مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار شناسایی واحد سنجش جذابیت در پلتفرم های متفاوت مختلف بوده و حتی برخی از آن‌ها ، آمار دقیقی از مخاطبینمان به ما نمی دهند ؛ در سود راهی مشترک برای کلیه آن‌ها نیست . با این اکنون در مسیر باز‌بینی بدون پول بهینه سازی وب سایت ، با بازنگری موردی شبکات مطرح و پرطرفدار ، به شیوه شناسایی ترازو جذابیت محتوا در شبکه های مردمی می‌پردازیم .

فیسبوک (Facebook)
در سطح شناسایی جذابیت یک پست ، فیسبوک واحد سنجش مشاهده مقاله گزینه نظرمان را در تحت کاغذ اصلی هر یک از آنها اکران می‌دهد . بدیهیست که‌این داده ها (اطلاعاتی بی نقص و موشکافانه بود و مراد داده هایی که همگان میتوانند در ذیل پست دیگری مشاهده نمایند وجود ندارد) فقط برای کسانی که با اسم کاربری برگه مذبور وارداتی اند قابل روءیت بوده و صرفا به اشخاص ذیصلاح ارائه می‌شوند .

در همین ارتباط چنانچه بر روی شماره های مورد ” people reached” کلیک نمایید ، بخشی به اسم ” Post Insights” که پاراگراف هایی در امر برخورد و واکنش مخاطبین این پدیده به شما می‌دهد گشوده می‌شود ، اطلاعاتی که با تجزیه و محاسبه رابطه مردم با این پست ، اعم از سن ، جنسیت ، حالت مکانی ، دوره مشاهده و … داده های فراوانی برای تصمیم گیری در اختیارتان قرار میدهد .

شما همینطور می‌توانید تعداد کسانی که خیر فقط کل محتویات وبسایت ، بلکه یک پست به خصوص را چشم اند با گزینش کردن آیتم ” Posts” از منوی سمت چپ فیسبوک دسکتاپ مشاهده نمائید . این در حالیست که در طرحی که روی تلفن های هوشمند جای‌دارد ، این آمار و ارقام فقط در باب همه پیج ارائه گردیده و از اکران جزئی داده ها عاجز میباشد .

در ورژن دسکتاپی فیسبوک ، بخش آرم ها این قابلیت را به شما می‌دهد تا لیستی از نادر و کیف عکس العمل مخاطبین با پست ها بر حسب عصر های هنگامی و بقیه طبقه بندی هایی که خویش مایل به بررسیشان می‌باشید مشاهده کنید .

در سطح شناسایی جذابیت یک ورقه ، شما میتوانید در “تب دیدگاه” یا این که کلی نگری (Insights tab) تمامی فعل و انفعالاتی که در یک عصر هنگامی مختص در برگه آیتم نظرتان افتاده میباشد را ملاحظه کنید . در همین ارتباط ورود به‌این بخش سبب ساز می گردد تا نمودارهای چگونگی جذب مخاطب را در زمان مدتی مختص به اکران نهاده و آن‌ها‌را بر پایه ی معیار بازدهی مالی ، بر طبق ماهیت بنیادین و خصوصیت های دیگر متبوع شما سازماندهی نماید .

توئیتر (Twitter)
توییتر آماری ملموس و مجزایی از توئیت های سازماندهی گردیده و جذابیت آنها به استفاده کننده ارائه نمی دهد .

لینکدین (LinkedIn)
در لینکدین بایستی بر روی آواتار پروفایل خویش که در نصیب بالا – سمت راست ورقه قراردارد کلیک کرده و اسم شرکت خویش را که در منوی آبشاری اکران داده میگردد گزینش نمائید . بدیهیست که در این‌راه بایستی یکی‌از ادمین های (administrator) برگه ذکر شده باشید .

از تب “Analytics ” یا این که تجزیه و آنالیز در بالای ورقه ، مورد بازدیدکنندگان یا این که ” Visitors ” را تعیین فرمایید . طبق پیکربندی پیش فرض این برگه ، آیتم متبوع میتواند آمار کلی بازدید از کاغذ شما طی ۱۵ دیروز را اکران دهد . در همین ارتباط شما می‌توانید با تغییر دادن زاویه مشاهده کرد خویش به بازدید کنندگان منحصر یا این که ” Unique visitors ” در به عبارتی منوی آبشاری ، اطلاعاتی جزئی خیس از عمل بازدیدکنندگان در کاغذ خویش مشاهده کنید .

اینستاگرام (Instagram)
در طرحی که روی تلفن های هوشمند نصب میباشد ، به برگه پروفایل خویش مراجعه کرده و بر روی آیکونی که دربرگیرنده یکسری خط موازی بوده و در جهت راست اسم شما قراردارد کلیک نمایید . (این مورد منحصر صفحاتیست که به طور تجاری تشکیل شده و یا این که در آمده اند ؛ پس در پروفایل فردی خویش در‌پی آن نگردید ! )

در تب عمل ها (Activity) ، گروه تحرکات یوزرها باطن کاغذ شما نمایان میباشد و در‌حالتی که به مورد های زیر خیس رجوع نمایید ، می‌توانید در بخش اکتشاف یا این که Discovery ، آمار هفت دیروز پیج خویش را مطالعه نمائید . ناگفته نماند که درین بخش شما قوی نخواهید بود تا تعداد روزهای نام برده را عوض کرده و همواره گزارش یک هفته ای درین نصیب اخذ خواهید کرد .

برای اینکه آمار ظریف تری از یک پست مختص مشاهده کنیم ، بر روی تب محتوا (Content tab) ضربه زده ، ورقه را جنبش دهید تا به پست دلخواه خویش برسید و بعد از آن با ورود به ” View Insights ” یا این که به عبارتی نگرش کلی، کارایی مخاطبین خویش را بسنجید .

پینترست (Pinterest)
برای اینکه به خواسته بهبود بهینه سازی وبسایت ، آمار کار مخاطبین خویش در پینترست را بگیرید ، میتوانید به منوی کشویی مو جود در صدر – سمت چپ وارداتی و در آنجا با کلیک بر روی آیتم ” People You Reach” یا این که اشخاصی که جذب نموده اید ، اطلاعاتی درباره ی اقدامات مخاطبینتان به دست آورید . درین نصیب نمودار هایی که وجود دارا‌هستند حاذق خواهند بود تا آمار روزمره کسانی که هر پست را در زمان ای مشخص و معلوم مشاهده کرده اند ارائه داده و با زبانی بی آلایش ، شمارا از معدود و کیف روایت باخبر نمایند . این آمار که تنها شما حاذق به دیدن آن خواهید بود ، در لایه ‌های عمیق خیس خویش به چهار پایین تیم دیگر تقسیم می گردد که شاید استعمال از آن‌ها برای همگان عمومیت نداشته البته با استعمال از این ابزارها می‌توانید داده ها بیشتری از چگونگی جذب مخاطبین مطالبتان کسب فرمائید . قابل ذکر میباشد که پینترست به طور تکی برای معیار جذّابیت هر پست آماری را نشان نمی دهد .

به چه شکل جذابیت محتوا در شبکه‌های‌مردمی را بهبود ببخشیم ؟
چه‌طور جذابیت محتوا در شبکه های عمومی را بهبود ببخشیم ؟

او‌لین نکته‌ای که بایستی پیش از ارتقا جذابیت محتوا در شبکه‌های‌مردمی خویش به آن اعتنا کنیم این میباشد که آیا به هیچ عنوانً ارتقا این جذابیت و چشم شدن سودی برای ما داشته ! و آیا در حق تقدم کارمان می‌باشد یا این که نه ؟! به این دلیل که در مورد ها زیادی بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان به معنای ارتقا بازدهی به کارگیری از این‌شیوه های ارتباطی وجود ندارد .

این را به خیال داشته باشید که ارتقاء تعداد بازدید کنندگان به صورت کلی به دو سیرتکامل کلی نمایان می گردد :

درایت مقامات ارشد یک اسم تجاری یا این که سلسله مراتب اداری از فعل و انفعالات در اکنون وقوع .
کشف نقاطی که پتانسیل بالایی در بازاریابی دیجیتالی داشته و تا به امروز به آن اعتنا نمی شده‌است .


سریع ترین خط مش برای ارتقاء جذابیت محتوا در شبکه‌های‌مردمی و کمپین های هزینه زا در آن‌ها معمولاً :

ارتقاء میزان دارایی و
بسط مرزهای تعریف‌و‌تمجید گردیده و بازار انگیزه است .
عده بندی جذابیت محتوا در شبکه‌های‌مردمی

ارتقا جذابیت محتوا در شبکه های مردمی نظم دهی گردیده طاقت فرسا خیس بوده ولی به دور از دسترس وجود ندارد ؛ برای این عمل :

به مخاطبین همیشگیتان توکل کرده و از آن‌ها بخواهید تا پست های شما‌را با دنبال کنندگان خویش به اشتراک بگذارند .
گستره محتوای خویش را ارتقا داده و مطالبی که مخاطبینتان رغبت دارا هستند تا با دوستانشان در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک بگذارند منتشر نمائید .
آیتم‌های به اشتراک گذاری یا این که عضویت را در کاغذ ، شبکه یا این که محتوای خویش تعبیه فرمایید.
به رفتار پست هایی جالب و مشغول کننده که شاخص های کلیدی جذب کنندگی را در خویش دارا‌هستند اقدام ورزید تا عموم یوزرها در فضای مجازی و کانال‌های اجتماعی آن‌ها‌را در بین خویش رد و بدل نمایند ،
و نهایتاً ؛ در کانال هایی اجتماعی مانند فیسبوک که قابلیت و امکان مکالمه و مشاجره پایین یک پست موجود است ، این رابطه کلامی و گفتمان تاثیر بیشتری در جذب مخاطب دارااست ، بعد از آن غافل نشوید !
 

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی