مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۲۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


در‌حالتی که متوجه شدید  سایتی که بسیار برای آن سعی نموده اید تا به سکو بالا رسد، مبتلا افت مرتبه گردیده‌است به سئو در مشهد هیچ وجه نگران نشوید.  افت درجه seo وبسایت مسئله ترسناک و نگران کننده ای وجود ندارد و ممکن میباشد این خلل برای هر سایتی پیش بیاید. در گام نخستین بایستی دلایلی را که سبب افت جایگاه گردیده‌است را بشناسید و در مرحله آینده با اعمال اقداماتی زیرکانه این خطاها را حل فرمائید.

دلایل افت سکو وب سایت چیست؟
1. تغییراتی در تجارب کاربری
در برخی از مواقع ممکن میباشد تغییراتی که در تجربیات کاربری و ظواهر گوگل چهره می‌دهد، سبب خواهد شد که بازدید وبسایت شما کاهش پیدا نماید و سکو آن نیز مبتلا افت گردد.

به عنوان مثال در چندین سال اخیر وبسایت هایی که با کلمه و واژه ترجمه در درجه های نخستین و دوم و به صورت کلی در برگه اولیه گوگل قرار داشتند، بازدید روزمره متعددی داشتند.

ولی ناگهان تغییری که گوگل در آن ساخت منجر افت درجه آنان شد. تغییر تحول گوگل اضافه کردن معنی کننده خویش بود که در این‌حالت در کلیه لهجه ها یوزرها بعداز سرچ کلمه و واژه ترجمه، در نگاه اولیه قاب ترجمه گوگل را مشاهده می نمایند. این تغییر تحول سبب ساز افت درجه تارنما هایی که درین حوزه کار داشتند شد.

در نمونه دیگر، مدتی میباشد که گوگل در پاسخ سرچ بیشتر یوزرها یک متن کوتاه پیش از اسنیپت ها ارائه میدهد. با این عمل ممکن میباشد استفاده کننده پاسخ خویش را از همین متن اخذ نماید و کلیکی روی نتیجه ها دیگر نداشته باشد که‌این فیچر سبب ساز کاهش ترافیک تارنما میگردد.

چاره حل این خلل چیست؟
در گام نخستین می بایست اعتقاد و باور پیدا فرمایید که ادله کاهش مرتبه شما به وجود وارد شدن تغییر تحول در تجربیات کاربری میباشد. برای این فعالیت مورد نیاز میباشد که از ابزار سرچ کنسول به کارگیری نمایید. وارد سرچ کنسول گردید و کاغذ ای از سایتتان را که در ماه اخیر بیشترین  بازدید را داشته را بیابید.

در مرحله سپس واژه کلیدی هریک را در گوگل سرچ نمائید، در شرایطی‌که شاهد تغییراتی در کاغذ نتیجه ها گوگل شدید، روش راهکار ای ندارید جز این که برای دیگر لغت ها کلیدی خویش ایجاد محتوا نمائید. ولی در‌حالتی که خلل افت درجه شما مفاد دیگری بود می بایست درپی راهکار دیگری برای آن‌ها باشید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در ماه اکتبر 2020 گوگل اعلام‌کرد که ازین پس ضمن ایندکس صفحه ها، نصیب‌های متعدد را هم غیر وابسته ایندکس می‌نماید.

فکر کنید که یک کدام از صفحه های اینترنت‌وب سایت شما دارنده 15 جمله میباشد. پیش از این تغییر تحول، سئو در مشهد جمله چهاردهم احتمالاً از حیث گوگل خیلی موردتوجه قرار نمی‌گرفت. چراکه این جمله نصیب کوچکی از محتوا بود که در انتهای شیت هم قرار گرفته میباشد. البته شاید نکته اساسی محتوا در همین گزاره مخفی گردیده باشد. ازاین‌رو شاید این گزاره، جواب کوتاه به سؤال بخش اعظمی از یوزرها باشد.

هم اکنون گوگل اعلام کرده که‌این نصیب‌های موءثر را شناسایی و بدین صفحه ها سکو نیکی می دهد. توضیحات بیشتر در اینجا داده گردیده است. درحال حاضر گوگل با فهم و شعور محتوای هر گزاره و جمله می تواند جواب بهتری به سؤالات یوزرها بدهد. این تکنولوژی موجب افزایش 7% از جستجوها در همگی لهجه‌ها گردیده‌است.

3. به عنوان ها فرعی دقت بیشتری فرمایید
گوگل همچنان نتیجه ها بهتری برای موضوعات خاص‌خیس ساخت و ساز می‌کند. به عبارتی‌طور گه گوگل در پی اطلاعیه موردنظر در قسمت گذشته توضیح داده میباشد، در شرایطی که شما عبارت “امکانات ورزشی خانگی” را کاوش کنید، گوگل توانا به شعور مفاهیم زیرمجموعه آن مانند امکانات مقرون‌به‌صرفه، امکانات رفیعتر یا این که امکانات خرد مطلوب منزل میباشد و در سود گستره محتوایی بیشتری را در نتیجه ها جستجوی شما به اکران خواهد گذاشت.

به طور طبیعیً دستیابی سکو در عنوان ها کلی مشقت بار بوده و درعین‌هم اکنون در جستجوی عبارت خاص و برتر شل‌خیس میباشد.

برای استحصال توفیق در عنا وین فرعی، اینترنت‌وبسایت شما باید لغات کلیدی رفیعتر را هم تامین نماید. طبق توسعه و گسترش‌های اخیر الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، نیازی به تکرار پی‌در‌پی کلمه و واژه کلیدی مهم در محتوا وجود ندارد. در ازای خوب میباشد محتوا را با لغات کلیدی شبیه و فرعی دفاع نمایید.

به‌تیتر‌نمونه شاید محتوای شما درباره “اسباب دویدن در هوای سرد و فصل زمستان” باشد و آن را در تیتر کاغذ و تگ هدر H1 به فعالیت برده باشید. به‌دنبال میتوانید از تصاویر با متن جایگزین “ژاکت “و “دویدن در باران” استعمال فرمایید.

4. featured snippets به دست بیاورید
درصورتی‌که اینترنت‌وب سایت شما دارنده featured snippets در نتیجه ها کاوش شد‌ه‌است، بر دیگر اینترنت‌تارنما‌های سود کاوش برتری پیدا می کنید. فقط اکران featured snippets میتواند برای اینترنت‌وب سایت شما سودمند باشد. شاید کلیکی از آن به دست نیاورید، چراکه جواب به سؤال یوزرها در featured snippets داده شد‌ه‌است، ولی همین جلب‌اعتنا، مزایای متعددی برای اینترنت‌وبسایت شما خواهد داشت.

گونه های متعدد محتوا مثلا گزاره، جدول، لیست، چارت و غیره قابلیت و امکان اکران در featured snippets را دارا‌هستند.

اینترنت‌وب سایت Ahref که دارنده 110 میلیون کلمه و واژه کلیدی در دیتابیس خویش می باشد، گزارش جالبی در سال 2020 ارائه بخشید. این اینترنت‌تارنما ذکر نمود که 12.3% نتیجه ها کاوش دارنده featured snippets میباشند. این گزارش نشانه میدهد که مجال‌های متعددی برای چشم‌شدن درfeatured snippets وجود دارااست.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ابزارهای رایگان سئو


Moz Check My Listing
شاید برای تارنما خویش اقداماتی را اجرا داده باشید و حس نمایید که تارنما از هر حیث به مرحله مناسبی رسیده میباشد سئو در مشهد البته برای مطمئن شدن از حالت وب سایت و اینکه تارنما از نگاه موتورهای کاوش (گوگل، یاهو، بینگ) در چه موقعیتی میباشد مستلزم ابزاری میباشد که Moz Check My Listing به شما دراین مورد یاری خواهد کرد.
اولی پاراگراف ای که در شیت مرتبط با داده های عددی به دست آوردن وب سایت مشاهده می‌کنید گزاره (?can your customers find you online) میباشد که در معنای (آیا مطمئن می‌باشید مشتریان میتوانند کسب و کار شما‌را به طور آنلاین پیدا نمایند؟) است. مراد از این گزاره این میباشد که میتوانید با استعمال از این ابزار مطمئن گردید که در صفحه ها موتورهای کاوش حالت نیکی دارید یا این که خیر.
به نشانی تارنما مراجعه نمایید و در قاب معین گردیده داده ها استحصال و کارتان را وارد نمائید و در انتظار فیض باشید.
امتیاز یا این که (Current Score) که درین قاب مشخص و معلوم می‌گردد هر چه قدر به 100 مجاورت خیس باشد قابل قبول خیس میباشد. این ابزار بخش هایی که در وب سایت نیاز به تحقیق و اصلاح و حتی جامع تر شدن دارا هستند را هم معلوم می نماید که می‌توانید به امداد آن به راحتی تارنما را به مرحله ای برسانید که از نگاه موتورهای کاوش قابل قبول‌خیس میباشد.

Screaming Frog
ابزار Screaming Frog قابل انعطاف افزاری میباشد که به crawl کردن صفحه های تارنما برای موتورهای کاوش یاری می نماید. این اپلیکیشن قابلیت و امکان این را داراست که آحاد تصاویر، صفحه های، css ها و اسکریپت ها را برای موتورهای کاوش crawl نماید و در مقر داده آن‌ها تصویب نماید. همگی این کار ها به وسیله برنامه Screaming Frog به صورتی اعمال می گردد که برای بهینه سازی و سئو وب سایت بسیار تاثیر مثبت بگذارد.
یکی‌از دیگر از دلایل محبوبیت اپ Screaming Frog استعمال ی ریلکس از آن میباشد که سبب گردیده سئوکاران و مدیران وب سایت ها برای تصویب تارنما در موتورهای کاوش و محاسبه وبسایت از آن به کار گیری نمایند.
استعمال از این اپ بسیار معمولی میباشد و به‌شکل تب به تب همه تگ ها و برچسب ها و حتی کلید کلمه و واژه های بکار برده گردیده در هریک از صفحه ها سایت را به شما اکران میدهد. Screaming Frog به خیر و خوبی برای ارزیابی ظریف سایت به شما بسیار یاری خواهد کرد.

Open Site Explorer
این ابزار معمولاً غیر مجانی بوده و برای به کار گیری از آن بایستی پولی را پرداخت می کردیم. تارنما MOZ ابزاری به اسم Open Site Explorer را به طور بدون‌پول برای یوزرها خویش قرار داده که تجهیزات نیکی داراست اما با پرداخت هزینه می اقتدار امکان هایی بیشتری از این ابزار را در دست داشت.
Open Site Explorer یک محاسبه‎گر پیوند فوق العاده میباشد که پیوند‎های ورودی، اعتبار، معیارهای لینک و پیوند‎های باطن برگه، صفحه ها رفیعتر، پیوند به دامنه‎ها و Landing page های بلندتر به اینترنت‎تارنما شمارا آیتم تجزیه چک قرار می‎دهد.
با این ابزار می شود به راحتی Domain authority و Page Authority یعنی اعتبار دامنه و اعتبار صفحه ها را به دست آورد. ارتقا دوراندیشی از این دو امتیاز میتواند به ما یاری دهد که بدانیم از چه وب سایت هایی می اقتدار پیوند گرفت و چه تارنما هایی حقیقتاً اعتبار مناسبی دارا‌هستند. در سود با فهمیدن ترازو اعتبار وب سایت خویش میتوانیم به بهبود حالت وبسایت یاری کرده و برای این شغل استراتژی بهتری تولید کنیم.

SimilarWeb
وقتی که شم میکنید:
منفعت تجارت اینترنتی تان بیشتر از 50% کاسته شده میباشد.
ترافیک وب سایت معدود شد‌ه‌است.
نرخ پریدن ارتقا یافته میباشد.
در اینگونه قوانینی چه کاری می بایست جاری ساختن دهید؟ دیگر شرکتهای برنده چه راهکاری دارا‌هستند که با اینگونه قوانینی روبرو نمی‌شوند؟ استراتژی صحیح برای مواجه با اینگونه قوانینی چیست؟
پاسخ معمولی میباشد! استعمال از SimilarWeb
با به کار گیری از SimilarWeb می‌توانید:

• سیستم خویش را تجزیه و ارزیابی فرمایید
• تارنما خویش را نسبت به دیگر تارنما ها بررسی فرمائید
• بر مجموع قسمت های وبسایت مثلا ترازو ورودی و دیدگاه‌ی ورودی به وب سایت رسیدگی فرمایید
• با گزینش تاریخ تنها فرصت مشخص و معلوم گردیده و دلخواهتان را در یک مقطع تحقیق نمایید
• انتخاب جایگاه تارنما در مرزو بوم و اینکه چه قدر رویه باقی مانده تا به وب سایت رقبا برسید
• و…

سئو SiteCheckup
بهینه سازی SiteCheckup یک کدام از دیگر از ابزارهای بدون پول seo میباشد که حتی اشخاص مبتدی و تازه کار هم به راحتی میتوانند از آن استعمال نمایند و اشتباهات وبسایت خویش را پیدا نمایند. از جزئی ترین ایرادها تا دیگر خطاهای احتمالی کلیه درین ابزار قابل تشخیص میباشد.
این ابزار قابلیت و امکان داده های عددی به چنگ آوردن از وبسایت در بخش های گوناگون مثل: امنیت، سرعت، عمل در شبکه های مردمی، شیوه اکران وبسایت در برگه اکران گوشی و … را دارااست.
خلال این از سایر مزایای این ابزار تنظیم گزارش از آمارهای گرفته گردیده است و اینکه می قدرت در نصیب Fixed Now خطاهای پیدا گردیده را رفع کرد. به امداد همین ابزار بی آلایش می شود به رقابت با دیگر حصول و امور در ناحیهی کاری خویش پرداخت و وب سایت آنان‌را هم محاسبه کرد تا به تکنیک آنان هم دست یافت.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


مرحله 9: بردبار باشید
چهت نیل به فیض مناسب در بهینه سازی بایستی بردبار باشید. seo وقت گیر میباشد و بایستی با شکیبایی و اعتنا متعددی سئو در مشهد در آن فعالیت نمائید.

 بهینه سازی سریعترین رویه برای ارتقاء ترافیک شما وجود ندارد. در حالتی که میخواهید حاصل فوری داشته باشید، کمپین های PPC را آزمون نمایید. بهینه سازی راجع‌به ساخت و ساز یک بیزنس وقت گیر برهه زمانی استوار با یک محور سفت میباشد که سال ها ترافیک وبسایت شمارا در حالتی‌که اصولی به عمل گرفته گردیده باشد ضمانت می نماید.

مرحله 10: از ارشادوراهنمایی های متخصصان تأسیس بهینه سازی تاسی فرمایید

 انتها اینکه، در مسیر خویش برای تبدیل شدن به یک دارای تخصص seo، با اشتباهات متعددی روبرو خواهید شد. مواردی وجود خواهد داشت که شما ناامید و فراهم تسلیم می‌شوید، نگران نباشید، این رخداد طبیعی میباشد.

در‌حالتی که قصه های اشخاص دیگر را بخوانید میفهمید که هیچکدام به جهت خوش شانس بودن، امروز به آنجایی که می باشند تبدیل نشدند. این فیض شغل طاقت فرسا و ساعت های بی نقطه پایان آزمایش و قرائت درباره بهینه سازی میباشد.

لیست تحت مشمول 5 دارای تخصص seo میباشد که شما به صورت انقطاع بایستی از آن ها برای الهام تصاحب کردن و برای فهم کیفیت استعمال از seo به کار گیری نمایید. هر 5 نفر چیره به ساخت‌و‌ساز مشاغل تعدادی میلیونی گردیده اند و بسیار در موضوع کاری خویش ماهر شغل می نمایند، چون آن ها میدانند چه طور از بهینه سازی به صدق به کار گیری نمایند، تک تک مفاد را محاسبه نمایند و داده ها خویش را در زمینه ی seo آپدیت نمایند.

ممکن میباشد متوجه گردید که بعضی وقتها آن ها کارهایی مختلف از seo های سنتی اعمال میدهند و این به‌این عامل میباشد که آن‌ها خود باوری و تخصص دارا هستند تا چیزهای نو را آزمون نمایند و سوای اینکه از باخت بترسند با seo شغل می نمایند.

 

Neil Patel  – یکی‌از معتبرترین کارشناسان بهینه سازی در صنعت میباشد. صرفا وب لاگ اورا نخوانید بلکه کوشش فرمایید روش ها و طرز های به کار گیری از seo و ارزیابی آنها‌را تفحص فرمایید.
Brain Dean – دارای تخصص ایجاد کرد پیوند میباشد. وب لاگ او منبع خیر برای مطالعات موردی و تکنیک هایی میباشد که می‌توانید برای فراهم کردن حاصل سریع استعمال نمایید.
Eric Enge  – سخنران، بنیانگذار و مدیرعامل Stone Temple. با سال ها تجربیات ی بهینه سازی در صنعت. 
Joost de Valk – بنیانگذار و مدیریت استدلال کمپانی Yoast، دوست داستنی ترین پلاگین seo
Rand Fishkin – بنیانگذار MOZ، اجرا کننده و کارآفرین بهتر.
سود گیری
 هر هر کس ارتباطی با سایت یا این که کسب و کار آنلاین داشته باشد، بایستی به یک دارای تخصص بهینه سازی تبدیل گردد. seo در شالوده همه کمپین های بازاریابی دیجیتال قراردارد. اصول seo خیر صرفا حداکثر ترافیک ممکن در موتورهای کاوش را ضمانت می نماید بلکه می‌تواند به نحوه های بیشتری به وبسایت یاری دهد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


ارائه تعریفی قابل ادراک در امر seo کاری معمولی میباشد البته زمانیکه به تکنیک های اجرای آن و ترتیب و التفات آن ها سئو در مشهد میرسیم مفاهیم پاره ای غامض و برخی گم راه کننده می شوند. در‌این نوشته‌ی‌علمی کوشش می‌کنیم تا این مفاهیم را با یک نمونه معمولی و ملموس بازگو کنیم.

نردبان seo، مضمون‌ متبوع ما در‌این نوشته‌ی علمی میباشد، در واقع قصد داریم تکنیک ها و فرآیند اجرای آن‌ها‌را با راهبرد به کارگیری از نردبان مشابه سازی کنیم. شاید این نمونه در بالا پاره ای بدور از ذهن باشد البته سفارش می‌کنیم این متن را تا پایان دنبال فرمائید.

1- دیواری که از آن بالا می روید را معین فرمائید
صرفا هنگامی از نردبان استعمال می کنیم که قصد داریم به نقطه ای فراتر و معمولا بدور از دسترس برسیم. در seo نیز حالت به همین شکل میباشد یعنی پیش از هر فعالیتی می بایست غرض خویش را معلوم کنیم. در واقع تدوین استراتژی بهینه سازی او‌لین و مهم ترین گام برای آغاز عمل های ما خواهد بود.

برای تدوین استراتژی، مستلزم ارزیابی و تفحص در حوزه کاری خویش هستیم. قبل از هر چیز بایستی عبارات کلیدی مقصود که با بیزنس ما درباره‌ی می باشند را شناسایی کرده و با به کار گیری از ابزارهای متفاوت مانند Keyword Planner ترازو جستجوی ماهانه آنان را تقریب بزنیم.

لغت ها کلیدی مقصود، به عبارتی دیوار شما می‌باشند. طول این دیوار نقش بسیار مهمی در گزینش نردبات شما داراست ولی در حیث داشته باشد که هرچقد نردبان شما برتر باشد احتمال سقوط یا این که عدم تعادل نیز بیشتر خواهد بود.


بخش اعظمی از شرکت های هنگام تعیین لغت ها کلیدی در پی پرجستجوترین و لبریز رقابت ترین کلمه ها میباشند و دیوارهای بلندی را برای تجارت خویش تعیین میکنند، همین خطا بی آلایش در مقصود گذاری موجب می‌گردد که در وسط شیوه دلسرد شوند و یا این که هیچوقت موفقیتی حصول نکنند.

2- نردبان را متناسب با طول دیوار تعیین نمایید
در گام بعدی واحد سنجش رقابت و مرتبه مشقت هر واژه را انتخاب کرده و متناسب با آن، نوع صفحه ها مقصود در وبسایت را معین می کنیم.

مثلا در حالتی‌که برای واژه و کلمه “خرید لپ تاپ” طراحی برنامه می کنیم نمیتوان انتظار داشت که با تکثیر یک نوشته ی علمی به مقام قابل قبولی برسیم. برای عبارتی با این سطح رقابت معمولا ورقه اساسی وب سایت یا این که برگه مجموعه بندی که مشتمل بر تعداد متعددی کالا میباشد مقصود ما خواهد بود.

براساس طول دیوار و نوع فعالیتی که قرار میباشد اجرا دهیم نردبان مطلوب را گزینش خوا‌هیم کرد. به عبارت دیگر با دقت به ترازو عدم وضوح و رقابت در کلمه ها غرض میباشد که استراتژی خویش را گزینش می کنیم.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


یادتان باشد که بهینه سازی تنها تایپ کردن کلمه ها کلیدی و یا این که بهینه سازی کردن محتوا وجود ندارد. هنگامی کاربری سئو در مشهد از وبسایت شما بازدید می نماید، دو سناریوی گوناگون قابلیت و امکان داراست پیش آید:

درباره ی نخستین، به قرائت محتوای شما ادامه می‌دهد.

درباره‌ی دوم، فورا از تارنما شما بیرون میگردد.

آیتم دوم قضیه خیلی مهمی میباشد که می‌تواند اثر منفی بر روی درجه تارنما شما داشته باشد. بهتر پس در شرایطی‌که می خواهید جایگاه بهتری داشته باشید، بایستی از اینکه بازدیدکنندگان وقت بیشتری را در تارنما شما میگذرونند یقین پیدا نمائید.

اینجا موردنیاز می باشد  که ۴ تا نوشته‌ی علمی اصلی به شما معرفی کنیم که در تایپ کردن محتوا خیلی می تواند به شما امداد کند:

کلمه و واژه کلیدی lsi

یادگرفتن seo محتوا

استراتژی عبارات کلیدی

بازرسی عبارات کلیدی

یک نحوه بی آلایش چهت نیل به‌این مقصود این میباشد که محتواهایی بنویسید که قانع کننده خیس باشند. میتوانید با به کار گیری از یک ترفند کهن، بازدیدکنندگان را به تارنما خویش قلاب فرمائید. Bucket Brigade یک تکنیک نوشته ویکی از راهکارهای بهینه سازی میباشد که می‌تواند مخاطبان وب سایت شما‌را به ماندن در صفحه ها ترغیب نماید.

هنگامی در درحال حاضر ساخت‌و‌ساز محتوای متنی می باشید، می بایست جریان نوشته شما تماما جاری و خوانا باشد. در یک شرایط ایده آل، هر گزاره بایستی به پاراگراف آتی منجر گردد و به همین ترتیب هر جمله بایستی مخاطبان را به جمله آینده متصل نماید. Bucket Brigade یک تکنیک معمولی و یک شیوه بهتر میباشد که مثل یک اتصال فی مابین دو گزاره یا این که دو تا پاراگراف شغل می نماید. در واقع این تکنیک یک طرز هوشمند، برای جلب دقت خواننده‌گان وبسایت شما بوده که بتوانید در مسیرهای مختلفی که مدنظرتان می‌باشد، آنان را ارشاد نمائید.

اکنون چطور میگردد از این تکنیک به کار گرفت؟ اینجا تعدادی عبارت را به شما معرفی می‌کنیم که معمولا تحت عنوان Bucket Brigades به کار گیری میگردند:

دلیلش  اینه:
می دونین شایسته ترین نصیب قضیه چیه؟
و این کلیه داستان وجود ندارد.
جملا‌ت کوتاهی که با : تموم میشوند، نحوه بسیار خیر و خوبی برای شناسایی bucket brigade ها می باشند. رعایت این موردها سبب ساز می گردد متن شما به راحتی خوانده گردیده و مخاطبان وقت بیشتری برای بازرسی آن بزارند. اما این طرز به خودی خویش یک کدام از تکنیک ها و راهکارهای seo وجود ندارد ولی به طور غیر بدون واسطه به بهبود سکو جستجوی شما امداد می نماید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو سریع


بهینه سازی سریع یکی‌از آرزوهای هر مشتری میباشد که مبادرت به ساخت سایت برای کمپانی خویش می‌نماید، مخصوصاً اینکه وبسایت سئو در مشهد آن ها یک فروشگاه آنلاین باشد. پیش از استارت دعوا و نخستین‌ازهمه این مقاله را می بایست بگوییم seo سریع که امروزه به وسیله بخش اعظمی از موسسات تبلیغ میگردد، متاسفانه با به کار گیری از طریق های غیررسمی از لحاظ گوگل میباشد که ما آن‌ها‌را بهینه سازی کلاه سیاه می نامیم. البته تمامی تکنیک های seo سریع، سیاه نمی باشند بلکه غرض این میباشد که بتوان با تکنیک های در حین های کمتر از وضعیت ساده به سود متبوع رسید. تکنیک های که از دید گوگل به طور کامل رسمی میباشند و هیچ سیرتکامل جریمه ای را در‌پی نخواهند داشت.

در‌این نوشته‌علمی قصد داریم که 11 تکنیک seo سریع را به شما یاری می نماید تا در طول سریع خیس و با هزینه کمتری مرتبه وب سایت خویش را بهبود ببخشید.

11 تکنیک بهینه سازی سریع که بایستی بدانید
1. وجود برگه 404
خطای 404 به موتورهای کاوش ذکر می نماید که کاغذ متبوع نیست. این مساله ممکن میباشد به دلایل مختلفی واقعه بیفتد به عنوان مثال شما آن برگه را حذف کرده باشید، مخاطب نشانی را به خطا بنویسد.

هر چه تارنما شما بزرگتر باشد، نیاز بیشتری به به کارگیری از کاغذ 404 دارید. نکته خیلی اساسی این میباشد که در هر سایتی یک ورقه 404 جداازهم و با پباده سازی منحصربه‌فرد مایحتاج میباشد. در الگوریتم های تازه گوگل، تعریف و تمجید نکردن این شیت منجر جریمه میگردد و از این رو هر چه خوب استعمال شود، به ایندکس شدن سریع صفحه های شما امداد اکثری می نماید.

در‌حالتی که کاربری نشانی وب سایت شما به خطا بنویسد یا این که وارد ورقه ای گردد که دیگر وجود نداشته باشد و پیغام اخطاری از طرف خویش گوگل نماد داده گردد، یک جریمه برای شما در حیث گرفته می‌گردد که چرا ازقبل به اصطلاح گوگل را در جریان این مساله قرار نداده بودید. برای همین به شما در بهینه سازی سریع یاری بخش اعظمی خواهد کرد.

2. مقایسه دو کالا
در‌صورتی‌که تارنما شما فروشگاه آنلاین، مقایسه دو متاع شبیه و پرطرفدار در حدود هم، امداد متعددی به ارتقا مرتبه وب سایت در گوگل می نماید. همینطور میتوانید از یوزرها لحاظ بخواهید و آنان تشویق به شرکت کردن در‌این زمینه فرمائید. یوزرها زمانی کالا جدیدی وارد بازار می‌گردد، عشق و علاقه مند می‌باشند که آن را با دیگر تولیدات گذشته مقایسه نمایند و از این رو به کارگیری از تکنیک seo سریع، سبب ارتقا بازدید سایتتان می‌شود.

3. آیا اینفوگرافیک شما متحرک میباشد؟
مطلقا می‌دانید که اینفوگرافیک امروزه یک کدام از شایسته ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی است. تاثیری که یک عکس در جذب استفاده کننده دارااست به مراتب بیشتر از سایر طرز ها و تکنیک ها است. با به کار گیری از اینفوگرافیک ها به راحتی و سریعا می اقتدار مطالب آموزشی را با عکس جابجایی بخشید و یوزرها متعددی را به سمت تارنما جذب کرد. حالا در صورتی‌که این اینفوگرافیک از عکس های متحرک استعمال نماید، ترازو جذابیت آن تعدادی موازی می‌شود. هرچند که‌این تکنیک تنها در تارنما قادر است مصرف شود البته خب غرض ما چیزی جز این و seo سریع وب سایت وجود ندارد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


کوشش های متعددی در طول سالها شکل گرفت تا بازاریابی محتوا به رده قابل قبولی دست پیدا کرد. با بروز رسانی سئو در مشهد راه‌های درست ساخت محتوا، بازاریابان و صاحبان تجارت به دانشی بزرگ برای ایجاد محتوای مفید دست یافتند.

در واقع، براساس آمارهای موسسه ها بازاریابی محتوا، 83 درصد از موسسه ها اینترنتی B2B و 77 درصد از شرکتهای B2C اکنون دارنده یک استراتژی محتوای محکم و مشقت بار میباشند. البته این مجموعه ها به زودی درمی یابند که با بکارگیری یک استراتژی محتوای حرفه‌ای و تخصصی میتوانند در زمان بر بازه رجوع و برگشت سرمایه بیشتری داشته باشند.

مهم‌ترین مورد ادراک صحیح و بجا از ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد، این پنج غلط اساسی در بازاریابی محتوا را در لحاظ داشته باشید، تا بتوانید از آنان اجتناب فرمایید:

 

 
1- بکارگیری محتوایی که متعدد و اختصاصی وجود ندارد
هرکسی قدرتمند به ساخت محتوایی شبیه آنچه فعلا نیز در اینترنت مو جود میباشد میباشد. البته می بایست از ایجاد یک محتوای ساده که مخاطبان بارها در جاهای گوناگون با آن مواجه گردیده اند به شدت بپرهیزید. به طبع محتواهای بی آلایش به اندازه کافی اثر گذار نخواهند بود.

شما نیاز به تولید یک محتوای غیر معمول، تخیلی، دارای اعتبار و دیدنی دارید. در عین درحال حاضر که می‌توانید درخصوص قضیه شبیه با دیگر افراد سخن نمائید، برای ذکر آن می بایست روشی داشته باشید که اعتنا مخاطبان خویش را جلب فرمایید. با این عمل، شما یک احساس انحصاری در مخاطبان ساخت و ساز می‌کنید که آن ها را متقاعد می نماید که اینگونه دیده اندازی را در هیچ مکان دیگر نخواهند یافت. برای اجرا این فعالیت به صورت مداوم، نیاز به بسط محدوده ی خلاقیتهایتان دارید.

طبق گفته ی اریک کولمن در کتاب خویش: \" شرکتهای پیروز در رسانه های اجتماعی بیشتر مشابه به شرکتهای سرگرمی، ناشران و یا این که نرم افزار ریزان می باشند تا به دانایی دهندگان سنتی.\"

 

 
2- جاری ساختن بازاریابی محتوا تنها برای تشکیل داد پیوند ها
در صورتی‌که می‌پندارید که روند ساخت‌و‌ساز محتوا و نشر آن ابزار اساسی ساخت‌و‌ساز یک لینک و پیوند کیفیت بالا میباشد، دشوار در غلط می باشید. این نحوه درنگ سبب ساز به ساخت‌و‌ساز محتوای بیهوده و بی چگونگی،‌ با تعداد بالا میباشد که درصورت عدم استقبال یوزرها از نگاه گوگل نیز بی قیمت خواهید بود.

شما بایستی به بازاریابی محتوا تحت عنوان یک طرز فعال تعامل با مخاطبان و ساخت ارتباط ها استوار بر اساس پشت گرمی و توان بنگرید. وجود آن در تولید رابطه با مخاطبان و ساخت‌و‌ساز علت مذاکره در خصوص اسم تجاری بسیار امداد کننده میباشد.

پیوند ها برای بقای شما اصلی می باشند، صراحت دارد. البته این به عبارتی مدرسه کهن سئو است. خدماتی مانند گوگل بر هر چیزی که به حیث یک تاکتیک مطلوب برای بازی با سیستم باشد احاطه داراست. در ازای، گوگل به محتوای آموزشی ارزشمند، که سبب ساز وفاداری به مارک و ارتقا آوازه بیزنس می‌گردد عشق بیشتری نماد می‌دهد. با ساخت و ساز این نوع از محتوا طبیعتا دسته ای از پیوند های دارای اعتبار مربوطه را خواهید تشکیل داد.

ارین اورهارت، رئیس seo موتورجستجوگر کمپانی هوم دیپو، میگوید:\" بازاریابی محتوا میتواند ساخت و ساز لینک و پیوند کند. کوشش برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند به محتواهای بلندمرتبه و گران بها نیاز داراست. این دو به هیچ وجه مشابه به هم نیستند، البته بکارگیری به طور همزمان آنان به صورت بدون شوخی حاصل شگفت انگیز را بدنبال داراست\".

کلیه پیوند های بدست آمده از روش بازاریابی محتوا می بایست تحت عنوان یک بهره مازاد یا این که محرک زحمات در لحاظ گرفته خواهد شد. شما با راه و روش بازاریابی محتوای فارغ از تمرکز بر تشکیل داد محتوای پیوند پذیر، اسم تجاری خویش را در معرض خطر بزرگی قرار می دهید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


می دانیم که محتوای اسکن و تکراری در موتور کاوش جایگاهی نداشته و به کارگیری از این نوع محتواهای بی چگونگی سئو در مشهد تاثیری منفی بر سئوی وب سایت خواهند داشت.

از طرفی گاها مشاهده می کنیم که محتوای تکراری و نسخه برداری گردیده نیز ضمن محتوای مهم و اورجینال، در صفحه ها کاوش اکران داده می‌شوند.

ولی تعجب آور ترین شرایط وقتی میباشد که محتوای اسکن فراتر از محتوای اورجینال اکران داده گردد و جایگاه بالاتری در حاصل کاوش داشته باشد!

چه گونه ممکن میباشد گوگل یک محتوای نسخه برداری و معدود قیمت را به محتوای اساسی ترجیح دهد؟
چه چیزی منجر فراتر شدن مرتبه محتوای دزدیده گردیده از محتوای دیده نشده مهم شد‌ه‌است؟
انواع عمل ما کجاست؟

 

plagiarized یا این که سرقت ادبی
سرقت ادبی به سرقت کردن اثر ها نوشتاری و محتوایی بقیه افراد، فارغ از استحصال اذن و رضایت آن‌ها و نشر آن در رسانه های فردی یا این که همگانی دیگر فارغ از بیان منبع مهم یا این که صاحب و مالک تاثیر گفته میگردد.

تحت عنوان سازنده محتوا و مولف درصورتی که بعداز صرف فرصت و زحمت زیاد برای نوشتن یا این که ساخت‌و‌ساز یک محتوای دیده نشده و ارزشمند، محتوای خویش را در جایگاهی زیر خیس از سایتی مشاهده کنید که محتوای شما‌را به راحتی نسخه برداری کرده و در پهنا یک سری دقیقه در وبسایت خویش قرار داده میباشد، چه حسی پیدا می کنید؟

مطلقا حس می کنید که از شما سوء مستعمل و فرصت خویش را هدر داده اید و به طبع از این تصمیم گیری گوگل عصبانی خواهید شد!

در ایالات متحده رسمی به اسم DMCA یا این که ضابطه حق چاپ هزاره دیجیتال وجود دارااست که با به کارگیری از آن میتوان از کسانی که حق انتشار مطالب را رعایت نکرده اند گلایه رسمی کرد.

ولی شما مدام می توانید با ارسال درخواست از روش این لینک و پیوند، سوء به کارگیری از محتوای وابسته به خویش را به گوگل اگاهی دهید.

خب… بیایید با هم تحقیق کنیم که چه چیزی منجر این رخداد شد‌ه‌است و چطور می توانیم از این مسئله پرهیز کنیم.

 

التفات چگونگی محتوا در جایگاه گوگل
در حالتی‌که مقاله ها گذشته ما‌را خوانده باشید می‌دانید که چگونگی و quality یکی پارامترهای کلیدی در بهینه سازی و درجه بندی صفحه های اینترنت می‌باشد.

چگونگی صفحه ها اینترنت و محتوای باطن آن‌ها با کارداران مختلفی معقول می‌شود که از مهم ترین آن ها میتوان به غرض ورقه، لغت ها کلیدی ، کتابت محتوا ، رابطه در میان قسمت های متفاوت، قابل استناد بودن مطالب، و موردها بسیار دیگر اسم موفقیت.

در‌صورتی‌که محتوای ما از چگونگی نیکی منتفع نباشد خیر صرفا در حاصل جستجوی گوگل و سرچ ارگانیک، بلکه در تبلیغات گوگل (google ads) نیز نخواهیم توانست رده نیکی بدست آوریم.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

فاکتورهای مهم در سئو


تعدادی سال پیش Brian Dean، سئوکار پر اسم و رسم فرنگی و مدیریت تارنما backlinko مبادرت به سئو در مشهد نشر لیست 200 فاکتور seo تارنما کرد. ولی همان طور که خودش هم اظهار کرد، راز برخی از این فاکتورها هنوز گفت و گو وجود دارااست و ممکن میباشد در آجل متوجه شویم که اساسی نبوده اند.

با اعتنا به همین، اینجانب این 200 فاکتور seo را بر طبق التفات و ولی نوع شان گروه بندی کرده و در مشت شما می‌گذارم. برای فاکتورهای اصلی جایگاه بندی تارنما در‌این نوشته‌ی‌علمی متن بیشتری نوشته ام و فاکتورهایی که مداقه متعددی ندارند یا این که نمیتوان اینجا به صورت ظریف توضیح شان اعطا کرد را در یک پاراگراف خلاصه کرده ام.

حقیقت راجع به خیلی از این فاکتورها در فرین آکادمی مقاله ها مرتبطی داریم که در بین نوشته‌ی علمی به آنان پیوند می ‌دهم. سفارش می کنم برای اینکه بتوانید این نوشته‌علمی و مقاله ها تکمیلی اش را در آجل بخوانید، ورقه را در بوکمارک مرورگرتان ذخیره فرمائید.

آنچه در‌این مقاله یاد خواهید گرفت  اکران سرفصل ها 
مهمترین فاکتورهای seo وب سایت (200 فاکتور بهینه سازی)


چه مواقعی در سکو بندی تارنما اثر داراست؟ ملاحظه کنید، کلاً فاکتورهای بهینه سازی تارنما به 3 مجموعه تقسیم میگردند:

فاکتورهای seo داخلی
فاکتورهای سئوی خارجی
فاکتورهای بهینه سازی تکنیکال
در‌پی به صورت مجموعه بندی گردیده، کلیه فاکتورها را به شما توضیح می ‌دهم:

نکته: ممکن میباشد به‌دنبال متوجه برخی از این نکات نشوید، با اعتنا به وقتگیر بودن نوشته ی علمی سفارش می کنم هر نکته که فهم نکردید را روی یک برگه یا این که مکان دیگر نوشته تا در پایان در نصیب نظرها مطرحش فرمایید و اینجانب هم به صورت کامل آن را پاسخ بدهم.

مهم ترین فاکتورهای seo داخلی
مجموعاَ تمامی کارهایی که در خویش وب سایت ایفا میدهید تا وبسایت تان را بهینه سازی فرمایید، فاکتورهای seo داخلی می‌باشند.  این فاکتورها داخلی بدین شرحند:

محتوا


مهم‌ترین فاکتور گوگل در seo تارنما، محتواست. در واقع در شرایطی که دقیقتر نگاه کنیم، وظیفه گوگل رساندن محتوا به دست مخاطبانی میباشد که در‌این موتور کاوش عبارات متعدد را سرچ میکنند. به همین برهان برای گوگل عنایت متعددی دارااست که تارنما شما محتوای ارزشمندی داشته باشد.

اما محتوا خودش یک دنیای عظیم میباشد! پس در پی به صورت خلاصه فاکتورهای مرتبط به محتوا را هم به شما توضیح می ‌دهم:

اثر گذار بودن محتوا: گوگل از الگوریتم های مختلفش برای پژوهش چگونگی محتوای شما یاری می گیرد.
واژه و کلمه کلیدی: واژه و کلمه کلیدی به عبارتی چیزی میباشد که یوزرها با جستجویش به برگه شما میرسند.
وجود کلمه و واژه کلیدی: چنانچه قرار میباشد کاغذ تان با واژه و کلمه ای چشم گردد، حتما آن کلمه و واژه می بایست در کاغذ وجود داشته باشد.
تکرار کلمه و واژه کلیدی: تکرار زیاد و اما خیلی معدود کلمه و واژه کلیدی در شیت، یک سیگنال منفی به گوگل میباشد. در واقع می بایست معمولی کردار فرمائید.
 

  • شایلین عباسی