مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

آموزش لینک بیلدینگ

سئو در مشهد بعداز 5 درس مهم قبل از تیم فراگیری های بهینه سازی ، به یکی‌از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین درس های این شرکت آموزشی رسیدیم. منظورم یادگرفتن لینک و پیوند بیلدینگ می‌باشد . فرض نمائید شما محتوایی که کاوش گر پیرو آن میباشد را ساخت نموده اید. محتوایی که جواب سوالهای جستجو گر را به طور بدون نقص می‌دهد. از طرفی هم به جهت اینکه تمام ضوابط بهینه سازی داخلی را رعایت نموده اید ، موتورهای کاوش می‌توانند به صدق محتوای شما‌را شعور نمایند. البته سوال اینجانب از شما حال حاضر این میباشد که آیا موردها نقل شده برای درجه به دست آوردن در گوگل کافی می‌باشند؟

پاسخ این سوال منفی هست. این اقدامات خیر و خوبی که انجام داده اید کلیه لازم می‌باشند، البته کافی نیستند. برای مرتبه تصاحب کردن در حاصل کاوش شما علاوه بر موردها بالا به اقتدار و اعتبار هم نیاز دارید. در seo به آن ” authority ” می‌گویند. این توان و اعتبار بوسیله پیوند بیلدینگ یا این که همان لینک و پیوند به دست آوردن از وب سایت های دارای اعتبار ، ساختن مارک و ساخت کاربرانی عشق و علاقه مند و فعال نسبت به محتوای شما ، ساخت می‌گردد.

شرکت گوگل به طور رسمی تایید نموده است که لینک و پیوند ها دارای اعتبار و محتوای کیفیت بالا 2 نصیب از 3 دلیل مهم در سکو به دست آوردن یک وبسایت می باشند. از نگاه آن‌ها وب سایت های دارای اعتبار گرایش دارا هستند که به وب سایت های دارای اعتبار دیگر لینک و پیوند بدهند. از طرف دیگر وب سایت های اسپم گرایش دارا‌هستند که به وبسایت های اسپم لینک و پیوند بدهند.

البته با تمام این تفاسیر ، پیوند دقیقا چه می باشد؟ شما چه‌طور می‌توانید از وب سایت های دارای اعتبار پیوند اخذ نمایید؟ مراد عبد و بنده از لینک و پیوند بیلدینگ درین درس صرفا پیوند سازی اصولی و طبق مقررات گوگل هست. اذن بدبد این مقاله را از اساس برایتان گشوده کنم :

پیوند چه می باشد و لینک و پیوند بیلدینگ در دنیای حقیقی چگونه میباشد؟
لینک و پیوند هایی که از وبسایت های دیگر به وب سایت شما داده می گردند به لینک و پیوند های فرنگی و یا این که ” بک لینک و پیوند ” مشهور می‌باشند. این پیوند ها که از روش کدهای HTML ساخت میگردند ، از سایتی به وب سایت دیگر اشاره می‌کنند. آن‌ها رویه رواج در وب میباشند. آن‌ها آوازه و اعتبار ساخت مینمایند. دقیقا مانند معاش حقیقی !

فزض نمائید شما قصد خرید موبایل گوشی را دارید. با یک سری نفر از دوستان عزیز و آشنایان که ابدا یکدیگر را هم نمی شناسند مشاوره میکنید و از آنان میپرسید که از حیث آن‌ها شایسته ترین مارک تلفن همراه گوشی در جهان کدام میباشد؟ هریک از آنان یک مارک را اسم میبرند. به عنوان مثال یکسری می‌گویند آیفون شایسته ترین موبایل دنیاست و عارضه ها آن را به شما می‌گویند. توده دیگر که سامسونگ دارا هستند هم به شما میگویند سامسونگ شایسته ترین موبایل دنیاست و گشوده هم عوارض خودشان را میگویند.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی