مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۲۲ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


بدین ترتیب BERT Algorithm با دانستن ظریف پرسش پرسیده گردیده و نیز فهم و شعور صحیح از مطالب منتشر سئو در مشهد گردیده بوسیله شما می‌تواند شایسته ترین نتیجه ها را در جواب به جستجوی انجام یافته به وسیله یک USER گوگل پیدا نماید

براین اساس همان طور که گفته شد شایسته ترین فعالیت برای به کارگیری از BERT Algorithm در راستای بهبود seo این میباشد که با تکثیر محتوای صحیح و قابل درک به وسیله این الگوریتم به پیدا شدن شایسته ترین پاسخ برای سرچ های انجام یافته یاری نمائید.

John Mueller آن گاه ادامه می‌دهد که :

و این الگوریتم به نحوی نوشته نشده میباشد که …..

وی بعد مقداری مکث می نماید و پس از یک نفس عمیق و سوای اینکه گزاره قبل خویش را تکمیل نماید میگوید :

این الگوریتم سیستمی درکی شبیه بشر ها داراست پس بجای بازی با لغت ها در متن خوب میباشد سرازیر و طبیعی بنویسید.

سیگنال های رابط

John Mueller در مورد سیگنال های رابط اذعان کرد که:

“اینجانب در فیسبوک هم پستی دیدم از فردی که ذکر کرده بود: ” اکثر زمان ها به روز های مرتبط با الگوریتم های شناسایی کننده مانند BERT Algorithm در راستای حل مشکلاتی از قبیل ارتباطات گیری در بین متن‌ها و نیز اعتبار بخشی آن هاست” و اینجانب بر پایه ی تجارب کاری زمانبر مدتم به طور کامل با این گفته موافق هستم. “

اکثر آپ دیت هایی هم که گوگل درباره ی آنان کلام می نماید در همین مورد میباشند. BERT, Rank Brain و نیز Neural Matching در راستای شناسایی و تشخیص گویش ها میباشند و این به عبارتی رابطه گیری در میان آن هاست. کل کوشش این الگوریتم ها بر آن میباشد که هرچه عالی متن‌ها را ادراک نمایند.

با این هم اکنون به طبع عده ای می‌باشند که با تعصب شدید بر روی اثرگذاری به کارگیری از keyword ها در بهبود seo با Mueller مخالف باشند.

با این حالا، بر طبق حیث متخصصان بهینه سازی، پیشنهاد Mueller و گوگل به مراد بکار گیری الگوریتم های تشخیص دهنده متن برای بهبود seo به ویژه برای اشخاصی که در اثر به روز های تازه گوگل مبتلا افت رنکینگ گردیده اند قادر است بسیار کاربردی باشد.

همینطور این متخصصان ذکر می نمایند اهمیت رابطه متن‌ها بسیار بیشتر از keyword های نامرتبط میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


۱۶- الگوریتم شخص (Fred Algorithm)
الگوریتم شخص آپدیتی میباشد که در سال ۲۰۱۷ به هستۀ مهم موتور کاوش اضافه و سبب ساز شد سئو در مشهد تغییراتی در جایگاه‌ بندی تارنما‌ها ساخت خواهد شد. علاوه بر این ها، این الگوریتم تارنما‌هایی را که از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه استعمال می‌نمایند و با محتوای بی‌کیفیت و وسعت متعددی از تبلیغات اسپم در هم اکنون پول درآوردن می باشند، مقصود قرار داده میباشد و آنها را جریمه می‌نماید.

۱۷- الگوریتم گوشی فرست ایندکس (Mobile First Index)
با دقت به پیشرفت های اخیر تکنولوژی، به‌تدریج استعمال از موبایل بیشتر شد. به همین ادله ترازو نت گردی و سرچ در گوگل با به کارگیری از تلفن همراه ارتقاء پیدا کرد. به خیال و خاطر همین زمینه بود که گوگل تصمیم گرفت در جایگاه بندی تارنما‌ها الگوریتم خویش را تغییر تحول دهد.

این تغییر تحول به عبارتی الگوریتم Mobile First Index بود که از اولِ سال ۲۰۱۸ و به طور تدریجی برای تمامی وب سایت‌ها فعال شد؛ بدین مضمون‌ که حق تقدم اولیه گوگل برای مرتبه دهی به وبسایت‌ها، ورژن تلفن همراه، و حق تقدم دوم ورژن دسکتاپ میباشد.

مطالب اثر گذار  search intent یا این که غرض کاوش مخاطب چه می‌باشد؟
۱۸- الگوریتم مدیک یا این که طبی (Medic Algorithm)
گوگل سالانه روی هسته الگوریتم‌ های خویش به روز‌هایی را ایفا می دهد تا باصرفه‌خیس شوند و به هسته مرکزی الگوریتم یاری نمایند. الگوریتم مدیک در واقع یک بروزرسانی روی هسته الگوریتم گوگل میباشد که در آگوست ۲۰۱۹ اعمال به عهده گرفت. مقصود این الگوریتم بهبود حاصل کاوش بود.

این الگوریتم روی تک تک وب سایت‌ها با هر زبانی و به هر جا جغرافیایی انجام شد و آن ها را پایین تاثیر قرار اعطا کرد. البته این الگوریتم به تارنما‌هایی که با سالمی اشخاص رابطه دارا هستند، اعتنا متعددی دارااست. از این رو تارنما هایی که در حوزه تندرست کار داشته و محتوای بروزی نداشتند، آیتم حمله این الگوریتم قرار گرفتند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


با چک که سال 2015 از فی مابین برگزیدگان اینترنت‌ وب سایت‌ها در رنکینگ گوگل، به شغل آمد، نظارت‌گران بدین فیض سئو در مشهد رسیدند که که گوگل هرچه تعداد لغات بیشتری در یک متن مستعمل باشد، آن محتوا را محتوای اثرگذارتری نسبت به مطلبی با تعداد لغت ها کمتر شناسایی نموده است. از منظر گوگل، محتوایی که دارنده بیش تر از 2100 واژه ایجاد گردیده باشد، نیاز بیشتری از مخاطبان را برطرف می‌کنند. هم‌اینگونه یوزرها مجال بیشتری را در آن برگه ‌سپری خواهند کرد. به این ترتیب در صورتی قصد ساخت‌و‌ساز محتوای اثربخش برای seo را دارید، سعی بر ساخت و ساز مطالبی با بیش تر از 2000 واژه نمائید. زیرا تأثیر یک نوشته‌ی علمی 2400 واژه‌ای چند برابر بیشتر از سه نوشته ی علمی‌ی 800 واژه‌ای میباشد. نکته‌ای که در نگارش و ساخت‌و‌ساز محتواهایی با بیشتراز 2000 واژه و کلمه اهمیت داراست و گوگل نیز به آن اعتنا متعددی داراست، به کار گیری از موردها تحت میباشد: _ پایین تیترهای روشن _ شماره‌گذاری برخی مطالب _ تایپ کردن لغات در پوسته بولت پوینت _ ارائه‌ی جدول _ بولد کردن و رنگی نمودن برخی عبارات مورد ها فوق؛ مخاطبان را در مطالعه‌ی وسعت متعددی از نوشته‌علمی خسته نمی‌نماید و غایت به کار گیری را برای آن ها داراست. براین اساس تلاش کنیداز نکات فوق، در ساخت‌و‌ساز محتوای خویش استعمال کنید.

 

لینک و پیوند کردن عباراتی در سراسر متن
یکی‌از نکاتی که مقاله ها شما‌را هم برای خواننده‌گان جالب خواهد نمود و هم قیمت بیشتری برای seo شما در گوگل خواهد داشت، این میباشد که شما بتوانید در محتوایی که ساخت می نمایید لغت ها، کلمه ها و یا این که جملاتی را به دیگر مقالاتی که ساخت و ساز و یا این که در صفحه ها دیگر تارنما‌تان میباشد، لینک و پیوند نمائید. این پیوند‌های داخلی تأثیر بسیار متعددی بر امتیاز گوگل به نوشته‌ی شما خواهد داشت. از طرف دیگر وقتی که یوزرها به نوشته ی علمی‌ی تخصصی شما برسند و بتوانند از روش لینک و پیوند‌های داخلی که شما تدوین نموده‌اید، داده ها جامعی را درباره با موضوعات دارای ارتباط اخذ کنند، شما‌را تحت عنوان کارشناس در زمینه متبوع شناخته و ضمن ارتقاء ضریب پشت گرمی برای استعمال از تولید ها و خدماتتان، شما‌را به دیگرافراد نیز سفارش می‌کنند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

مزایای سئو سایت


۴- مزایای seo تارنما : سبب ساخت و ساز متکی بودن به تجارت شما میشود

مقصود از هر سئوی قدفرتمندی این میباشد: ساختن یک سایت دارای اعتبار و قشنگ زبده کاربری شل و مفید. سئو در مشهد علاوه بر این، به لطف اتکا و اعتباری که مارک شما با بهینه سازی به دست میاورد، یوزرها آن را به راحتی کشف می نمایند و به طبع به آن اتکا می نمایند.

موادتشکیل دهنده متعددی روی متکی بودن موتورهای کاوش تاثیر می‌گذارد. علاوه بر عواملی که در ابتدا بیان شد ، پشت گرمی در حین فرصت با موردها پایین قابل دسترسی میباشد:

● داشتن پروفایل لینک و پیوند کیفیت خوب.

● اخذ برخورد مثبت و همیشگی از یوزرها.

● سئو موادسازنده و محتوای کاغذ.

ولی دقت داشته باشید که پشت گرمی و اعتبار به گذر زمان مجال کسب و ساخته می‌شود.

ایجاد کرد اصولی یک مارک حوصله ، کارایی و تعهد می طلبد. از سوی دیگر، مستلزم محصول ها یا این که سرویس ها گران بها و کیفیت بالا میباشد که به مشتریان قابلیت و امکان این اتکا را ارئه نمایند.

۵٫ مزایای seo برای مشاغل: امکان روئت کرد یا این که عالی چشم شدن

یک مطالعه نو آرم می‌دهد که سه مرتبه نخستین جستجوی ارگانیک، در حدود ۴۰ درصد از آحاد کلیک ها را شامل میشود. این در حالی میباشد که ۳۰ درصد از حاصل ورقه ۱ و ۲ هیچ کلیکی اخذ نمیکنند.

این به چه مضمون‌ میباشد؟ دو چیز:

● در شرایطی که تا امروز در ورقه ۱ نبوده اید، از این به بعد از آن به طبع می بایست باشید.

● هنوز هم موردها متعددی میباشد که مخاطب جست و جو می نماید و نمی تواند آن را به راحتی پیدا نماید.

براین اساس ، حتماً می‌توانید با به کارگیری از مزایای سئو امکان چشم شدن در برگه حاصل  search engine visibility  را ارتقاء دهید.

مزایای اساسی به کار گیری از پتانسب های seo برای مشاغل چه میباشد؟

در اینجا ۵ مزیت مهم بهینه سازی برای مشاغل آورده گردیده‌است:

● تارنما های استفاده کننده پسند سبب ساز ارتقاء ترافیک می‌شوند

سایت های دارنده ساختار عالی ، بی عیب و منظم بازدید کننده را قانع می نمایند که فرصت وقت گیر تری در وب سایت بماند. در سود نرخ رجوع از تارنما کاهش و بازدید از برگه ارتقاء می‌یابد.

به همین ترتیب ، محتوای دارای ارتباط نیز منجر جذب مخاطبین میشود. مخصوصا در صورتی‌که ایرادات فوری آنها‌را حل نماید یا این که جوای پرسش آن ها را بدهد.

● seo مشتری بیشتری برای وب سایت شما به ارمغان میاورد

بهینه سازی احتمالاً کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی بازاریابی میباشد. علاوه بر این ، تنها مشتریانی را به ارمغان می‌آورد که فعالانه بدنبال یافتن کالا یا این که سرویس ها شما میباشند!

● seo نرخ تبدیل بهتری به شما ارائه می نماید

وبسایت های seo گردیده بهینه سازی سریعتر بارگیری میگردند ، تلاوت و گشت و گذار در آن‌ها آسوده میباشد و حدوداً در همگی دستگاه ها مثلا گوشی و تبلت به صدق اکران داده می گردند.

اینترنت سایتهایی که تلاوت و گشتن در آن ها راحت میباشد ، بیشتر آیتم اعتنا خوا‌نندگان یا این که بازدیدکنندگان قرار میگیرند. این اشخاص به احتمال زیاد به مشتریان با مسئولیت و مشترکان همیشگی شما تبدیل می‌شوند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


گوگل مانند یک کمپانی والا اینترنتی روزمره صاحبخانه هزاران استفاده کننده میباشد که برای اجرا کارها سئو در مشهد کاری خویش به صفحه ها اینترنتی مراجعه می‌نمایند. تارنما‌ها نیروی کار این موسسه بلندمرتبه و الگوریتم های گوگل مدیرانی می باشند که در فواصل متفاوتی به استخدام این موسسه درآمدند.

غرض گوگل ارائه شایسته ترین سرویس ها به یوزرها اینترنتی میباشد. به همین برهان به کارگر خویش خاطرنشان کرد که در صورتیکه می خواهید در این مجموعه به فعالیت خویش ادامه دهید و تحت عنوان کارمند مثال گزینش گردید، می بایست طبق مقررات کمپانی شغل فرمایید. وبسایت‌ها یا این که کارمندان کمپانی برای این که جزو شایسته ترین نیروهای گوگل شوند عملکرد کردند که به طریق‌های متعدد حیث گوگل را به خویش جلب نمایند. در دنیای وب و صفحه ها اینترنت به‌این نحوه ها باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش یا این که seo  گفته می شود.

رقابت در بین کارکنان استارت شد. از‌آنجا که تعداد نیروی کار کمپانی زیاد بود و گوگل نمی‌توانست به تنهایی آنان‌را در اختیار گرفتن نماید تصمیم گرفت برای هر بخش از کمپانی مدیرانی مجرب استخدام نماید. بعداز چک‌های مختلف، یک مجموعه مدیریتی در پوسته الگوریتم های گوگل ساخت و به هر یک از آن ها وظیفه‌ای خاص محول کرد. شناخت با این مدیران و طرز فعالیت آن ها، برای بهینه سازی اهمیت اکثری داراست به این ترتیب مارا در‌پی این نوشته‌علمی ملازمت نمایید.

بیشتر بخوانید :  الگوریتم E.A.T چه میباشد و چرا می بایست آن را بدون شوخی بگیریم؟
الگوریتم چه میباشد و چه کاربردی داراست؟
الگوریتم به گروهی از دستور کار‌ها و فرمول‌ها گفته میشود که با مقصود حل قضیه گام به گام انجام می گردند. الگوریتم‌ها داده ها را اخذ و  چک می‌نمایند و بعداز اعمال پژوهش ها مورد نیاز، یک سود معین به ما نشانه می دهند.

اشکال الگوریتم های گوگل
چنان که گفتیم مدیران یا این که اگوریتم‌های گوگل اشکال مختلفی دارا هستند و هرکدام سرگرم اعمال وظیفه خاصی می باشند. به دنبال با این مدیران آشنا می‌شویم:

الگوریتم هیل تاپ یا این که تپه  Hilltop Algorithm
الگوریتم هیل تاپ اولی رئیس و الگوریتم  کمپانی گوگل بود که در سال ۲۰۰۳ عمل خویش را شروع کرد و با ورود به کمپانی تاثیرات قابل توجهی روی موتورهای کاوش گذاشت. وظیفه هیل تاپ شناسایی وب سایت‌های مرجع و دایرکتوری‌های دارای اعتبار بود و با به کارگیری از اطلاعات دردسترس درین دایرکتوری‌ها کارایی داشت شایسته ترین حاصل را در دست یوزرها قرار دهد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


وقتی که به جستجوی واژه و کلمه یا این که کلماتی در موتورهای کاوش میپردازید، مشاهده کرده‌اید که سئو در مشهد برخی از اینترنت‌وب سایت‌ها در صفحه ها نخستین و جایگاه‌های بالا قرار دارا‌هستند. اکثر این اینترنت‌وبسایت‌ها، به ضوابط گوگل احترام نهاده‌اند و اینترنت‌وبسایت‌شان را هم در بهینه سازی داخلی و هم سئوی آف پیج به صورت اصولی بهینه سازی کرده‌اند. کلاً سئوی هر تارنما از دو نصیب اساسی ساخته شده میباشد: بهینه سازی داخلی تارنما و سئوی خارجی وب سایت. برای هرمورد از این دو فاکتورهای زیادی در لحاظ گرفته شد‌ه‌است.

بدین شکل که می بایست این مقررات را رعایت کرد، یعنی هم در seo داخلی وبسایت و هم در سئو آف پیج وب سایت، به ضوابط موتورهای کاوش احترام گذاشت. اینترنت‌وب سایت‌هایی در مسئله بهینه سازی و با صرفه‌سازی چیره کار می‌نمایند که روی سئوی وبسایت‌شان، بهتر شغل کرده باشند. با هم ببینیم که چه عواملی بر seo داخلی وب سایت و offpage تارنما، تأثیرگذار می‌باشند.


فهرست محتوا  اکران فهرست 
seo داخلی (On-page سئو)
بهینه سازی داخلی وب سایت مرتبط با عواملی میشود که در خویش تارنما رخداد می افتند. در بهینه سازی داخلی مواقعی مانند شغل در کانال‌های اجتماعی، اعتبار اینترنت‌تارنما پیوند‌دهنده و … دخیل نیستند، بلکه صرفا مواقعی میباشد که مرتبط با خویش وب سایت میگردد. عامل ها متعددی می‌باشند که بر روی سئوی داخلی وبسایت شما تأثیر می گذارند. ببینیم این موردها چه می باشند.

دست اندرکاران مرتبط با بهینه سازی داخلی تارنما
۱. ساخت‌و‌ساز محتوا
یکی مهمترین فاکتورهای seo داخلی برای موتورهای کاوش، ساخت محتوای بهتر و با کیفیت میباشد. محتوای وبسایت شما به هیچ عنوان نباید نسخه برداری باشد. محتوای نسخه برداری مرتبه وبسایت شما در موتورهای کاوش را به شدت کاهش میدهد و در فیض تأثیر بسیار بدی در seo تارنما داراست.

چنانچه می خواهید از جملهً متنی را اسکن فرمائید، میتوانید به مکان اسکن یک‌توشه متن را مطالعه کرده و خلاصه‌ای از آن را بنویسید تا در مجموع نسخه برداری نباشد.

۲. پباده سازی و کدنویسی اصولی وبسایت (ریسپانسیو بودن)
یکی‌از موردها اساسی که می‌قدرت در زمینه ی seo داخلی به آن اشاره نمود، ساخت وب سایت و مفاد مرتبط با کدنویسی آن میباشد. موتورهای کاوش اهمیت بسیار متعددی به دعوا طراحی وب سایت می دهند. پباده سازی می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که مخاطب شم راحتی بکند. الگوریتم‌های گوگل به‌راحتی می توانند بفهمند که ساخت وب سایت‌تارنما شما به چه نحو میباشد.

البته یک کدام از مهمترین مفاد، ریسپانسیو یا این که عکس العمل‌گرا بودن اینترنت‌تارنما شماست. به اینصورت که همانگونه که در لپتاپ یا این که کامپیوتر شما، اینترنت‌وبسایت‌تان به صحت اکران داده می‌گردد، در تبلت یا این که تلفن‌های یار نیز، به خیر اکران داده خواهد شد. یعنی زمانی که استفاده کننده، وبسایت شما‌را در گوشی یا این که تبلت خویش گشوده می‌نماید، تارنما شما در تلفن همراه یا این که تبلت نیز به خیر اکران داده خواهد شد.

در شرایطی که اینترنت‌تارنما شما اصولی پباده سازی گردیده باشد، مطمئناً مکان هیچ نگرانی وجود ندارد. البته اینترنت‌وب سایت‌هایی که در تلفن‌های همدم، به خیر و خوبی اکران داده نشوند، سهم بزرگی از یوزرها و در فیض بازار را از دست خواهند بخشید. به دلیل آن که به کار گیری عموم از تلفن‌های هم پا نسبت به لپتاپ و کامپیوتر، هر روز بیشتر می‌گردد و بر این پایه، بایستی برای این دست از یوزرها نیز فکری کرد.

آیتم دیگر اینکه در تمامی مرورگرها نیز به نیکی اکران داده گردد. در کنار این‌ها طراحی وب سایت شما بایستی طوری باشد که مجال بار گذاری را به دست‌کم برساند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


Blog comment Backlink
یک کدام از دیگر از طریق‌های بک لینک و پیوند سازی، کامنت یا این که لحاظ گذاشتن در بلاگ‌های سئو در مشهد دیگر افراد و پیوند دادن به اینترنت‌وبسایت خودمان در به عبارتی کامنت میباشد. این طریق Blog comment Backlink اسم داراست.

Directory Website
اینترنت‌وب سایت‌های دایرکتوری تارنما‌هایی می باشند که مانند یک کتابخانه مرجعی از مشاغل و اینترنت‌وبسایت‌های آنان را در خویش مکان داده‌اند. شما میتوانید در وبسایت‌های دایرکتوری مشاغل، مارک و وب سایت خویش را تصویب نمائید و از این روش نیز بک لینک و پیوند بگیرید.

PBN یا این که کانال وب لاگ محرمانه
یک کدام از شیوه‌های ایجاد کرد بک پیوند برای سایتی که منبع درآمد شماست، ساخت کانال بلاگ سری یا این که Private Blog Network میباشد. در‌این شیوه، شخص تعدادی تارنما یا این که بلاگ فردی با موضوعات دلخواه به قصد بک پیوند تصاحب کردن برای وبسایت اساسی فعال سازی می‌نماید.

Co-Citation پیوند دهی مشترک
لینک و پیوند دهی سئو به همزیستی اشاره دارااست که هنگامی اینترنت‌وب سایت‌ها در خصوص موضوعات، مفاهیم و همبستگی‌های مربوط به یکدیگر مشاجره می‌نمایند، فیس می دهد. جنبه اساسی لینک و پیوند دهی مشترک، اهمیت برای گوگل کلماتی میباشد که لینک و پیوند‌ها را تسلط کرده‌اند.

ج) اصطلاحات seo مرتبط با الگوریتم‌های گوگل
ریشه کل این تکنیک‌هایی که متخصصان بهینه سازی برای seo تارنما استعمال می‌نمایند در الگوریتم‌های گوگل میباشد. گوگل دائماً اخلاق و رفتار یوزرها را نظارت می‌نماید و بر طبق آنان شرایطی را برای سکو بندی وبسایت‌ها اوضاع می‌نماید که به آن ها الگوریتم‌های گوگل گفته می گردد. متخصصان seo با دقت به الگوریتم‌های گوگل تکنیک‌هایی ابتکار می‌نمایند تا سایتشان را در سکو‌بندی‌ها به مقام اولیه برسانند. در‌حالتی که بگوییم کلیه اصطلاحات رایج بهینه سازی در الگوریتم‌های گوگل ریشه دارا هستند اغراق نکرده‌ایم. فعلا با هم یکسری آیتم از مهم ترین الگوریتم‌ها را نظارت خوا‌هیم کرد:

الگوریتم پاندا 
این الگوریتم کیفیت محتوای صفحه ها اینترنت را تحلیل می‌نماید و صفحاتی را که از منابع دیگر اسکن برداری گردیده یا این که به هر نحو دیگری بی‌کیفیت باشند در درجه‌های ذیل‌خیس قرار میدهد
الگوریتم پاندا دایم در حالا آپدیت رسانی میباشد و هر سال ورژن جدیدی از آن منتشر میشود.

الگوریتم مرغ مگس خوار
گوگل با به کارگیری این الگوریتم تلاش داراست تا ادراک بهتری از معانی متعدد لغت ها در پاراگراف و در همنشینی با کلمه ها دیگر داشته باشد. در سود، بیشتراز پیش هوشمند گردیده و حاصل دارای ارتباط‌تری ارائه خواهد اعطا کرد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


همان گونه که گفته شد، به مجموعه دیگر تکنیک‌های بهینه سازی که بیرون از تارنما خویش شما ایفا میگردند، سئو در مشهد سئوی آف پیج گفته می گردد. عمده‌ترین تکنیک سئو آف پیج بک لینک و پیوند سازی میباشد.

لینک و پیوند سازی (link building)
در شرایطی‌که به خیال و خاطر داشته باشید یک کدام از مورد ها مؤثر در بهینه سازی، داشتن بک پیوند بود. در offpage، بایستی از تارنما‌های فرنگی به طریقی بخواهیم که به تارنما ما پیوند بدهند. این عمل میتواند با پرداخت پول، معاوضه پیوند، تایپ کردن پست مهمان و شیوه‌های دیگر صورت پذیرد.

بک پیوند (backlink)
به لینک و پیوند‌هایی که از تارنما‌های دیگر به وب سایت شما وارد میشوند «بک لینک و پیوند» می گویند. این پیوند‌ها نماد می دهند وب سایت‌های دیگر تارنما شمارا به قدری دارای اعتبار و اثرگذار دانسته‌اند که به آن پیوند داده‌اند. از همین رو از دید seo گرانبها می‌باشند.

دامنه ارجاع دهنده (referring domain)
دامنه‌های ارجاع دهنده به عبارتی دامنه‌هایی می‌باشند که به یک وبسایت دیگر پیوند میدهند. به عنوان مثالً در حالتی که شما از سه تارنما ویکی پدیا، seo 24 و جت seo پیوند گرفته باشید، آن گاه شما سه referring domain دارید.

اعتبار دامنه (Da)
اعتبار دامنه (Domain Authority) تمام اعتبار صفحه های جانور در یک دامنه میباشد.

اعتبار برگه (PA)
اعتبار ورقه (Page Authority) مبتنی بر مواقعی مانند مقام در گوگل و تعداد پیوند به صفحه ها داخلی و لینک و پیوند به صفحه ها تارنما‌های دیگر به حساب آوردن میگردد.

Spam Score
Spam Score  یک سیستم جایگاه بندی میباشد که به وسیله Moz در سال 2015 منتشر شد‌ه‌است و احتمال اسپم subdomain را در یک اینترنت‌تارنما پیش‌بینی می‌نماید. این نرم افزار مشمول 17 «درفش» هرزنامه میباشد و هر درفش مرتبط با یک نشانگر هرزنامه خاص میباشد که بوسیله دسته تحقیقاتی Moz تعریف‌و‌تمجید شد‌ه‌است.

Paid link
پیوند‌های مبلغی به عبارتی لینک و پیوند‌هایی میباشند که در قبال دریافت کردن آنها برای سایتمان پولی پرداخت میکنیم. گوگل صریحاً این عمل را مغایر قانون ها اعلام نموده است.

پست مهمان (guest post)
پست مهمان یعنی تایپ کردن یک پست و تکثیر آن در اینترنت‌وب سایت دیگری که وابسته به خودتان وجود ندارد.

لینک و پیوند‌های فروم (Forum Links)
یک کدام از دیگر از طریق‌های پیوند سازی، ایجاد کرد آن در فروم ها یا این که انجمن‌های گفتگوست.

رپورتاژ (reportage)
رپورتاژ نوعی محتوای نوشتاری میباشد که به دست شما یا این که پرسنل شما ساخت‌و‌ساز می شود اما در یک تارنما دارای اسم و رسم و دارای اعتبار دیگر (معمولاً خبری) منتشر می گردد. مقصود از رپورتاژ نویسی معرفی محصول ها و سرویس ها شماست طوری که خواننده حس نماید تالیف کننده یک شخص به طور کاملً بی‌طرف بوده و صرفا قصد معرفی تولیدها را دارااست.

تبادل پیوند (Link Exchange)
برخی تارنما‌ها به مکان اخذ پول از شما می خواهند پیوند اینترنت‌سایتشان را در وبسایت خودتان قرار دهید و در مقابل آنان نیز همین عمل را برای شما ایفا می دهند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در حالی که اکثری از ابزارهای بهینه سازی فقط ایرادات سئوی وب سایت شمارا میگویند، این ابزار راهی سئو در مشهد برای حل آن ایرادات هم به شما می دهد تا تارنما شما نمره سئوی نیکی اخذ نماید. از مهم ترین خصوصیت‌های دیگر این ابزار، این میباشد که یک نظارت لیست برای بازاریابی به شما میدهد تا بتوانید بازاریابی نیکی هم داشته باشید.

22. ابزار CanIRank
یک کدام از مسائلی که برای کسب‌وکارها اهمیت دارااست، یافت کردن واحد سنجش کاوش و رقابتی بودن یک واژه و کلمه کلیدی میباشد! ابزار CanIRank یکی ابزارهای کاربردی در قضیه کشف کردن عبارات کلیدی میباشد که مشاهده کنید کدام لغات برای کسب‌وکارتان گرانبها می‌باشند. بعضا عبارات کلیدی رقابت سنگینی دارا هستند و برای آن که بخواهید آن را به مرتبه‌های نخستین گوگل برسانید، بایستی فرصت متعددی بگذارید. در حالی که لغت ها کلیدی معدود رقابت مستلزم مجال کمتری میباشند! هردوی این لغت ها کلیدی را این ابزار به شما می گوید تا شل‌خیس بتوانید برای عبارات کلیدی موردنظر استراتژی بچینید.

 

از تجهیزات دیدنی این ابزار می‌قدرت بدین مورد اشاره نمود که به شما یاری می‌نماید تا چه‌طور چهت نیل به برگه نخستین با واژه و کلمه کلیدی دلخواه خویش، می بایست نرم‌افزار‌ریزی نمائید. این قضیه بسیار گران بها میباشد و توصیه می کنیم از ابزار CanIRank استعمال فرمائید.

23. ابزار Seed Keywords
یکی از دیگر از ابزارهای ظریف در قضیه تحقیق کلمه ها کلیدی، ابزار Seed Keywords میباشد. این ابزار به شما امداد می‌نماید تا بتوانید یک فهرست بدون نقص از عبارات کلیدی حوزه کاری خویش پیدا فرمایید. همینطور یکی‌از قابلیت و امکان‌های بسیار بهتر این ابزار این میباشد که نوع تایپ کردن کلمه و واژه کلیدی بوسیله یوزرها را هم به شما می گوید! در شرایطی‌که می خواهید به برگه نخستین گوگل برسید و شایسته ترین فیض را از یک ابزار تحقیق لغات کلیدی بگیرید، توصیه ما استعمال از Seed Keywords میباشد. با استعمال از این ابزار می توانید همگی چیز  را در باب کلمه ها کلیدی موردنظر خویش پیدا فرمایید.  

از مهم ترین خصوصیت‌های این ابزار هم می‌قدرت به قابلیت و امکان استخراج کوئری‌های کاوش گردیده به وسیله یوزرها اشاره نمود! هر چیزی که مرتبط با کلمه و واژه کلیدی موردنظر شما میباشد، در اختیارتان قرار میگیرد تا بتوانید شایسته ترین سود را از آن بگیرید. همینطور می توانید مشاهده کنید که کلمه ها کلیدی موردنظر شما چقدر رقابتی می باشند تا برای آنان استراتژی seo گزینش فرمائید.

24. ابزار Seobility
به‌دنبال ابزاری حرفه ای برای ارزیابی عمیق سئوی وب سایت خویش می باشید؟ SEObility را آزمون نمائید. با به کار گیری از این ابزار یک موتور قدرتمند وبسایت شمارا ارزیابی می‌نماید و مسائلی نظیر سرعت لود صفحه ها متفاوت، صفحه ها بلاک گردیده برای گوگل، خطاها نقشه وبسایت، خطاها فنی seo و... را به شما می گوید. در واقع بعداز آن که تارنما شما‌را بررسی می‌نماید، یک گزارش بی نقص به شما ارائه می‌نماید که به راحتی میتوانید یک وب سایت باصرفه داشته باشید. جذاب میباشد بدانید اکثری از این داده ها به طور بدون‌پول در دست شما قرار داده می گردد در حالی که ابزارهای شبیه مبلغی میباشند.

 

مهمترین خصوصیت‌ این ابزار، این میباشد که گزارش محتوایی از آن اخذ می کنید! در واقع به راحتی می توانید صفحاتی از وبسایت خویش را که دارنده خلل سئوی محتوا میباشند را ببینید. آن‌گاه منش‌حلی برای آن اخذ میکنید تا اختلال سئوی محتوای خویش را رفع فرمایید. از جملهً میتوانید لغت ها کلیدی زیاد مصرف شده یا این که محتوای تکراری را مشاهده کنید و رفع نمایید.

25. ابزار Ubersuggest
یکی از دیگر از ابزارهایی که در مورد تحقیق عبارات کلیدی وجود داراست، ابزار Ubersuggest میباشد. با استعمال از این ابزار کاربردی به راحتی میتوانید لغات کلیدی رقابتی حوزه فعالیتی خویش را پیدا نمائید و برای آن نرم‌افزار‌ریزی نمائید. برای استعمال از این ابزار کافی میباشد واژه و کلمه کلیدی موردنظر خویش را تایپ کرده و داده ها آن را اخذ فرمایید. مهم ترین اطلاعاتی که از آن اخذ میکنید، دربرگیرنده معیار رقابت آن کلمه و واژه کلیدی، وسعت جستجوی ماهانه و اکثری از داده ها باارزش دیگر میباشد. همینطور فهرستی از کلمه ها کلیدی توصیه به شما ارائه می‌نماید که می توانید از آن به کارگیری نمایید.

 

یک کدام از اساسی‌‌ترین خصوصیت‌های این ابزار، این میباشد که با استعمال از آن می توانید دو واژه و کلمه دلخواه خویش را با هم مقایسه فرمائید. برای مثالً میتوانید واژه اولیه را وارد نمائید و آن‌گاه کلمه و واژه دوم را با آن مقایسه فرمایید. داده ها موردنظر هر واژه و کلمه کلیدی را هم پیدا فرمایید و مبنی بر آن، روی کسب‌وکار خویش تمرکز فرمائید. شما می توانید کلمه ها کلیدی که می تواند نرخ تبدیل بالایی برای شما داشته باشد را پیدا فرمایید. در غایت، این ابزار میتواند روی استراتژی بهینه سازی و محتوای شما تاثیر بسیار متعددی داشته باشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


از آنجایی که هر ابزار غرض متفاوتی دارااست، معیارهای آیتم به کار گیری در هر ابزار متعدد میباشد. با این هم اکنون، سئو در مشهد مقصود کلیه آنها اندازه گیری هسته حیاتی گوگل میباشد. گوگل اعتقاد دارد که Core Web Vitals برای اینترنت حیاتی میباشد. ابزارهای متعددی برای چک بر Web Vitals و پیشرفت در عملکرد تارنما شما وجود داراست. در‌پی به معرفی تعداید از ابزارهای آزمایش سرعت وبسایت می‌پردازیم.

PageSpeed Insights
PageSpeed Insights در Core Web Vitals چه است؟ یک ابزار اندازه گیری سرویس ها بی نقص با داده های می‌دانی و آزمایشگاهی میباشد.

PageSpeed Insights در Core Web Vitals چه میباشد

Lighthouse
گوگل Lighthouse را تحت عنوان ابزاری برای نظارت PWA ها ساخته میباشد، ولی فعلا ابزاری خوب برای محاسبه بر کوشش صفحه ها میباشد. این ابزار تعدادی ممیزی داراست که PageSpeed Insights ندارد و حتی برخی نظارت‌ های بهینه سازی را هم مشمول میشود. ابزارهایی مانند Lighthouse که صفحه ها را در یک اطراف مشابه سازی گردیده سوای استفاده کننده لود می نمایند، نمی توانند FID را اندازه گیری نمایند (هیچ ورودی مخاطب نیست).

Chrome User Experience Report
داده‌های ارائه‌گردیده بوسیله Chrome User Experience Report راهی سریع برای آنالیز تلاش وب سایت‌ها ارائه می‌نماید. این گزارش ها داده‌ های اندازه‌گیری مخاطب حقیقی و واقعی و ناشناس را برای هر Core Web Vital توده‌آوری می‌نماید. داده های گردآوری گردیده به صاحبان وبسایت قابلیت میدهد تا با‌گاز تلاش خویش را سوای نیاز به ابزار تجزیه و محاسبه دستی در صفحه های خویش نظارت نمایند.

Search Console Core Web Vitals report
شما می ‌توانید با اتصال تارنما خویش به سرچ کنسول مستقیماً داده ها همت سایتتان را اخذ نمائید!

گزارش Search Console Core Web Vitals

سفارش می‌کنم نوشته ی علمی
فراگیری جامع ابزار گوگل سرچ کنسول
را ملاحظه کنید.
روش سئو Core Web Vitals در کنسول جستجوی گوگل
گوگل به تازگیً اعلام‌کرد که در سرچ کنسول Core Web Vitals را تحت عنوان معیاری نو برای روش اندازه گیری سرعت و کارایی تارنما قرار داده میباشد. با این اعلامیه، گوگل اطلاعاتی را در یک جدول هنگامی 6 ماهه ارائه کرد که‌این معیارها پیش از اینکه تحت عنوان بخشی از مرتبه بندی کاوش استعمال شوند، ارزیابی می‌شوند. هر فرصت که گوگل تغییراتی تولید می نماید، توسعه و گسترش دهندگان وب سایت ها این پرسش را از خویش میپرسند که چه طور میتوانم مفاد حیاتی اینترنت را با صرفه کنم؟

برای اینکه گزارش صفحه های خویش را در تلفن همراه و دسکتاپ مشاهده کنید Open Report را بزنید تا گزارش URL های شما و مشکلاتی که دارا‌هستند را همچون تصویر پایین بدهد.

seo Core Web Vitals

این معیارهای نو را می قدرت در کنسول کاوش با تیتر مورد Core Web Vitals گوگل پیدا کرد. اطلاعات از گزارش Chrome UX (CrUX) استخراج می گردد.

هرچه زودتر UX یا این که تجربه کاربری را در وبسایت خویش آغاز نمایید میتوانید برای خویش یک مزیت رقابتی ساخت‌و‌ساز فرمایید. درین نوشته‌ی‌علمی راجع به هسته حیاتی گوگل و اینکه Core Web Vitals چه چیزی است حرف کردیم. شما می‌توانید از ابزارها و گزارش های Core Web Vitals در کنسول جستجوی گوگل برای یافتن یک نمای کلی از سعی صفحه های و تصحیح مواقعی که گفته شد، به کارگیری فرمائید. اشتباهات رایج جانور در صفحه ها معمولا تصاویر فشرده نشده، پوشه های گران قدر، کدهای کوچک نشده یا این که پنجره های بازشو می باشند. این خطاها را آنالیز نمائید، بر روی یوزرها خویش تمرکز نمایید و یک وب سایت بهتر بسازید! به کار گیری از شایسته ترین پلاگین های ارتقاء سرعت مانند راکت تا حدی میتواند با کش، فشرده سازی تصاویر، بهبود لود تصاویر و غیره منجر بهبود سرعت شوند.
 

  • شایلین عباسی