مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار


در صدر بایستی بدانیم پنالتی چه میباشد و چه دلایلی سبب ساز پنالتی شدن تارنما شما میگردد.
درین نوشته‌ی علمی به عارضه ها پنالتی شدن وب سایت و نیز چاره های رفع پنالتی وبسایت میپردازیم.
پنالتی شدن وبسایت یعنی این که گوگل وبسایت شمارا خلافکار شناخته و دیگر از وبسایت شما ایندکس نمیگیرد و یا این که اینکه تارنما شما دیگر اعتباری در موتورهای کاوش نظیر گوگل ندارد.


و در تعریف‌و‌تمجید دیگر پنالتی یعنی جریمه شدن صفحاتی از وب سایت ما که کیفیت نیکی ندارند و تنها به مراد بالا اومدن کلمه و واژه کلیدی مدنظرتون تو منزلت های نخستین حاصل کاوش اون مقاله را درج کردند.


سعی گوگل این میباشد که در حاصل خویش مطالب با کیفیتی که خواست استفاده کننده کاوش کننده را برطرف مینماید به اکران در بیاورد و مطالب کیفیت بالا و دارای اعتبار در گوگل جایگاه بهتری دارا هستند، به‌این خواسته گوگل پیوسته در عملکرد میباشد با پباده سازی الگوریتم های مربوطه بتواند شایسته ترین و باکیفیت ترین مطالب وبسایت ها را تشخیص دهد.
در تشخیص پنالتی شدن وبسایت نخست بایستی تشخیص شما صحیح باشد به فرض نمونه در شرایطی که شما در یک واژه کلیدی در برگه اولیه بودید و فردای اون روز درجه خویش را در برگه دوم دیدید، این افت جایگاه به علت پنالتی شدن شما وجود ندارد و علت این میباشد که شما رقبای متعددی دارید که همانند شما دارا هستند روی آن کلمه و واژه کلیدی عمل می‌کنند و با شما در رقابت میباشند و درجه خویش را بهتر از شما مینمایند.

پنالتی وبسایت به دو فیس میباشد :
خود کار : Algorithmic
دستی : Manual

در این زمینه میتوانید نوشته‌علمی پایین را نیز مطالعه نمائید :

اقدامات مهم برای رفع پنالتی شدن تارنما بوسیله گوگل

در پنالتی خودکار به وسیله الگوریتم ها گوگل به طور اتوماتیک تارنما شما بررسی می گردد و مطالب و محتواهای بی کیفیت و اسکن گردیده تشخیص داده می‌شوند و این فعالیت ار ربات های گوگل انجام می‌دهند.


و در پنالتی دستی این رخداد می افتد که فردی به مهندسان گوگل اطلاع میدهد که سایتی تخلف دارااست و یا این که اسپم میباشد تا اینگونه مرتبه خویش را بالا پیروز شود ولی که گوگل همه مباحث را به توجه تحت حیث میگیرد و فوق العاده زرنگ میباشد پس نمی قدرت گوگل را گول زد و یا این که نگران قضاوت نادرست گوگل بود.

از چه شیوه هایی بفهمیم پنالتی شدیم ؟
چنانچه وبسایت شما به طور دستی پنالتی گردیده باشد در نصیب اینترنت مستر وبسایت خویش پیغامی با تیتر Manual actions اخذ می‌کنید و این سیرتکامل ماتوجه پنالتی شدن وبسایت خویش میشوید.
در شرایطی‌که که به طور اتومات پنالتی گردیده باشید راهی که بتوانید متجه آن بشوید این میباشد مشاهده کنید آیا تارنما شما مانند پیشین در نتاج مشاهده می شود؟! در صورتی برهه زمانی هنگامی نسبتاً طولانی میباشد که وبسایت شما افت سکو داشته مطلقا پنالتی گردیده اید و در نتیجه ها سرچ روءیت کرد ه نمی گردید.
چنانچه به طور خود کار پنالتی گردیده باشید هنگامی اسم وبسایت خویش را کاوش می‌کنید، تارنما شما در حاصل سرچ نمی آید.
و راهی دیگری که از روش آن میتوانید متوجه بشود که به طور اتوماتک پنالتی گردیده اید این میباشد که صفحاتی از وب سایت که روی آنها بهینه سازی seo و طرح ریزی نموده اید در نتیجه ها روءیت کرد ه نمیشوند و به جای آن صفحه های دیگری به معرض اکران قرار داده میگردند و در حاصل سرچ می‌آیند.

درحال حاضر به‌این زمینه میپردازیم که گوگل چرا وبسایت ما‌را پنالتی مینماید ؟

عارضه ها پنالتی شدن وب سایت بوسیله گوگل
درج محتوا و مقاله بی کیفیت و نسخه برداری گردیده
هنگام درح محتوا در سایتتان می بایست بدانید این که تعداد مطالب نوشته شده در سایتان بالا برود و شما هرروز درج محتوا در وبسایت داشته باشید خیلی مهم نیست، مهم این میباشد که چنانچه شما یک مقاله هم در وبسایت می گزارید روی آن یک مقاله فعالیت فرمائید و یک مقاله با کیفید درج کرده و به گوگل معرفی نمایید.
با این توضیحات می بایست متوجه گردیده باشید که برا یک کلمه و واژه کلیدی آیتم نظرتان داشتن 100 مقاله فعالیت گردیده با آن واژه و کلمه کلیدی غلط میباشد و گوگل این زمینه را دوست ندارد.


اصول پیوند بیلدینگ را بدانید
با ددن پیوند های بی کیفیت و زیاد به وب سایت اصولا داریم وبسایت خویش را به سمت پنالتی شدن می کشانیم.
در شرایطی‌که می‌خواهیم برای سایتمان لینک و پیوند سازی کنیم بک پیوند بگیریم و ترافیک سایتمان را بالا ببریم نخست لازم میباشد که اصول پیوند سازی را بدانیم تا با پیوند سازی خطا منجر پنالتی شدن سایتمان نشویم.
مطالعه بیش تر :

لینک و پیوند سازی فرنگی برای تارنما چه گونه میباشد؟

پنالتی شدن به خیال هاست و قالب وبسایت و طراحی وب سایت
برای این که یک وبسایت ماهر داشته باشیم بایستی تارنما ما روی یک هاست کار کشته باشد و قالب سای ما با صرفه باشد و کلیه این ها گرو کمپانی ساخت وب سایت و یا این که طراحی وب سایت ما است که با یک طراحی وب ماهر منجر اقتدار وب سایت ما شود به این دلیل که این مشکلات فنی وبسایت ما‌را به نیستی می کشاند.

عکس العمل گرا و یا این که ریسپانسو نبودن تارنما شما سبب پنالتی شدن و ضعف تارنما شما هست.
با پیشرفت تجهیزات و روی فعالیت امدن گوش های متعدد و تبلت ها گوگل به‌این مورد اهمیت می‌دهد که در گوش های گوشی و تبلت ها نیز وبسایت شما چه‌گونه میباشد و در حالتی که وبسایت شما ریسپانسیو و یا این که برخورد گرا نباشد صد رد صد این ضعف وب سایت شما هست و منجر افت وبسایت شما می‌گردد.
از روش پیوند پایین می‌توانید داده ها بییشتری در این مورد کسب نمایید :
Make sure your site’s ready for mobile-friendly Google search results

کارایی نکنید از فروم های فرنگی لینک و پیوند بگیرید.
این که شما از زبانی های دیگر غیر از گویش تارنما خودتان بک لینک و پیوند متعددی داشته باشید از لحاظ گوگل مشکوک میباشد و منجر افت سکو شما خواهد شد.


اختلال در نقشه تارنما
در‌حالتی که شما نقشه وب سایت غلط و با داده ها غلط را به گوگل معرفی کرده باشید نیز منجر افت جایگاه تارنما خویش گردیده اید.


تبلیغات زیاد و رپورتاژ اطلاع رسانی نادرست و یا این که غیر اصولی


به کار گیری زیاد از کلمه ها کلیدی
تکرا و به کارگیری زیاد از کلمه ها کلیدی منجر می‌شوید گوگل از اعتبار شما بکاهد به این دلیل که از نگاه گوگل به کارگیری بیش تر از حد مجاز از کلمه و واژه کلیدی یک مدل فریب دادن گوگل میباشد.


سرعت تحت وبسایت و از دسترس بیرون وبسایت
 

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی