این خواسته کارشناسان بهینه سازی مدام به‌دنبال راهکارهایی برای ارتقا تعامل یوزرها در وب سایت میباشند، زیرا این زمینه اکنون یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهای سئو تارنما به حساب آورده می شود.

seo چه تاثیری رو کسب و کارمان میگذارد؟
چرا تارنما خویش را بهینه سازی کنیم؟ شما چنانچه در عمل خویش شایسته ترین باشید ولی چشم نشوید، کسی از سرویس ها و رشته شما به کار گیری نخواهد کرد. یکی‌از شایسته ترین تریبون ها برای چشم شدن وب میباشد که در بالا آن‌ها گوگل قراردارد. چنانچه قصد دارید بوسیله گوگل به جستجوکننده ها معرفی گردید می بایست به سراغ seo تارنما بروید. در تحت نموداری از تارنما هایی را مراعات میکنید که میتوانند بیشترین ترافیک را برای وبسایت ها ساخت نمایند.


لیست وبسایت هایی که بیشترین ترافیک را دارا‌هستند

همان طور که در تصویر بالا می بنید ۶۰ درصد کل ترافیک ها از روش گوگل انجام می‌گردد. در شرایطی که بقیه موتورهای کاوش مثل بینگ و یاهو را بدین عدد طولانی تر کنیم خواهید روئت کرد بیشتراز ۷۰ درصد ترافیک وب از روش موتورهای کاوش میان تارنما های تقسیم می‌شود. این مورد اهمیت حضور موءثر در حاصل موتورهای کاوش را نشان می‌دهد. پس در شرایطی که میخواهید ۷۰ درصد یوزرها اینترنتی را به وبسایت خویش بکشانید می بایست روی سئوی وبسایت خودکار نمائید.


نمودار مقایسه ترافیک حاضر در موتورهای کاوش با بقیه سایتها

بهینه سازی به شما یاری خواهد کرد تا جستجوکنندگان شما‌را پیدا نمایند، و این یعنی بازدید طولانی تر = مشتری بیش تر

پس در حالتی که شما پیرو این میباشید که از تارنما خویش درآمد به دست بیاورید، می بایست بازدیدکنندگان را به تارنما خویش جذب فرمایید و در وبسایت تدابیری بیاندیشید تا آن‌ها‌را به مشتریان خویش تبدیل فرمائید.

دقت به‌این نکته که بازدیدکنندگان برای جستجوی سرویس ها و محصول ها از موتورهای کاوش همانند گوگل به کارگیری میکنند، این فرمان را مهمتر می‌کند که وبسایت شما از نگاه موتورهای کاوش می بایست با صرفه و عالی باشد. هر چه تارنما از دید امتیاز seo فراتر باشد، در صفحه های اولیه نمایش داده میشود. زیرا موتورهای کاوش مدام عملکرد دارا‌هستند شایسته ترین حاصل را به مخاطبین خویش نشان دهند.

یک نمونه دیدنی برای ادراک بهتر اهمیت seo
“سرویس ها مجالس و عروسی” در گوگل ماهانه ۳۰۰۰ رتبه به وسیله اشخاص گوناگون کاوش میگردد. این واژه برای موسسات و مجموعه هایی که‌این سرویس ها را ارائه می‌دهند بسیار مهم میباشد و در صورتیکه بتوانند با آن در بالا حاصل کاوش باشند میتوانند درصد قابل توجهی از بازدیدکنندگان را به خویش اختصاص دهند. یک تارنما که در بالا نتیجه ها باشد می‌تواند تا ۷۰ درصد ترافیک یک واژه را برای خویش نماید.

اکنون با این توضیحات شما دوست دارید سئوی وبسایت خویش را ابتدا فرمایید؟

اینکه در بالا موتورهای کاوش قرار بگیرید بسیار مهیج میباشد. البته چهت نیل به چنین هدفی می بایست مارک خویش را به گوگل اثبات فرمائید.

ارتقاء جستجوهای اینترتی
با توسعه و گسترش استعمال از دستگاه های هم پا از پاراگراف تلفن همراه و تبلت استعمال از سرویس ها اینترنتی بسیار کلیه گیر شده‌است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به‌دنبال سرویس ها دهنده ای برای رفع نیاز خویش باشید. او‌لین جایی که برای جستن آن رمز می زنید وب و موتور جستجوی گوگل میباشد. حتی خیلی از یوزرها برای یافتن سرویس ها دهندگان از شبکه های عمومی استعمال مینمایند. با این تفاصیر حضور فعال در شبکه‌های‌مردمی و داشتن یک وب سایت قوی که در بالا نتیجه ها باشد می‌تواند شمارا به مشتریان متعددی برساند.

سئو بی آلایش وجود ندارد!
شاید خیلی ها تفکر نمایند که برای بودن در بالا حاصل گوگل روش معمولی ای را در پیش دارا‌هستند، می بایست بیان‌کنم مشقت این مسیر به جور کسب و عمل و لغت ها کلیدی مد لحاظ شما بستگی داراست. هرچقدر لغت ها کلیدی شما لبریز رقابت خیس باشد عمل سئوی تارنما مشقت بار خیس میباشد و به مهارت بیشتری برای سود گیری نیاز دارااست.

راهکارهای مختلفی برای انجام seo وب سایت موجود است که در پایین به سه عدد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره میکنیم:

ایجاد محتوا
پیوند سازی
تبلیغات


بهینه سازی تارنما های فروشگاهی به نسبت بقیه سایتها مشقت بار خیس میباشد. چرا‌که رقابت ها بیش تر میباشد و عمل کردن روی سئوی تک تک محصول ها فعالیت مشقت بار و دوره بری میباشد. ولی نمی شود از این نکته سپری شد که سئوی ماهر میتواند فروش وبسایت های اینترنتی را تا حد بسیار متعددی بالا غالب شود.

حاصل حقیقی یا این که تبلیغات گوگل!
هنگامی شما با seo کردن وب سایت خویش در بالا نتیجه ها و یا این که برگه نخستین قرار میگیرید به طور به طور کامل طبیعی محل ورود هایی را از موتور کاوش اخذ میکنید. به‌این محل ورود های طبیعی نتیجه ها حقیقی و واقعی یا این که محل ورود ارگانیک گفته می‌گردد. البته میشود در برگه اولیه بود و seo نکرد! این فعالیت با تبلیغات گوگل انجام میگردد.

ولی متاسفانه اینک این گونه تبلیغات به نسبت هزینه برخورد قابل قبولی ندارد. تبلیغات گوگل با دلار اکانت می‌شود و با اعتنا به ارزش ارز هزینه هر کلیک استفاده کننده روی تبلیغ شما فی مابین ۲ دلار تا ۵۰ سنت خواهد بود که با محاسبه بها دلار هر کلیک از ۷ هزار تومان تا ۲۸ هزار تومان برای شما آب می‌خورد. شما درصورتی که ۷۰۰ هزار تومان اکانت خویش را شارژ فرمایید در خوشبینانه ترین شرایط تنها ۱۰۰ محل ورود میتوانید اخذ فرمائید. در حالی که با سئوی ارگانیک می‌توانید روزی ۱۰۰ محل ورود بدست آورید سوای اینکه به گوگل مبلغی بدهید. اینجاست که بها بهینه سازی خویش را نشان میدهد.

اهمیت ساختار و ظواهر وب سایت
امروزه seo وب سایت تنها مشتمل بر ساخت محتوا و لینک و پیوند سازی وجود ندارد، بلکه مارک سازی اینترنتی و داشتن ظاهری مطلوب برای منفعت مندی از حداکثر تجربه کاربری بسیار مهم میباشد. یعنی سرعت تارنما، ظواهر مطلوب، ساختاری دیدنی میتواند خویش بخش مهمی از seo باشد.

seo دربرگیرنده فاکتورهای بیشماری میباشد که از مهم‌ترین آن ها در‌پی کلام خوا‌هیم کرد. یادمان باشد هر چقدر وبسایت ما از حیث ظاهری و برندسازی توانمند باشد، می بایست گشوده روی سئوی تارنما فعالیت کنیم. بهبود seo برای ارتقاء فروش و مشتری را به یاور خواهد داشت.

عارضه ها انجام سئو سایت:
برگه اولیه موتورهای کاوش مثل گوگل، همانند یک بیلبورد تبلیغاتی در به هم ریخته ترین مکان شهر میباشد.
در روز بیش تر از ۱۲ میلیون عبارت فارسی در گوگل سرچ می گردد.
شما با seo می‌توانید بازخوردی عالی برای ارتقا مشتری و فروش داشته باشید.
seo میتواند کسب و فعالیت شما‌را وسیع و وسیع خیس نماید.
با بهینه سازی همواره می‌توانید معطل تماس مشتریان نو باشید.
با seo کردن وبسایت می‌توانید مخارج بازاریابی و تبلیغاتی خویش را کاهش دهید.
هنگامی در ابتدا حاصل باشید یعنی از نگاه گوگل یک خدمت دهنده دارای اعتبار میباشید، این شم به بازدیدکنندگان نیز انتقال میابد.


در گوگل دوستداشتنی گردید. در دیده مشتریان خویش بدرخشید. در وب یک مارک ۵ ستاره باشید. کلیه اینها را میتوانید با شایگان تجربه نمائید.

موتورهای کاوش چه گونه عمل می‌کنند؟
در موتورهای کاوش مثل گوگل الگوریتم هایی وجود دارا هستند که داده ها وبسایت ها را مبتنی بر مدل بندی موضوعی و نمره هایی که بر هر کاغذ داده اند طبقه بندی کرده اند. هنگام کاوش برای موضوعی در گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش، بر پایه ی این طبقه بندی و امتیازدهی، تلاش میگردد شایسته ترین نتیجه ها به استفاده کننده اکران داده شود.

هم اکنون سوال اینجاست:

گوگل چه‌گونه شایسته ترین را تعیین می‌کند؟
گوگل میاید و داده ها را طبقه بندی می نماید. به اینکار نظم دهی یا این که فولدر بندی هر برگه از اینترنت گفته می گردد. هر اطلاعاتی که در صفحه های اینترنت موجود است در گونه بندی موضوعی خاصی قرار می‌گیرند. بخاطر همین میباشد که زمانی شما “اجاره خودرو” کاوش نمائید صرفا تارنما هایی را به شما نشان میدهد که سرویس ها اجاره خودرو ارائه میدهند و از نشان دادن وب سایت هایی که داد و ستد خودرو انجام میدهند پرهیز میکند.

یک کدام از موردها دیگری که گوگل به وسیله آن نتیجه ها را استخراج می نماید عبارات کلیدی میباشد. کلماتی که شما در گوگل کاوش می‌کنید معانی خاصی دارا هستند که گوگل همت می‌کند با فهم و شعور بهتر کلمه ها و هم معنی های آنان نتایجی عالی به مخاطبان خویش نشان دهد.

یک واحد سنجش مهم برای اکران شایسته ترین نتیجه ها داشتن لینک و پیوند هایی با اقتدار بالاست. پیرو بیش تر درخصوص پیوند سازی کلام می‌کنیم. البته در اینجا بایستی بگوییم که گوگل وبسایت هایی را در ابتدا نتایح نشان میدهد که لینک و پیوند هایی کیفیت بالا گرفته باشند. لینک و پیوند کیفیت بالا چه چیزی است؟ لینک و پیوند کیفیت عالی لینکی میباشد که از یک ورقه دارای ربط از یک وبسایت قدرتمند و خوب گرفته گردیده باشد. یک میزان برای سنجیدن تارنما های توانا به اسم آتوریتی موجود هست.

در‌حالتی که نمیدانید آتوریتی چه چیزی است کلیک نمایید. وب سایت هایی که حاذق اند دارنده آتوریتی بالایی میباشند و به دست آوردن پیوند از آن ها به معنای معرفی شما از طرف یک شخص قابل اعتماد میباشد.

یکی از دیگر از معیارهایی که در حاصل گوگل بسیار تاثیر گذار میباشد اثر گذار بودن مطالب میباشد. شما می بایست سایتی با ساختار مطلوب و مطالبی اثر گذار و کلیدی داشته باشید. گوگل از کجا میفهمد که وبسایت شما اثر گذار میباشد؟ از هنگامی که یوزرها در تارنما شما سپری می نمایند. گوگل با محاسبه خوی یوزرها در می‌یابد که یوزرها از صفحه ها تارنما شما راضی میباشند یا این که نه. اصولا هرچقدر اضافه بتوانید یوزرها اینترنتی را راضی فرمایید در seo پیروز خیس می باشید.

مهم ترین اضلاع بهینه سازی
در seo ضلع هایی وجود دارا هستند که درین بخش قصد داریم آنان را به شما معرفی کنیم و بگوییم هر یک به چه معنا میباشد.

واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی
مراد از کلمه و واژه کلیدی به عبارتی واژه و کلمه یا این که عبارتی میباشد که قصد دارید تارنما با آن واژه و کلمه در بالا نتیجه ها گوگل چشم شود. برای مثال هر کس کارش کابینت میباشد دوست داراست با کابینت کاری یا این که کابیت سازی چشم شود. یک کدام از مهم‌ترین فاکتور های برد در بهینه سازی، گزینش صحیح عبارات کلیدی میباشد. برای این مراد سفارش می‌کنم بعداز تلاوت بی نقص این کاغذ، مقاله فراگیری بهینه سازی عبارات کلیدی را مطالعه نمائید.

سئوی داخلی (ON Page بهینه سازی)
سئوی داخلی انجام تمامی ی کارهایی میباشد که در باطن تارنما به خواسته سئو وبسایت انجام میگردد. هر کاری که در باطن وب سایت انجام دهید برای اینکه در ابتدا حاصل گوگل قرار بگیرید، سئوی داخلی اسم داراست که به آن On Page بهینه سازی نیز گفته میگردد.

در سئوی داخلی مفاهیم دیگری وجود دارا‌هستند که به طور خلاصه به آنان اشاره میکنیم:

تایتل کاغذ : خواسته تیتر برگه میباشد که بایستی بسیار جالب نوشته شود و ولی بهتر میباشد واژه کلیدی در آن باشد.
دسکریپشن: توضیحاتی میباشد که به وسیله موتورهای کاوش در صفحه ها نتیجه ها نمایش داده میشود.
عنوان: عنوان مطالب که در وبسایت ها مبنی بر حق تقدم از عنوان ۱ تا عنوان ۶ تروتمیز می گردند.
تگ: تگ ها عناصری می باشند که به وسیله آن صفحه های HTML تشکیل می‌شوند.
صفحه های HTML: صفحه ها HTML دربرگیرنده هر برگه از اینترنت می گردند، کل صفحه ها اینترنت با HTML تشکیل شده اند.
تگ های متا: تگ های متا برای توضیح یک کاغذ HTML به موتور کاوش به کار گیری میگردد.
تگ عنوان: تگ های عنوان در ابتدا توضیح داده شد که یک تگ HTML میباشد و در‌این لهجه با نمایش داده میشود.
لینک و پیوند: برای رابطه فی مابین صفحه های تارنما از لینک و پیوند ها به کار گیری می‌نمایند. لینکها قابلیت و امکان کلیک کردن دارا هستند.
تایتل تگ : درصورتی که تگی تایتل داشته باشد هنگامی با موس روی آن هاور نمائید داده ها تایتل روی آن نشان داده می شود.
alt تصاویر: یک خواص در تگ img میباشد. تگ img برای اکران تصویر در HTML میباشد و خواص alt متنی میباشد که درصورتی که تصویر بار گذاری نشود به جای آن نشان داده می شود.
کش : کشینگ در تارنما سبب ساز ارتقاء سرعت در استعمال از وب سایت می‌گردد.
offpage (OFF Page بهینه سازی)
سئو خارجی انجام همه کارهایی میباشد که در بیرون وبسایت به مراد معرفی یک وبسایت انجام می گردد. خواسته از offpage معرفی وب سایت با دادن لینک و پیوند بدان در تارنما های دیگر میباشد. هر چقدر وب سایت هایی که در آن درگیر به معرفی وب سایت خویش می باشید حاذق خیس باشد و به فعالیت شما دارای ربط خیس باشد عمل offpage seo بهتر انجام می گردد.

سئوی محلی یا این که لوکال seo (Local سئو)
سئوی محلی یا این که لوکال seo به انجام seo به مراد جذب حداکثری مخاطبینی که در حوالی شما قرار دارا‌هستند گفته می‌گردد. محدوده ی سئوی محلی قادر است محله، شهر، استان، مرز و بوم و حتی مجموعه کشور ها باشد. بسته به مدل جستجوی یوزرها شما میتوانید تارنما خویش را برای یک ناحیه یگانه با صرفه خیس نمائید که‌این فعالیت بوسیله سئوی محلی انجام می‌شود.

لینک و پیوند سازی یا این که Link Building
ساخت رابطه در میان صفحه های اینترنت به وسیله پیوند ها انجام میشود. به عنوان مثال در صورتیکه بخواهیم شما‌را به سمت نوشته‌علمی ایجاد بک لینک و پیوند هدایت کنیم کلمه و واژه ای که اضافه به‌این زمینه می‌خورد را پیوند می‌کنیم تا کاربرانی که قصد کسب داده ها طولانی تر در آن زمینه را دارا‌هستند بوسیله آن پیوند به ورقه متبوع هدایت شوند. در ذیل به بعضا از مواقعی که بایستی در لینک و پیوند سازی بشناسید اشاره می‌کنیم.

لینک و پیوند فالو: لینکی میباشد که بوسیله ربات های اینترنتی قابل پیگیری باشد.
لینک و پیوند نوفالو: لینکی که به وسیله ربات های اینترنتی پیگیری نشود و از نگاه آنان اهمیت نداشته باشد.
وزن پیوند: محل قرارگیری لینک و پیوند در برگه از اهمیت بیشتری شامل است. هر چه لینک و پیوند به بالای کاغذ نزدیک خیس باشد اهمیتش بیش تر میباشد.
بک پیوند : خواسته کسب لینک و پیوند از سایتی دیگر به مراد معرفی تارنما مبدا میباشد.
بازاریابی محتوا یا این که Content Marketing
زمانی کلام از بهینه سازی دربین باشد محتوا چیزی میباشد که در راءس هرم سئوکاران قرار میگیرد. خواسته از بازاریابی محتوا این میباشد که در تارنما و یا این که بیرون از آن مطالبی نوشته شود که آیتم اعتنا مخاطبان اصلی وب سایت باشد تا بوسیله آن بتوان یوزرها را جذب و به سمت استعمال از سرویس ها یا این که خرید تولید ها سوق اعطا کرد. بازاریابی محتوا بایستی با یک استراتژی صحیح به وسیله یک سئوکار حرفه ای صورت بپذیرد. چون محتوا نویسی سوای برنامه سود ی مطلوبی در بر نخواهد داشت.

استراتژی seo
نداشتن استراتژی یعنی ناکامی فارغ از برگشت! استراتژی یعنی داشتن نقشه ای که بتوان بوسیله آن مسیری را به صدق پیمود تا به انگیزه رسید.

متاسفانه مشهود است که اکثر عزیزان با علم مقداری که نسبت به seo دارا‌هستند همیاری می‌نمایند و میپندارند مسیر صحت را برای برد طی نموده اند. استراتژی بهینه سازی به وسیله شخصی زبده که دست کم ۴ سال سوابق اجرایی دارااست قادر است طرح ریزی شود. شما با گذراندن یک عصر بهینه سازی نمی توانید استراتژی قطعی و پیروزی آمیزی برای سئوی تارنما طرح ریزی نمایید.

هم دوست، هم معاند!
خیلی از دوستان عزیز خویش را کلیه کاره می‌دانند! بسیار چشم گردیده که مشتریانی با ما تماس گرفته اند و ازعان داشته اند که بک پیوند زده اند، محتوا ایجاد کرده اند و در شبکه های مردمی نیز کار داشته اند، البته فیض نگرفته اند و بدنبال جواب می شوند.

در چنین مواقعی فعالیت بهینه سازی یک تارنما اضافه می‌شود. چون مبادرت به انجام شغل های نادرست از گزاره seo کلاه سیاه خیر صرفا منجر می‌شود که وبسایت شما در حاصل کاوش مقام خیر و خوبی پیدا نکند بلکه سبب جریمه شدن وبسایت می گردد.

مواظب جریمه شدن باشید!
هنگامی سایتی جریمه شود وقتی میان دو هفته تا ۳ ماه ارتفاع میکشد تا از جریمه بیرون شود. پس درصورتی که شما هم از آن گونه کسانی می باشید که تنها با شنیدن برخی حرفها خویش در ادامه بهینه سازی کردن سایتتان با به کار گیری از ایجاد محتوا، بک پیوند و شبکه های مردمی سوای استراتژی معلوم می باشید مطمئن باشید عاقبتی اینگونه که توضیح دادم در انتظارتان خواهد بود.

چه کسی یا این که چه شرکتی سئوکار ماهر است؟
یک بهینه سازی عمل ماهر کسی میباشد که دست کم ۲ سال سوابق ی عمل داراست. البته همین دو سال برای اینکه بتواند استراتژی بهینه سازی بچیند کفایت نمیکند. شما برای چیدن استراتژی بهینه سازی بایستی بتوانید استراتژی ایجاد محتوا، استراتژی حضور در شبکه‌های‌مردمی، استراتژی تبلیغات و استراتژی لینک و پیوند سازی یک وبسایت را به طور تماما صحیح طرح ریزی فرمایید.

علم پباده سازی استراتژی در بهینه سازی مستلزم تجربه ی بالاست. در صورتی میبینید بهینه سازی کارانی کمتر از ۴ سال میخواهند فعالیت seo تارنما شمارا انجام دهند بدانید که آن‌ها توانا به چیدمان یک استراتژی دارای انسجام راجع به سئوی وبسایت شما نیستند.

ما مدام با دوستان خوب و کارشناسان seo در کمپانی شایگان به مشاجره و رای زنی راجع به گونه انجام شغل های بهینه سازی می‌پردازیم، البته صرفا یک سری نفر از اعضاوجوارح میباشند که قادرند طریق ی صحیح انجام امور را پباده سازی کرده و مدیر نمایند. اکثر وقت ها این اشخاص بالای ۴ سال سوابق ی فعالیت دارا هستند. پس در حالتی که در پی یافت کردن یک سئوکار ماهر می‌باشید مطلقا مقطع هنگامی که درین تخصص در درحال حاضر کار می‌باشند را مدنظر قرار دهید.


 

  • ۹۹/۰۲/۰۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی