مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

تصاویر و ویدئوهای قهرمان
الآن دیگه خیلی از موسسه ها سئو در مشهد ساخت رایا پارس وب سایت تو وبسایت هایی ahrefs که پیاده سازی می کنن از تصاویر تک تک کاغذ و حتی ویدئوهای کل کاغذ تو بگراند به کارگیری میکنن. در واقع همگی به طریقی کوشش میکنن با فایده وری از قوه تجسم عموم، روشون تاثیر بذارن. به جز این، بهبود سرعت و هزینه پهنای باند و ارائه سرویس ها ویژه برای مشترکان تلفن های هم پا هم بخشی از طریق معمول این موسسه ها به اکانت میاد. اصولا، به خیال این روشها (بهبد پهنای باند و عملکرد تارنما روی موبایل) میشه تو سایتها از برتری تصاویر HD هم به کار گرفت.
تصاویر بگراند با وضوح بالا هم (در شکل درخواست مشتری) جزئی از پیاده سازی های وبسایت دارکوب محسوب میشن. تو کارهایی که ما پیاده سازی می‌کنیم تصویرها با به کارگیری از یه ابزار فشرده سازی منحصر به فرد، فشرده میشن تا وسعت کمتری بگیرن و تارنما زودتر لود بشه. به علاوه از تاثیر \"بزرگ نمایی و محو شدن\" هم برای تولید احساس تحرک و پویایی سود کرده میشه.

پیاده سازی فلت و مینیمالیستی
یک‌سری سالی میباشد که پیاده سازی فلت و مینیمالیستی که روی عملکرد وب سایت تمرکز دارن رو بورس هستن. اینجور پیاده سازی ها منزه، با زاویه های گشوده زیاد، رنگ های پر‌نور و معمولا با پیاده سازی فلت دو آینده ظواهر میشن (کلمه flat در انگلیسی در معنای تخت و مسطح- مثل تصاویر دو آتی). در مقابل وبسایت های دیرین خیس رنگ های سایه دار، شیب دار اریب داشتن که خیلی زود انقدر کلیه تارنما ها همین مدلی شدن که تازگی و جذابیتشو از دست بخشید. یکی او‌لین تارنما هایی که از پیاده سازی فلت به کار گرفت کمپانی میکروسافت بود. وب سایت میکروسافت یه شی از معاش حقیقی وواقعی رو، مثل روز‌نگار، به یه تصویر واقع گرایانه کوچیک تبدیل کرده بود. نرم افزار هایی که میخوان پیاده سازی فلت داشته باشن می بایست بی آلایش باشن و از تصاویر آیکون مانندی که تو هه وبسایت ها و نرم افزار های میکروسافت میبینید به کارگیری کنن.

  • ۰۱/۰۶/۰۶
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی