مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار  فکر کنید که کاربری عبارتی را در گوگل کاوش کرده و بعد بعد از کلیک بر روی تارنما شما با ورقه سفیدی دربردارنده پیغام 503 Service Unavailable رو به رو شود. به حیث شما این استفاده کننده در آینده بعداز مشاهده ورقه دیگری از سایت شما در حاصل گوگل، چه عکس العملی خواهد داشت؟

به صورت طبیعی آنان از لینک و پیوند تارنما شما قبل و بر روی دیگر تارنما ها کیک میکنند. در صورتی یوزرها با انگیزه یافتن جواب پرسش های خویش بر روی تارنما شما کلیک کرده و به جهت وجود ایراد در سایت کارکشته به مشاهده داده ها موردنیاز خویش نباشند، اعتماد خویش به تارنما شما‌را از دست خواهند اعطا کرد.

متاسفانه راهکار مشخصی برای حل نقص‌ در هنگام عکس العمل با خطای 503 Service Unavailable نیست. برای یافتن برهان این سیرتکامل مشکلات باید مبادرت به تحقیق در رابطه آن فرمائید. خطاهای اینچنین نشان از مشکلی دارا هستند، ولی اشاره ای به علت آن ندارند.

درین مقاله به بازنگری این غلط از حیث یوزرها و صاحبین تارنما ها پرداخته و از هر دو جنبه به طریق رفع این ارور پرداخته ایم.

خطای 503 Service Unavailable چه می باشد؟
خطای 503 Service Unavailable به این معنیست که اینترنت سرور به صورت موقت حاذق به جواب دهی به درخواست وجود ندارد. این می‌تواند به عبارتی اینترنت سروری باشد که شما مستقیما در رابطه با آن می‌باشید، یا این که سرور دیگری باشد که اینترنت سرور شما برای جواب دهی به درخواست شما سعی بر رابطه با آن دارااست. این اشتباه از مدل 503 میباشد، به این دلیل‌که اینترنت سرور از این کد HTTP برای تعریف‌و‌تمجید اشتباه به کار گیری می‌نماید. این غلط به دو علت عمده رخداد می افتد. علت نخستین مالامال شدن گنجایش سرور و عدم توان برای جواب دهی به درخواست های نو میباشد. علت دوم نیز قرار به چنگ آوردن تارنما در شرایط تعمیر و نگهداریست.

خطای 503 با خطای 500 Internal Server Error مختلف میباشد. خطای 503 در وقتی واقعه می افتد که چیزی بازدارنده از جواب دهی به درخواست ها می‌گردد، در حالی که موقعیت سرور خوب بوده و توانا به پردازش درخواست ها می‌باشد. به همین ادله خطای 503 بسته به پباده سازی آن به صورت ها مختلفی برای استفاده کننده فرستاده میشود.

همانند بقیه این سیرتکامل مشکلات، طراحان وبسایت میتوانند ظواهر متفاوتی را برای خطای 503 تولید نمایند. بدین ترتیب این احتمال موجود است که شما پباده سازی های متفاوتی را برای صفحه های 503 در وبسایت های متعدد ملاحظه کنید. مثلا اسم های ذیل به جای ارور 503 Service Unavailable در برخی وب سایت ها مشاهده می‌شوند:

Http/1.1 Service Unavailable
503 Error
503 Service Temporarily Available
503 Service Unavailable
Service Unavailable – DNS Failure
HTTP Error 503
HTTP 503
Error 503 Service Unavailable
نکته بسیار مهم در اینجا اینست که توجه داشته باشید که خطای 503 یک خطای سمت سرور به حساب آورده می شود. به عبارت دیگر استدلال خطای ساخت گردیده در جهت سایت متبوع شما موجود است، خیر در کامپیوتر یا این که تلفن همراه شما. این خبر هم می‌تواند خوب باشد و هم بد. خوب از این لحاظ که مشکلی در کامپیوتر شما نیست. بد از این لحاظ که شما تحت عنوان استفاده کننده، عمل خاصی برای رفع این نقص‌ نمی توانید انجام دهید.

مفهوم خطای 503 Service Unavailable چه چیزی است؟
ارور 503 Service Unavailable یک کد موقعیت HTTP میباشد که نشانگر کارایی درست اینترنت سرور ولی عدم جواب دهی به یک درخواست در لحظه هست. از‌آن‌جا‌که پیام این غلط بسیار کلیست، اشاره به استدلال نقص‌ نمی نماید. تحت عنوان یک وبمستر در صورتی‌که سایت شما با این پیام مواجه گردد، کاربرانتان کاغذ ای را مشاهده می نمایند که دربردارنده این نادرست یا این که پیام های شبیه میباشد.

ارور 503 Service Unavailable چه هنگامی حادثه می افتد؟
خطای 503 همانگونه که که گفته شد، هنگامی واقعه می افتد که سرور توانا به ارائه منابع موردنیاز استفاده کننده در لحظه درخواست وجود ندارد. نسبتاً سه ادله قادر است موجب بروز این اشتباه شود:

سرور در اکنون تعمیر و محافظت میباشد. برای مثال شرایط هایی مانند بروزرسانی تارنما، تامین امنیت دیتابیس ها یا این که تهیه و تنظیم بک آپ میتوانند از گزاره عامل ها تولید چنین قوانینی باشد. در‌این وضعیت سرور به صورت موقت توانا به جواب گویی وجود ندارد.
سرور پایین فشار متعددی قرار گرفته و تعداد درخواست های یوزرها بیشتراز بضاعت و توان آن میباشد. به همین استدلال بعضی از یوزرها با این پیغام غلط مواجه میشوند. دست اندرکاران زیادی نیز موجب این رخداد می‌شوند. در اکثر وقت ها مواقع ارتقا ترافیک سایت به صورت غیر مترقبه موجب این غلط می‌شود. در بعضی حالت نیز رویش مثبت یک تارنما فارغ از افزایش منابع سرور میتواند از هنگامی به آن گاه موجب بروز این غلط شود. عارضه ها دیگری همچون حمله های ناشی از بدافزار ها یا این که عدم پیکربندی درست در سیستم های مدیر محتوا نیز می‌توانند در بروز این اشتباه نقش داشته باشند.
در سناریوهای بسیار نادری نیز پیکربندی غلط DNS در سمت و سوی استفاده کننده موجب بروز خطای 503 میگردد. سرور DNS گزینش گردیده در کامپیوتر استفاده کننده احتمالا در لحظه در گیر مشکلی گردیده و در فیض باعث به بروز ارور Service Unavailable می شود.
رفع خطای 503 Service Unavailable در سمت و سوی استفاده کننده
همان گونه که گفته شد، این اشتباه به جهت وجود مشکلی در سوی استفاده کننده انفاق نمی افتد. علت اصلی این نادرست وجود مشکلی در سایت میباشد. ولی با این وجود راهکارهایی موجود است که می اقتدار با به کار گیری از آن‌ها مطمئن شد که هیچ خطایی در کامپیوتر شما تحت عنوان یک استفاده کننده نیست.

خطای 503
1. رفرش (Refresh) کردن برگه
خطاهای 503 اکثر زمان ها در وقتی واقعه می افتد که سایت در اکنون تحمل توشه متعددی از درخواست هاست و خیلی زمان ها رفرش کردن برگه باعث به حل اختلال می گردد.

برای بار گذاری دوباره یک برگه طریق های گوناگونی موجود است. برای مثال فشار دادن دکمه F5 یا این که CTRL + R در مرورگر موجب رفرش صفحه ها میشود. همینطور در مرورگرها آیکونی با اسم Refresh موجود است که با کلیک بر روی آن هم به همین سود دست خواهید یافت. مشاهده دوباره خطای 503 Service Unavailable در اکثر اوقات سناریوها به دور از ذهن وجود ندارد.

2. بستن و مفتوح کردن دوباره مرورگر
این گزینه خیلی معمول وجود ندارد، البته ممکن میباشد که مرورگر شما برهان اشتباه باشد. ساخت یک باگ در حین عمل مرورگر ممکن میباشد که موجب شود مرورگر این طور تصور کند که خطای 503 از تارنما اخذ شده‌است.

برای حل چنین مشکلی کافیست که تمام تب ها را بسته، مرورگر را ببندید و مجددا اجرا فرمایید. در شرایطی‌که وبسایت متبوع شما این توشه با برد گشوده شد می اقتدار سود گرفت که اختلال احتمالا از مرورگر شما بوده میباشد.
 

  • ۹۹/۰۱/۱۶
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی