مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد  طبق مطالعه صورت گرفته از سوی وب سایت دارای اعتبار Social Media Examiner، 89% بازاریابین آنلاین اشاره کردند که شبکه های عمومی تاثیر بیشتری در چشم شدن آنان داشته میباشد. به علاوه 75% آن‌ها نیز اعلام کردند که ترافیک سایتشان از روش عمل بیش تر در شبکه‌های‌مردمی، ارتقا یافته میباشد. فیسبوک، توییتر، لینکدین، یوتیوب، گوگل پلاس، اینستاگرام و پینترست هفت کانال اجتماعی بسیار پهناور میباشد که به وسیله بازاریابین آنلاین استعمال می‌گردد. کار در شبکه‌های‌عمومی دیگر مثل یک ابزار محسوب نمیشود، بلکه شیوه حلی اساسی برای ارتقاء ترافیک ارجاعیست.

هرگاه مقاله و لینکی را در شبکه‌های‌عمومی به اشتراک میگذارید، احتمال کسب ترافیک ارجاعی را بالا خواهید پیروزی. به علاوه احتمال کسب جایگاه بهتر برای مطالب خودتان را در نتیجه ها گوگل فراتر میبیرید. 58% بازاریابین آنلاین گزارش داده اند که عمل در شبکه‌های‌مردمی موجب ارتقاء درجه سایتشان شده‌است. همان گونه که ذکر شد، ترافیک ارجاعی خیر صرفا موجب ارتقا مشتریانتان می‌گردد، بلکه به seo وبسایت نیز یاری شایانی خواهد کرد.

کامنت گذاری در وب لاگ ها
سوالی که بسیار از ما پرسیده می‌شود اینست که آیا کامنت گذاری در وب لاگ ها بر روی seo اثر گذار میباشد؟ جواب اینسنت که‌این زمینه خیر فقط بر روی بهینه سازی تاثیر مثبتی داراست، بلکه در ارتقاء ترافیک ارجاعی نیز موءثر میباشد. طبق گفته Neil Patel یکی‌از کارشناسان دارای شهرت seo، 240 کامنتی که وی در وب لاگ ها گذارده میباشد، موجب ورود 4000 استفاده کننده به تارنما وی شده‌است. منتها با وجود این قضیه نبایست به خویش این اذن را دهید که بخواهید اسپم فرمایید و کامنتهای نا مربوط در وب لاگ ها قرار دهید. در هنگام تایپ کردن کامنت به‌این نکات اعتنا فرمایید:

کامنت های مفهوم دار بنویسید. هیچ کسی بر روی لینک و پیوند های کامنت های پر‌از گله و گلایه کلیک نمی نماید.
بر روی بلاگ هایی تمرکز نمایید که اذن قرار دادن لینک و پیوند را به شما میدهند. به خیال داشته باشید که قصد شما جذب ترافیک اضافه برای وبسایت میباشد و این فعالیت از روش پیوند دادن در کامنت ها فیس می پذیرد.
کارایی فرمائید او‌لین نفر در کامنت ها باشید. همانند نتیجه ها موتورهای کاوش، پیوند هایی که در اولی کامنت ها قرار گرفته اند، احتمال بیشتری برای کلیک شدن دارا‌هستند.
در انجمن های رای زنی فعال باشید
انجمن های گفتمان مکان خیر برای کسب ترافیک ارجاعیست، البته اکثر زمان ها بوسیله بازاریابین آنلاین نادیده گرفته می گردد. شبیه بلاگ ها باید نخست گفتگوهای دارای ربط را یافته و داده ها ارزشمندی به آن‌ها بیشتر نمایید. کارایی فرمایید نوشته هایتان جنبه تبلیغاتی نداشته باشد تا مدیران تالارها و خویش یوزرها به شما حساس نشوند. در هنگام کار در فروم ها به موارد ذیل اعتنا فرمایید:

از فعال بودن سالن مذاکره مطمئن گردید. وقت خویش را در انجمن های سوای استفاده کننده و غیر فعال تلف نکنید.
با به کار گیری از اسم مارک خویش نام نویسی نمائید. این فعالیت موجب میشود که یوزرها اسم مارک شمارا به خیال بسپارند.
با به کارگیری از امکان امضا، لینک و پیوند های ارجاعی به وب سایت خویش تولید فرمائید.
در اظهارات کمپانی نمائید. گفتگوهایی را برای کار گزینش فرمائید که در ناحیه عمل شما باشد.
از نمونه های حقیقی وواقعی به کارگیری نمایید. به جای به کاربردن پیشنهاد ها، از نمونه های حقیقی و واقعی و کاربردی استعمال فرمایید.
منابع خویش را به اشتراک بگذارید. گفتگوی خویش را شروع بزند و به منابعی که تصور میکنید به درد یوزرها میخورد، استناد فرمائید.
به نشر اینفوگرافیک بپردازید
اکثر زمان ها یوزرها وب در هنگام گزینش منابع مطالعاتیشان، منابع تصویری را گزینش می‌نمایند. مغز بشر به سیرتکامل ایست که تصاویر را به یک مشت متن ترجیح میدهد. به علاوه تصاویر از امکان اشتراک گذاری بیشتری برخوردارند. همینطور یوزرها اینفوگرافیک ها را بهتر ادراک می‌نمایند و داده های پیچیده را می قدرت از این شیوه منتقل کرد.

توده بندی
ترافیک های ارجاعی پس از وروردی های گوگل یکی‌از باارزش ترین دسته ترافیک میباشد که میتواند نرخ تبدیل وب سایت را بالا چیره شود. از روش شیوه ها نقل شده می‌توانید به ارتقاء ترافیک ارجاعی وبسایت امداد نمایید و به طور غیر بدون واسطه تعداد بک لینک و پیوند های وب سایت را نیز اضافه نمایید. از نظر ما رپورتاژ اطلاع رسانی یکی‌از شایسته ترین شیوه های کسب ترافیک ارجاعیست که در بهینه سازی وبسایت نیز تاثیر بسیار مثبتی دارااست.

12345(0 رای‌)
 

  • ۹۹/۰۱/۱۶
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی