مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهبود رتبه الکسا

سئو در مشهد سوال بسیار مهمی که خیلی از یوزرها اینترنتی می‌پرسند اینکه چه گونه درجه اکسا سایت خویش را برای سرویس ها seo میتوانند ارتقاء دهند ؟

جواب این سوال بسیار مهم و حیاتی هست چون مرتبه الکسا می‌تواند تاثیر بدون واسطه در کسب و فعالیت هر تیم ای داشته باشد ، با چک با جزییات بیشتر در در حوزه‌ کسب و عمل متبوع با تمام رقبا می اقتدار داده ها دقیقی را در منطقه بها کسب و فعالیت گروه خویش به دست آورد و دارا بودن جایگاه های گوناگون میان رقبا منجر تفاوت بسیار متعددی در حوزه‌ فروش خواهد شد .

پیش از بهبود سکو الکسا باید یک داده ها جامع و کلی در قضیه الکسا کسب نمود .

سکو الکسا چه می‌باشد ؟

در واقع سکو الکسا گویا ی ترازو محبوبیت وب سایت شما نسبت به وبسایت های رقبا هست . جایگاه وبسایت یک مقیاس و ترازو نسبی میباشد که با ارتقا واحد سنجش ترافیک وبسایت منجر ارتقاء سکو وبسایت می شود و هر چه ترازو ترافیک وبسایت های رقبا کمتر باشد سبب ساز ارتقا جایگاه در وب سایت متبوع میگردد .

چه طور الکسا داده ها خویش را اخذ مینماید ؟

الکسا یک گروه از داده ها را به صورت تماما” پهناور و وسیع داراست به طوری که‌این داده ها چیزی جز یوزرها اینترنتی نیستند ، به این ترتیب با این حجم داده ها انبوه الکسا برآورد میکند که هر مورد از وب سایت ها چه ترازو استفاده کننده تحت عنوان بازدید کننده میتواند داشته باشد .

احتساب ای که به‌این چهره الکسا انجام می‌دهد بسیار پیچیده و مهم می‌باشد چون الکسا دراین‌صورت تمام هرز طومار ها و تعصبات و ترافیک های جعلی را شناسایی می کند .

چه‌گونه الکسا تارنما ها را جایگاه بندی مینماید ؟

الکسا هر روز واحد سنجش بازدیدکنندگان تارنما های گوناگون را در طی یک روز برآورد میکند و بعداز آن نیز ترازو بازدید کنندگان در طی ۳ ماه قبلی را بازبینی می کند و با این داده ها به دست آمده هر تارنما که دارنده بیشترین معیار بازدیدکنندگان در طی یک روز و در طی ۳ ماه قبل میباشد دارنده بیشترین سکو میگردد و سایتی که کمترنی واحد سنجش سکو را داشته باشد دارنده مرتبه ۳۰ میلیون هست و درصورتی که که هیچ فردی در طی ۳ ماه از تارنما ها بازدیدی نداشته باشد آن وبسایت هیچ مرتبه ای نخواهد داشت .

چه طور می‌توانیم جایگاه الکسا را افزایش دهیم؟

در اینجا به تعدادی راهکارها اشاره می‌شود که با رعایت این مورد ها به بهبود مرتبه الکسا وب سایت خویش یاری نمائید .

بالا بردن محل ورود وبسایت

یکی رویه های بهبود جایگاه الکسا بالا بردن محل ورود وب سایت شما باشد همان درجه الکسا رابطه بسیار مستقیمی با تعداد بازدید کننده تارنما شما دارااست هر چه تعداد بازدید کننده وبسایت شما اضافه باشد جایگاه الکسای بهتری را کسب خواهید نمود از همگی روشهای درست و مطابق استانداردهای گوگل که می‌توانید جایگاه وب سایت خویش را ارتقا دهید تحت عنوان یک پاد شاه کلید می‌توانید استعمال نموده و به بهبود سکو الکسای خویش امداد نمایید .

تولید بک پیوند خوب

تولید و ساخت بک لینک و پیوند های دارای ربط و خوب قادر است به افزایش سایت شما یاری نمایند یکی‌از مورد ها بسیار مهم و تاثیرگذار در بهینه سازی تارنما شما تولید و تولید پیوند های کیفیت عالی از وب سایت های دارای ربط و با اتوریتی مطلوب است .

استعمال از شبکه‌های‌اجتماعی

یکی‌از دیگر از طریق هایی که برای ارتقا سکو الکسای شما خواهد شد به کار گیری از شبکه های عمومی پر بازدید است که در شبکه‌های‌عمومی متعدد در دنیای مجازی موجود هست ولی بعضا از این شبکه‌های‌عمومی در بین ایرانیان طرفدار بیشتری دارااست آن‌ها فیسبوک کانال اجتماعی اینگونه قادر است به سکو شما در الکسا امداد کرده و منجر بهبود مرتبه الکسا شما شود به شما سفارش میکنیم که برای جالب محل ورود از از سایت ها و شبکه های مردمی پر طرفدار اهل ایران بهره مند شد .

نصب الکسا توشه

الکسا توشه را بر روی مرورگر خودتان نصب نمایید تا بتواند وقت ظریف تری از سایت شما داشته باشد صحت دارد که وب سایت الکسا کلیه تارنما ها را رصد کرده و بر طبق آن به شان رده اختصاص می دهد البته در شرایطی که شما به الکسا یاری نمائید که بهتر چشم گردید درصد مرتبه بهتری کسب نمایید و یکی‌از مواقعی که صبح عمل آن بر روی آن ها به اشتراک حیث دارا‌هستند که منجر بهبود مرتبه الکسای تارنما شما خواهد شد .

نام نویسی در الکسا

یکی‌از دیگر از موردها تاثیرگذار در کسب سکو در الکسا این میباشد که شما در وبسایت الکسا نام نویسی نمائید و در‌حالتی که کارت های اشتراک مستر کارت یا این که روادید کارت دارید یک دسته از پکیج های الکسا را تعیین نمایید که هم تحلیل بهتری از تارنما رقبای خویش داشته باشید می‌توانید از این تارنما تکنیک مطلوب اخذ فرمائید که ۱۰۰ درصد در موضع و محل ورود شما تاثیر قابل قبولی خواهد گذاشت .

باز بینی رقبایتان

یکی از دیگر از مواقعی که سبب ساز ارتقای تارنما شما بهبود سکو الکسا میگردد رصد کردن مداوم و پیوسته حریف های شما است رقبای شما بدون شغل نمی شیند تا شما پیشرفت نمایید! پس بهتر میباشد در یک رقابت سلامت با آنان باشید و مدام از کارهایی که انجام می‌دهند با خبر گردید .

ساخت محتوا درباره ی الکسا

راجع به الکسا در وب سایت تان بنویسید دوست دارااست در تارنما شما ببیند و به آن می دهد پیوند خروجی از شما و یا این که دیدن مطلبی در زمینه‌ی خویش در سایتتان میباشد که در بهبود جایگاه نیز به شما نقش بازی میکند و منجر بهبود مقام شما خواهد شد .

تولید و ساخت بک لینک و پیوند

یکی‌از دیگر از مواقعی که الکسابه آن اهمیت می‌دهد و همینطور گوگل ، برای شما ایجاد بک لینک و پیوند کیفیت بالا میباشد . ساخت بک پیوند باکیفیت همان طور که پیش از این گفته شد برای شما بسیار مهم و تاثیرگذار میباشد این فعالیت را می‌توانید از روش تبلیغات دیجیتال مارکتینگ آیا خرید ریپورتاژ اطلاع رسانی انجام دهید و این به نفع وبسایت شما هست و منجر ارتقاء ترافیک وبسایت شما خواهد شد.

چه‌گونه جایگاه الکسای خویش را باز‌نگری کنیم ؟

برای محاسبه کردن درجه الکسای خویش ما می‌توانیم به وبسایت الکسا مراجعه نماییم که در آن با کاوش کردن نشانی تارنما متبوع درجه الکسا آنرا در مرزو بوم و در عالم پیداکنیم یک کدام از دیگر از شیوه هایی که می شود به واسطه جایگاه الکسا را تشخیص بخشید الکسا تولبار هست که با نصب آن هر سایتی را که در مرورگر گشوده نماییم جایگاه آن به ما اکران داده خواهد شد .
 

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی