مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد  پروسه یادگیری seo وبسایت برخلاف بقیه مهارت ها و علم ها، مشخص و معلوم وجود ندارد و هر شخصی seo و seo وبسایت را به طریق خویش حافظه میگیرد که‌این مورد نیکی ها و بدی هایی دارااست!

ولی درین نوشته‌ی‌علمی قصد دارم با اعتنا به تجربه فردی، یک نقشه شیوه برای دوستان عزیز علاقمند به بهینه سازی تدوین کنم.

براین اساس در حالتی که میخواهید کارشناس seo گردید و یا این که درحد نسبی آن را خاطر بگیرید، تا انتهای این نوشته‌ی‌علمی با اینجانب همپا باشید…

به روز ۱۲ فروددین ماه ۹۸ – برای اطلاع از آپ دیت بعدی، در خبر نامه عضو گردید.

عضویت در مجله
برای مطالعه سریع هر قسمت، روی تیتر آن کلیک فرمائید.    
اهمیت پیروی از نقشه راه و روش برای یادگیری seo
پیش نیازهای یادگیری بهینه سازی وب سایت
نقشه فرآیند یادگیری seo تارنما
اهمیت پیروی از نقشه رویه برای یادگیری بهینه سازی
بهینه سازی (یا این که در کل بعضا از شاخه های بازاریابی دیجیتال) معمولا طریق یادگیری مشخصی ندارند، به دلیل آنکه دانش جدیدی می‌باشند، و بدین ترتیب هرشخصی به شیوه خویش در‌پی یادگیری آن می رود.

این واقعیت یک اختلال وسیع به وجود می‌آورد!

اختلال این صورت از یادگیری seo وب سایت این میباشد که اشخاص سوای برنامه مبادرت به یادگیری seo می‌کنند و اطلاع بدون نقص و کافی از مضمون‌ و کلیت آن ندارند!

اینجانب برمبنای تجربه فردی میگویم که در‌صورتی‌که بتوانید از به عبارتی نخست به یک فهم مطلوب از بهینه سازی برسید، یادگیری باقی آن بسیار معمولی می‌گردد. اما معمولا بخش اعظمی از علاقمندان به بهینه سازی به اهمیت این زمینه توجهی نمیکنند.

همینطور نقص‌ دیگر این میباشد که خیلی از اشخاص، سوای داده ها کافی در زمان های جامع فراگیری بهینه سازی کمپانی مینمایند که گشوده هم بنظر اینجانب نسبتا نادرست میباشد!

در شرایطی‌که می‌خواهید seo را به طور ماهر خاطر بگیرید، بعضا زمان های جامع برای شما همانند «سم» میباشد(!) به دلیل آن که کیفیت نیکی ندارند و متاسفانه این روئت کرد را به شما می‌دهند که همگی چیز را بلد می‌باشید!

بدین ترتیب به صورت کلی، طریق مطلوب یادگیری بهینه سازی وب سایت در هاله ای از ابهام جای دارد که قرار میباشد امروز بوسیله وبمسترخاکستری، به یک هاله فروغ و روشنایی تبدیل شود! 😊

پس ادامه نوشته‌ی‌علمی را بخوانید!

پیش نیازهای یادگیری بهینه سازی تارنما
معمولا برای یادگیری هر مهارت و علمی، یک‌سری پیش نیازها موجود است و اینجانب درین بخش می‌خواهم به باز نگری پیش نیازهای یادگیری seo وب سایت بپردازم.

گذشته از هرچیز بایستی بدانید seo چه است!

بهینه سازی از نگاه اینجانب یعنی :

تیم فرآیندهایی که برای seo وبسایت به مراد ارتقاء رضایت یوزرها انجام می‌دهیم که سبب به ارتقاء مرتبه در نتیجه ها موتورهای کاوش میگردد.

نیما حسن زاده
علاوه بر اینکه بایستی بدانید بهینه سازی چه میباشد، بایستی بدانید seo در کجای دنیای بازاریابی و حتی کجای دنیای کسب و عمل قرار می‌گیرد؟!

طبق گفته جناب آقای عادل طالبی، مدیریت وب سایت تیزلند :

بهینه سازی بخش کوچکی از دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ بخشی از مارکتینگ و مارکتینگ بخشی از مدیر میباشد.

عادل طالبی
همین دو معنی معمولی تحت عنوان پیش نیاز یادگیری بهینه سازی وبسایت کافیست. ولی در صورتیکه حیث من‌را میخواهید، بد وجود ندارد قبلی از استارت بدون شوخی یادگیری seo، یه خرده طولانی تر در رابطه کلیات آن تحقیق و کاوش نمایید.

مثلا بد وجود ندارد در رابطه «اهمیت و سود seo در کسب و عمل آنلاین» جستجویی انجام دهید.

نقشه روند یادگیری seo وبسایت
حال شما به بخش اصلی این نوشته‌ی‌علمی رسیدید و در‌این بخش قرار میباشد نقشه گنجی را با شما میان بگذارم!

در صورتی به seo علاقمند می باشید،
در صورتیکه میخواهید درحد نسبی با آن آشنا گردید،
در‌صورتی‌که می‌خواهید تبدیل به کارشناس seo گردید،
روند ذیل را به ترتیب دنبال نمائید و مثل مدام به وبمسترخاکستری اعتماد نمائید 😊

۱/ شناخت با اصول و مفاهیم موتورهای کاوش
مفهوم ذیل الفظی seo (سئو) یعنی seo تارنما برای موتورهای کاوش . چه طور قابلیت و امکان داراست بخواهید یک سایت را برای موتورهای کاوش seo نمائید البته ندانید موتورهای کاوش چه‌گونه فعالیت می‌کند؟!

بدین ترتیب او‌لین گام، شناخت نسبی با اصول، مفاهیم و طریق تلاش موتورهای کاوش می‌باشد.

به حیث فردی اینجانب، برای این دستور فقط مطالعه ظریف نوشته‌ی‌علمی «تمامی چیز در رابطه موتورهای کاوش» کفایت می‌نماید.

۲/ شناخت با مفاهیم نخستین و کلی بهینه سازی
همان طور که در پیشگفتار این نوشته‌علمی گفتم، در صورتی می‌خواهید seo را صحیح و اصولی خاطر بگیرید، مهم‌ترین اصل این میباشد که مفاهیم اول آن را به خیر فهم و شعور نمایید.

فهم صحیح مفاهیم اول seo سبب ساز می‌شود که هنگام کمپانی در زمان های آموزشی، مطالعه مقاله ها گوناگون و … بتوانید خودتان مطالب را چک نمائید و به آسانی هر چیزی را نپذیرید. به این دلیل‌که در دنیای بهینه سازی داده ها اشتباه بسیار فراوان میباشد!

در‌این راستا پیشنهاد اینجانب به شما، تنظیم کلیپ «بهینه سازی به گویش معمولی» هست. (تحت عنوان کادو هم می‌توانید از کد SFS30 در هنگام خرید به کارگیری نمائید تا ۳۰% تخفیف بگیرید!)

اینجانب درین زمان کاملا معنا اصلی بهینه سازی را برای شما توضیح داده ام و حتی اکثری از موردها جزئی را هم گفته ام، طوری که معتقدم صرفا با دیدن همین یک کلیپ می قدرت یک تارنما را بهینه سازی کرد!

* نکته : در حالتی که قصدتان از یادگیری seo این میباشد که تنها در توان کلیات از آن بدانید، بنظر اینجانب از این مرحله جلوتر نروید! دیدن همین کلیپ شمارا تا حد متعددی با seo آشنا می‌نماید.

۳/ شناخت با اشکال سرویس ها بهینه سازی
بعداز اینکه مضمون‌ seo را ادراک کردید، بایستی بدانید سرویس ها بهینه سازی در چه قضیه هایی ارائه می‌گردد.

بهینه سازی بسیار گسترده و تاثیرپذیر میباشد. خیلی از کارهایی که ما در فرآیندهای مارکتینگ کسب و کارهایمان انجام می‌دهیم، سوای آنکه بدانیم بر روی بهینه سازی تارنما ما تاثیر میگذارد. به همین برهان لازم میباشد که با گونه های سرویس ها بهینه سازی آشنا گردید.

بدین مراد اینجانب نوشته‌علمی «لیست سرویس ها بهینه سازی» را نوشته ام که به خیر و خوبی پاسخگوی نیاز شما درین مرحله از یادگیری بهینه سازی وب سایت میباشد.

۴/ گزینش یک عصر آموزشی جامع بهینه سازی
تا به اینجا نسبتاً تمامی روند یادگیری seo نهایتا در یک روز کاری انجام می‌گردد. اگرچه تا به اینجا مفاهیم مهمی را یادگرفته اید، البته یادتان نرود که مباحث متعددی برای آموزش پیش روی شماست!

درین مرحله شایسته ترین مورد برای شما، کمپانی در یک زمان جامع یادگرفتن بهینه سازی می‌باشد.

شاید هزینه کمپانی در بعضا از این زمان ها زیاد باشد البته بدانید دوره شما قیمت بیشتری دارااست! به عقیده اینجانب برای یادگیری مباحثی که برای مثال در یک زمان ۵۰ ساعته seo گفته می گردد، بایستی دست کم ۵۰۰ ساعت مطالعه فرمایید! تعیین با شماست 🙂

سفارش اینجانب به شما برای تعیین یک زمان جامع یادگرفتن seo، زمان «جامع ۵۰ ساعته بهینه سازی مدیران وب سایت» است.

معلم اکثر جلسات این عصر آقای امین هاشمی میباشند که اینجانب شخصا بضاعت و توان و تخصص ایشان را تضمین می‌کنم.

همینطور به لطف ایشان می‌توانید با کد graywebmaster ، از ۱۰% تخفیف برای کمپانی درین عصر آموزشی برخوردار گردید. برای داده ها اضافه بر روی این لینک و پیوند کلیک فرمائید.

۵/ اجرای یک پروژه فردی
بعد از کمپانی در یک عصر جامع و مطلوب فراگیری بهینه سازی، شما نسبتاً ۸۰% بهینه سازی را یادگرفته اید. البته یک کمبود در اینجا شم میگردد ؛ شما تجربه ندارید!

تصور نکنید درصورتی که در یک عصر seo کمپانی کردید، همگی چیز را بلدید و می بایست شرایط کنونی تارنما دیجی جنس را برای بهینه سازی کردن به شما بسپارند!! رویکرد همچنان بسی طاقت فرسا میباشد!

فعلا وقت تجربه کردن میباشد البته مطمئن باشید در‌این مرحله کسی به شما پروژه نمی دهد! پس راه‌حل عمل این میباشد که یک وب سایت برای خویش تولید کرده و آن را بهینه سازی فرمایید.

سفارش اینجانب به شما این میباشد که وب سایت خویش را در حوزه علاقمندی یا این که تخصصتان تاسیس نمائید، تا از فعالیت کردن بر روی آن خسته نشوید.

شاید با خودتان بگویید : «اینجانب عشق و علاقه خاصی ندارم، تو چه حوزه ای تارنما بزنم؟!» ، اینجانب در جواب به شما می‌گویم : «در قضیه یادگرفتن بهینه سازی!!»

در صورتیکه حال حاضر سرگرم مطالعه این نوشته‌علمی می باشید و میخواهید از این نقشه و فرآیند یادگیری بهینه سازی وبسایت پیروی نمائید، یعنی صد رد صد به بهینه سازی عشق دارید. پس یک تارنما در حوزه فراگیری بهینه سازی بزنید و آن را seo فرمائید.

بد وجود ندارد بدانید که «وبمسترخاکستری» دقیقا به همین صورت دیده به جهان گشود و در بالا یک تارنما تستی بیش نبود!

بعداز اینکه در حوزه عشق یا این که تخصص خویش یک وب سایت تاسیس کردید، می بایست کارایی فرمائید آن را روی دشوار ترین کلمه ها حوزه کاری خویش seo فرمائید. در آن چهره می‌توانید تا حدودی به خودتان اطمینان پیدا فرمایید که مباحث را به خیر و خوبی یادگرفته اید.

مثلا اینجانب وبمستر خاکستری را بر روی واژه «فراگیری بهینه سازی» به ورقه نخستین رساندم که دراین مورد، کاری بس طاقت فرسا میباشد!

۶/ اشراف بر ابزارهای بهینه سازی
 

  • ۹۹/۰۱/۱۷
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی