مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

فاکتورهای مهم در سئو


تعدادی سال پیش Brian Dean، سئوکار پر اسم و رسم فرنگی و مدیریت تارنما backlinko مبادرت به سئو در مشهد نشر لیست 200 فاکتور seo تارنما کرد. ولی همان طور که خودش هم اظهار کرد، راز برخی از این فاکتورها هنوز گفت و گو وجود دارااست و ممکن میباشد در آجل متوجه شویم که اساسی نبوده اند.

با اعتنا به همین، اینجانب این 200 فاکتور seo را بر طبق التفات و ولی نوع شان گروه بندی کرده و در مشت شما می‌گذارم. برای فاکتورهای اصلی جایگاه بندی تارنما در‌این نوشته‌ی‌علمی متن بیشتری نوشته ام و فاکتورهایی که مداقه متعددی ندارند یا این که نمیتوان اینجا به صورت ظریف توضیح شان اعطا کرد را در یک پاراگراف خلاصه کرده ام.

حقیقت راجع به خیلی از این فاکتورها در فرین آکادمی مقاله ها مرتبطی داریم که در بین نوشته‌ی علمی به آنان پیوند می ‌دهم. سفارش می کنم برای اینکه بتوانید این نوشته‌علمی و مقاله ها تکمیلی اش را در آجل بخوانید، ورقه را در بوکمارک مرورگرتان ذخیره فرمائید.

آنچه در‌این مقاله یاد خواهید گرفت  اکران سرفصل ها 
مهمترین فاکتورهای seo وب سایت (200 فاکتور بهینه سازی)


چه مواقعی در سکو بندی تارنما اثر داراست؟ ملاحظه کنید، کلاً فاکتورهای بهینه سازی تارنما به 3 مجموعه تقسیم میگردند:

فاکتورهای seo داخلی
فاکتورهای سئوی خارجی
فاکتورهای بهینه سازی تکنیکال
در‌پی به صورت مجموعه بندی گردیده، کلیه فاکتورها را به شما توضیح می ‌دهم:

نکته: ممکن میباشد به‌دنبال متوجه برخی از این نکات نشوید، با اعتنا به وقتگیر بودن نوشته ی علمی سفارش می کنم هر نکته که فهم نکردید را روی یک برگه یا این که مکان دیگر نوشته تا در پایان در نصیب نظرها مطرحش فرمایید و اینجانب هم به صورت کامل آن را پاسخ بدهم.

مهم ترین فاکتورهای seo داخلی
مجموعاَ تمامی کارهایی که در خویش وب سایت ایفا میدهید تا وبسایت تان را بهینه سازی فرمایید، فاکتورهای seo داخلی می‌باشند.  این فاکتورها داخلی بدین شرحند:

محتوا


مهم‌ترین فاکتور گوگل در seo تارنما، محتواست. در واقع در شرایطی که دقیقتر نگاه کنیم، وظیفه گوگل رساندن محتوا به دست مخاطبانی میباشد که در‌این موتور کاوش عبارات متعدد را سرچ میکنند. به همین برهان برای گوگل عنایت متعددی دارااست که تارنما شما محتوای ارزشمندی داشته باشد.

اما محتوا خودش یک دنیای عظیم میباشد! پس در پی به صورت خلاصه فاکتورهای مرتبط به محتوا را هم به شما توضیح می ‌دهم:

اثر گذار بودن محتوا: گوگل از الگوریتم های مختلفش برای پژوهش چگونگی محتوای شما یاری می گیرد.
واژه و کلمه کلیدی: واژه و کلمه کلیدی به عبارتی چیزی میباشد که یوزرها با جستجویش به برگه شما میرسند.
وجود کلمه و واژه کلیدی: چنانچه قرار میباشد کاغذ تان با واژه و کلمه ای چشم گردد، حتما آن کلمه و واژه می بایست در کاغذ وجود داشته باشد.
تکرار کلمه و واژه کلیدی: تکرار زیاد و اما خیلی معدود کلمه و واژه کلیدی در شیت، یک سیگنال منفی به گوگل میباشد. در واقع می بایست معمولی کردار فرمائید.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی