مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد همان گونه که در مقاله ها گذشته درمورد هاست دانلود و کاربرد آن کلام کردیم هم اکنون در‌این نوشته ی علمی به شما حافظه می‌دهیم چه گونه هاست دانلود را به هاست اصلی وب سایت اتصال بدهید.
اتصال هاست دانلود به هاست اصلی اقدامی میباشد که بایستی پس از خرید هاست دانلود انجام دهید و اما در‌حالتی که از شرکتی که هاست خریدید بخواهید این فعالیت را برای شما انجام می‌دهد و شما نیازی به یادگرفتن اتصال هاست دانلود به هاست اصلی ندارید. اما اتصال هاست دانلود به هاست اصلی عمل بی آلایش ای میباشد که درین نوشته‌علمی به طور بدون نقص به شما خاطر می‌دهیم چطور این عمل را بکنید.

مطالعه بیش تر :

هاست دانلود چه است و چه کاربردی دارااست ؟


هاست دانلود معمولا با حجم های بالا در دست قرار می‌گیرد و صرفا منحصربه‌فرد دانلود میباشد که به این رخ شما هاست اصلی خویش را مالامال مکنید و سبب کاهش سرعت سایتتان نمی گردید و همینطور پیوند بدون واسطه به کاربرانتان به مراد دانلود می دهید.

برای اتصال هاست دانلود به هاست اصلی وب سایت بایستی چه کنم؟

او‌لین مبادرت پس از خرید هاست دانلود می بایست انجام دهید این میباشد که به در دست گرفتن پنل هاست اصلی تارنما که قادر است سی پنل و یا این که دایرکت ادمین باشد بروید.
یک ساب دامنه با اسم dl.name site.com بسازید.
آنگاه از بخش Domains مورد Advanced edit dns zone را زده و وارد این نصیب گردید.

هنگامی وارد Advanced edit dns zone شدین هم اکنون شما بایستی یک رکورد به ساب دامین خویش ساخت کرده و این ساب دامنه را به هاست دانلود اتصال می‌دهیم.

در تصویر بالا در نصیب اولیه و یا این که Type صحبت A را تایپ کنیید
در بخش بعد از آن و یا این که به عبارتی name ساب دامین خویش را وارد نمایید.
و در بخش نشانی اسم آی پی هاست دانلود خویش را تایپ کرده و آیتم ادد رکورد را کلیک فرمایید.
به کمپانی میزبانی هاست خویش بگویید که اسم دامنه اصلی در هاست دانلود را به ساب دامنه بازنویسی نمیاد.

شما با انجام این فرآیند میتوانید اتصال هاست دانلود خویش را به هاست اصلی تارنما انجام دهید و از هاست دانلود برای قرار دادن لینک و پیوند بدون واسطه دانلود به یوزرها بدهید و با آپلود پوشه های سنگین خویش روی هاست دانلود سبب ساز seo سایتتان گردید که از دید seo بسیار دارای اهمیت میباشد و از حیث موتور های کاوش نظیر گوگل نیز یک وبسایت دوست داشتنی می‌شوید.


برای این که یک وبسایت ماهر داشته باشید مهم میباشد که وب سایت شما چه قدرتی داشته باشد و یک طراحی وب ماهر داشته باشید و به‌این خواسته داشتن یک تارنما به وسیله یک کمپانی ساخت وب سایت می‌تواند خاطر شمار را نسبت به خیلی از مسائل ریلکس نماید.
شما جهت مشورت کردن رایان در موضوع ساخت سایت و پباده سازی نرم افزار گوشی میتوانید از روش تماس با مای تارنما با کمپانی طراحی وب و پباده سازی نرم افزار گوشی نوپرداز در رابطه باشید.
 

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی