مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

نگران تحقیق همت و ترازو سئو در مشهد محبوبیت رایا پارس پادکست خویش ahrefs نباشید. Analytics انکر به شما اذن میدهد بازخوردی که هر اپیزود داشته میباشد را مرور نمائید و ملاحظه کنید هر بخش در دوران‌های هنگامی متعدد چند بار شنیده یا این که دانلود شد‌ه‌است.

این خصوصیت کاربردی دوستداشتنی‌ترین اپیزودهای پادکستتان را به شما علامت می دهد و تعداد تقریبی، سن و جنسیت شنوندگان را نیز به شما می گوید. به‌علاوه، میتوانید مشاهده کنید که شنوندگان شما برای شنیدن هر اپیزود از کدام پلتفرم بیشتر به کارگیری کرده‌اند.

انکر در یک نگاه
بیایید پیش از استارت به مورد‌های کلیدی که میز فعالیت یا این که به عبارتی داشبورد انکر به یوزرها خویش می‎دهد نگاهی بیاندازیم تا با اطراف کاربری آن بیشتر آشنا شویم:


Make Your First Episode | او‌لین اپیزود پادکست خویش را بسازید
این آیتم حکم سکوی پرتاب را داراست. به ذکر دیگر، کلیه چیز از اینجا آغاز میشود و برای ایجاد او‌لین بخش یا این که اپیزود از پادکست خویش به اینجا میاییم. ممکن میباشد دوست داشته باشید پیش از هر چیزی یک پیش در‌آمد یا این که اپیزود معرفی برای پادکستتان داشته باشید، در این حالت گشوده هم می بایست از این مورد به کارگیری فرمایید.
 

  • ۰۱/۰۶/۱۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی