مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


کوشش های متعددی در طول سالها شکل گرفت تا بازاریابی محتوا به رده قابل قبولی دست پیدا کرد. با بروز رسانی سئو در مشهد راه‌های درست ساخت محتوا، بازاریابان و صاحبان تجارت به دانشی بزرگ برای ایجاد محتوای مفید دست یافتند.

در واقع، براساس آمارهای موسسه ها بازاریابی محتوا، 83 درصد از موسسه ها اینترنتی B2B و 77 درصد از شرکتهای B2C اکنون دارنده یک استراتژی محتوای محکم و مشقت بار میباشند. البته این مجموعه ها به زودی درمی یابند که با بکارگیری یک استراتژی محتوای حرفه‌ای و تخصصی میتوانند در زمان بر بازه رجوع و برگشت سرمایه بیشتری داشته باشند.

مهم‌ترین مورد ادراک صحیح و بجا از ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد، این پنج غلط اساسی در بازاریابی محتوا را در لحاظ داشته باشید، تا بتوانید از آنان اجتناب فرمایید:

 

 
1- بکارگیری محتوایی که متعدد و اختصاصی وجود ندارد
هرکسی قدرتمند به ساخت محتوایی شبیه آنچه فعلا نیز در اینترنت مو جود میباشد میباشد. البته می بایست از ایجاد یک محتوای ساده که مخاطبان بارها در جاهای گوناگون با آن مواجه گردیده اند به شدت بپرهیزید. به طبع محتواهای بی آلایش به اندازه کافی اثر گذار نخواهند بود.

شما نیاز به تولید یک محتوای غیر معمول، تخیلی، دارای اعتبار و دیدنی دارید. در عین درحال حاضر که می‌توانید درخصوص قضیه شبیه با دیگر افراد سخن نمائید، برای ذکر آن می بایست روشی داشته باشید که اعتنا مخاطبان خویش را جلب فرمایید. با این عمل، شما یک احساس انحصاری در مخاطبان ساخت و ساز می‌کنید که آن ها را متقاعد می نماید که اینگونه دیده اندازی را در هیچ مکان دیگر نخواهند یافت. برای اجرا این فعالیت به صورت مداوم، نیاز به بسط محدوده ی خلاقیتهایتان دارید.

طبق گفته ی اریک کولمن در کتاب خویش: \" شرکتهای پیروز در رسانه های اجتماعی بیشتر مشابه به شرکتهای سرگرمی، ناشران و یا این که نرم افزار ریزان می باشند تا به دانایی دهندگان سنتی.\"

 

 
2- جاری ساختن بازاریابی محتوا تنها برای تشکیل داد پیوند ها
در صورتی‌که می‌پندارید که روند ساخت‌و‌ساز محتوا و نشر آن ابزار اساسی ساخت‌و‌ساز یک لینک و پیوند کیفیت بالا میباشد، دشوار در غلط می باشید. این نحوه درنگ سبب ساز به ساخت‌و‌ساز محتوای بیهوده و بی چگونگی،‌ با تعداد بالا میباشد که درصورت عدم استقبال یوزرها از نگاه گوگل نیز بی قیمت خواهید بود.

شما بایستی به بازاریابی محتوا تحت عنوان یک طرز فعال تعامل با مخاطبان و ساخت ارتباط ها استوار بر اساس پشت گرمی و توان بنگرید. وجود آن در تولید رابطه با مخاطبان و ساخت‌و‌ساز علت مذاکره در خصوص اسم تجاری بسیار امداد کننده میباشد.

پیوند ها برای بقای شما اصلی می باشند، صراحت دارد. البته این به عبارتی مدرسه کهن سئو است. خدماتی مانند گوگل بر هر چیزی که به حیث یک تاکتیک مطلوب برای بازی با سیستم باشد احاطه داراست. در ازای، گوگل به محتوای آموزشی ارزشمند، که سبب ساز وفاداری به مارک و ارتقا آوازه بیزنس می‌گردد عشق بیشتری نماد می‌دهد. با ساخت و ساز این نوع از محتوا طبیعتا دسته ای از پیوند های دارای اعتبار مربوطه را خواهید تشکیل داد.

ارین اورهارت، رئیس seo موتورجستجوگر کمپانی هوم دیپو، میگوید:\" بازاریابی محتوا میتواند ساخت و ساز لینک و پیوند کند. کوشش برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند به محتواهای بلندمرتبه و گران بها نیاز داراست. این دو به هیچ وجه مشابه به هم نیستند، البته بکارگیری به طور همزمان آنان به صورت بدون شوخی حاصل شگفت انگیز را بدنبال داراست\".

کلیه پیوند های بدست آمده از روش بازاریابی محتوا می بایست تحت عنوان یک بهره مازاد یا این که محرک زحمات در لحاظ گرفته خواهد شد. شما با راه و روش بازاریابی محتوای فارغ از تمرکز بر تشکیل داد محتوای پیوند پذیر، اسم تجاری خویش را در معرض خطر بزرگی قرار می دهید.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی