مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد


یکی از مزایای مهم دیگر لینک و پیوند های داخلی، انتقال اعتبار بک پیوند های شماست . فرض کنید همین صفحه تحت عنوان مطب موءثر یا هر به هر برهان دیگری در برگه ای از سایتی دیگر پیوند گردیده می باشد . در منفعت این برگه یک امتیاز/اعتبار از سایتی دیگر گرفته می‌باشد . اکنون پیوند های داخلی که در همین ورقه میباشند، هم به دلیل بک پیوند های این ورقه، حائز اهمیت بیشتری میگردند و در سود، اعتباری که از بک پیوند های این ورقه به‌این برگه منتقل شده میباشد، بین لینک و پیوند های داخلی این برگه نیز تقسیم می گردد . همچنین از‌آن‌جا‌که ربات ها و خزنده ها به خاطر بک لینک های این برگه، اکثر وارد این ورقه میگردند، لینک های درون این ورقه نیز، به به عبارتی مقدار به وسیله ربات ها بازدید میشود . در صورتی‌که هم پیج رنک ها آپدیت شوند، پیوند های داخلی، نقش مهمی را در پیج رنک دریافت کردن صفحه ها داخلی و در سود برگه اصلی، ایفا میکنند . (پیج رنک پیشگفتار از بیرون تارنما به درون وبسایت منتقل میشود و بعد از آن از لینک های داخلی، به همگی صفحات پخش می‌شود) .

بهینه سازی در مشهد

اما 
چه هنگامی لینک ندهیم؟ استفاده کننده را خسته نکنید! به طور کاملا طبیعی پیوند داخلی بدهید . 
اگر یک توشه یک واژه یا عبارت مرتبط را لینک کردید، دیگر برای بار دوم و سوم در همان پاراگراف چه نیازی میباشد که پیوند باشد؟! 
مجموعاَ هیچ فرمولی نیست که چقدر پیوند در صفحه شما باشد . ضابطه آن ارگانیک بودن میباشد . یعنی تنها لینک سازی هایی را انجام دهید که تماما با نوشته ی علمی نوشته متبوع شما درباره هست . درصورتی که حقیقتا می طلبد که که عنوانی را در نوشته ی علمی خویش بیش تر از یک بار لینک فرمائید، این کار را بکنید . این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که، لینک داخلی را برای کاربر ایجاد فرمائید خیر برای موتور کاوش و گوگل و کلا خزنده ها . به عبارتی مقدار ای که پیوند های داخلی شما برای کاربر اثرگذار و غیر آزار دهنده باشند، موجب رضایت خزنده ها نیز خواهند بود .

در بسیاری از تارنما های ایرانی چشم شده است که واژه “وبسایت” را تحت عنوان لینک داخلی، به برگه اصلی وب سایت خویش پیوند مینمایند، این کار تا حدی خوب میباشد ولی برخی وبمستران پا را بالاتر از این گذاشته و این عمل را نیز در هر جای متن تکرار مینمایند و فکر مینمایند که فعالیت اصولی انجام می‌دهند . این فعالیت تنها و تنها over optimization می باشد و هیچ استعمال دیگری را برای شما در‌پی نخواهد داشت . 
به نترسی می بضاعت و توان اظهار‌ که واژه “وبسایت” به هیچ دردی نمی‌خورد! آن نیز به برگه در آغاز! 
پیوند داخلی همونطور که اشاره کردیم، باید طبیعی و به جا باشد و از تکرار بیشتراز حد آن نیز جلوگیری نمائید . .(مگر این‌که حقیقتا به خاطر استفاده کننده، تکرار موثر کرده باشید) .

در حالتی که تا کنون پیوند های داخلی را بی اهمیت می دانستید بهتر میباشد تجدید حیث کنید . تأثیر لینک و پیوند های داخلی ممکن میباشد محسوس نباشد ولی زمانی در کنار فاکتور های دیگر بهینه سازی قرار میگیرد تأثیر خویش را به صورت غیر مستقیم نشان میدهد .

چه 
عواملی سبب افزایش تاثیر seo در لینک سازی داخلی میشود؟ همان گونه که اشاره کردیم یکی‌از دست اندرکاران این است که طوری لینک و پیوند سازی نمایید که آمار کلیک بر روی لینک مختص را تا جای ممکن بالا ببرید . که یکی منش های آن تغییر و تحول رنگ لینک و پیوند میباشد تا کاربر برای کلیک بر روی آن مجذوب شود .

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که bold کردن لینک و پیوند نیز به صورت مستقیم تاثیر خویش را داراست، البته همیشه خاطرتان باشد که بولد کردن نوشته بوسیله تگ انجام گرفته باشد . البته وردپرس در بروزرسانی اخیر خویش که داشته این امکان را به فیس پیشفرض در آن قرار داده می باشد .

نکته‌ای که قطعا می بایست آن را مدنظر قرار دهید این میباشد که اصلا لینک و پیوند‌های داخلی خویش را با تگ nofollow قرار ندهید . به این دلیل که با اینکار در واقع شما به موتورهای جستجو می‌فهمانید که من چه بسا به لینک و پیوند‌های سایت خودم هم اعتماد ندارم! خب وقتی شما به لینک و پیوند‌های خود اعتبار نمی‌دهید نباید انتظار داشته باشید موتورهای کاوش مانند گوگل به آن‌ها اعتبار بدهند .
 

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی