مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد

زیردامنه‌ها یا این که زیرشاخه‌ها !!! نشانی تارنما و انتقال به صفحه های گوناگون یک تارنما برای بهینه سازی مهم می‌باشند، ولی موادتشکیل دهنده ساختار تارنما مانند زیردامنه‌ها و زیرشاخه‌ها را در حیث بگیرید.

تقاوت در بین زیردامنه‌ها و زیرشاخه‌ها
هنگامی که از زیردامنه‌ها خویش استعمال میکنید، نشانی وبسایت شما به طور پایین میباشد:

Subdomian.domain.com

این مورد طولانی تر برای وبسایت‌های کسب‌وکار موثر میباشد که محتوای دامنه فرعی با دامنه اصلی مختلف میباشد. به عنوان مثال وبسایت‌هایی که تالارگفتگو دارا هستند، آن را در بخش دامنه فرعی جداگانه می‌نمایند مثلا:

forum.contentsite.com

برخلاف دامنه فرعی، زیرشاخه‌ها بعد از اسم تارنما میایند.

Domain.com/subdirectory

تفاوت فقط در نگارش وجود ندارد. بلکه به دسته محتوا نیز بستگی داراست. در صورتیکه محتوای فرعی با محتوای اصلی متعدد باشد از دامنه فرعی به کار گیری میشود و در غیر اینصورت از نوع بندی فرعی استعمال می گردد.

مزیت‌های seo زیردامنه‌ها
گوگل معمولا تعداد نتیجه ها کاوش را به ازای دامنه محدود میکند. مثلا در صورتی دامنه ای با یک‌سری نوع‌بندی و ۱۰ سود دارای ربط داشته باشید، گوگل ۲ یا این که ۳ آیتم را نشان میدهد، البته درصورتی که ۵ ذیل‌دامنه داشته باشید به ازای هر مورد ۲ تا ۳ فیض نشان داده خواهد شد.

مزیت دیگر، قرار دادن کلمه ها کلیدی در اسم‌های دامنه فرعی میباشد.

معایب بهینه سازی تحت‌دامنه ها
گزینش و رئیس تحت‌دامنه سخت میباشد. عیب عمده آن این میباشد که ذیل‌دامنه‌ها مدام متریک‌های دامنه اصلی را به ارث نمی‌موفقیت. در‌این‌صورت می بایست آنان را از صفر seo نمایید.

مزیت‌های seo زیرشاخه‌ها
۱. می‌اقتدار کلمه ها کلیدی را در زیرشاخه‌ها قرار بخشید.

۲. زیرشاخه‌ها متریک‌های دامنه اصلی را به ارث می برد.

معایب seo زیرشاخه‌ها
درصورتی که یکسری برگه دارای ارتباط داشته باشید، گوگل به ازای هر دامنه ۲ یا این که ۳ کاغذ را در صفحه ها کاوش اصلی نشان میدهد و باقی آن ها نشان داده نمی شوند.

چه هنگامی از تحت‌دامنه و چه هنگامی از فایل فرعی استعمال کنیم؟

از ذیل‌دامنه‌ها برای عنا وین بزرگتر به کار گیری فرمایید. مثلا برای یک تارنما بهداشت و معالجه می‌اقتدار دامنه‌های منقطع برای هر تیم از بیماری‌ها داشت و می‌اقتدار زیرشاخه‌ها برای بیماری‌ها منقطع در هر تیم ساخت. در صورتی‌که علاوه بر وبسایت، انجمن و یا این که بلاگ دارید از تحت‌دامنه به کارگیری فرمائید.
 

 

  • ۹۹/۰۱/۰۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی