مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۱۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صحیح در همین لحظه که وارد این ورقه شدید در او‌لین پلکان و مرحله یادگیری seo ایستاده‌اید. جایی که سئو در مشهد مورد نیاز وجود ندارد هیچ پیش‌قضیه و علم قبل در خصوص بهینه سازی داشته باشید. واضح‌ترین و مهم‌ترین نیاز پس از گذراندن فراگیری‌های فعال‌ساز‌ی کسب‌وکار آنلاین و ساخت و ساز اینترنت‌وب سایت تجاری، شناخت با اصول seo (به انگلیسی: سئو و مختصر Search Engine Optimization) میباشد.
ما شما‌را در اواسط‌ خط مش صرفا نمی‌گذاریم و تا انتها گام‌به‌گام شمارا در مسیر ایجاد اشتغال آنلاین ملازمت میکنیم. پس فارغ از ذره‌ای دودلی و اضطراب این نوشته‌ی علمی را مطالعه نمائید. در شرایطی‌که سوالی در ذهن‌تان صورت گرفت مطلقا در انتهای همین پست بپرسید تا پاسخگوی شما باشم.
خب! خوب میباشد با یک پرسش بی آلایش آغاز کنیم. موتور کاوش چه است؟!

شناخت با موتورهای کاوش
موتور کاوش چه چیزی است‌ و چرا تا این اندازه اساسی میباشد؟

“مادر… جورابای اینجانب کجاست؟” هنوز گزاره شما آحاد نشده که مامان با یک جفت جوراب پاک و آراسته روبروی شما می‌ایستد! “مادر… کیف اینجانب کجاست؟ تیم کلیدم کو؟ مدارک ماشینمو کجا گذاشتی؟” و هزاران درخواست دیگر که همه در کسری از ثانیه جواب داده می گردد!
پروسه کلی سعی موتور کاوش مثل مامان یک پسربچه بی‌نظم و بازیگوش میباشد که هیچ‌وقت نمی‌داند وسایلش کجاست! تنها کافی میباشد مادرش را صدا بزند تا در کمترین فرصت وسایل آیتم نیازش را پیدا نماید.

فضای مجازی دنیای بزرگی میباشد و بی‌غایت اینترنت‌وبسایت و سرویس ها را در خویش مکان داده‌میباشد که ما از وجود بخش اعظمی از آن ها بی‌خبریم. این موتورهای کاوش میباشند که در مجموع ساعت‌ها شبانه‌روز درگیر به محاسبه اینترنت‌وبسایت‌ها و سرویس ها دنیای مجازی می باشند.
صرفا کافی میباشد شما تحت عنوان استفاده کننده این فضای مجازی درخواست خویش را به موتور‌های جستجویی مانند گوگل اعلام فرمائید و آن‌ها تک تک اینترنت‌وبسایت‌ها و سرویس ها مربوط به درخواست شمارا در کسری از ثانیه به شما علامت میدهند.
طبق پایانی آمار سال 2018، حدود 85 درصد از یوزرها برای کاوش و یافتن نیازهای خویش از موتور جستجوی گوگل به کارگیری می‌نمایند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در صورتی شما مالک یک بیزینس ورزشی (sport) میباشید، یا این که دارنده سئو در مشهد پلتفرم و خبرنامه ورزشی میباشید، یا این که حتی مغازه اینترنتی کالاهای ورزشی دارید، مطلقا میدانید که چهت نیل به جایگاه بالا در موتورهای کاوش می بایست کوشش بخش اعظمی کنید؛ به این دلیل‌که شما یک حوزه خاص و مالامال جستجویی را گزینش کرده اید که رقابت در آن بسیار زیاد است. داشتن یک استراتژی کار کشته در seo وبسایت ورزشی (sport بهینه سازی strategy)، امری ضروری بوده که بایستی اشخاص دارای تخصص در حوزه ورزشی به آن اهمیت متعددی دهند. برای داشتن seo توانا ورزشی، قطعا نیاز وجود ندارد که یک کارشناس بهینه سازی استخدام نمائید. هر یکسری که یک دارای تخصص seo می‌تواند در وصال به مقصود، سریعتر از خویش شما تکان کند؛ با این اکنون، در‌صورتی‌که شما با اصول seo و سئو شناخت داشته باشید و از نکاتی که در‌این نوشته‌ی علمی گفته میشود استعمال کنید، می‌توانید به رده مناسبی در کاوش موتورهای کاوش برسید.

بهتر در شرایطی که بخواهید از اساس این خلل را برطرف فرمائید که چرا تارنما شما دارنده درجه نمیباشد، بایستی از خودتان این سوال های را بپرسید: آیا اینجانب به طور روزمره یا این که هفتگی، محتوای جدیدی را در وبسایت ورزشی تولید میکنم؟ یا این که متاع و تولید ها ورزشی اینجانب دارنده ارزش و کیفیت مطلوب و از کلیه مهمتر دارنده توضیحات و نظارت های مایحتاج نیز میباشد؟ در صورتیکه به‌این سوال های جواب دهید و پاسخ شما منفی باشد، حتما به جوابی که میخواستید رسیده اید. چنانچه شما دارنده یک استراتژی حاذق برای بهینه سازی خویش باشید، محال میباشد که کاربری، کالای ورزشی یا این که محتوای ورزشی را کاوش کند و شما در حاصل کاوش ظواهر نشوید.

ورزش از این قاعده جدا نیست. عموم ورزش می نمایند، نرم‌افزار های ورزشی مشاهده می نمایند، روی ورزش آیتم عشق خویش شرط بندی می نمایند که (اما در جمهوری اسلامی ایران حرام میباشد). از عمده ترین دسته های ورزشی که در کشور ایران و عالم هم طرفدار بسیار داراست و هم خبرهای آن مدام در وب جان دار میباشد می شود به فوتبال، بسکتبال، شنا و اسب سواری نیز اشاره نمود. شاید خیلی ها معتقد باشند که‌این محیط کلا حباب بوده و از روزنامه ها و وبسایت های رنگ زرد نیز ساخته شده میباشد که ناگفته نماند، همین فرمان سبب مشقت بار خیس شدن بهینه سازی و اخذ رده مطلوب در SERP گوگل میباشد.

مطمئنا ایجاد کرد و ساخت و ساز یک وبسایت دسته ورزشی کاری راحت نخواهد بود، به این دلیل که دارنده رقبای توانا نیز میباشند. اکثر منابع رسانه ای در سراسر عالم، نصیب ورزشی خویش را دارا‌هستند و در اولی ورقه جستجوی گوگل، احاطه کافی راجع‌به لغت ها کلیدی ورزشی را دارا هستند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نکات اساسی ساخت وب سایت seo: مبحث طراحی وب سایت بهینه سازی هر روز در حالا سئو در مشهد تغییر تحول میباشد و شیوه های سابق برای seo وب سایت به ندرت از در بین میروند و تاثیر خودشان را بر وبسایت از دست میدهند برای اینکه از دیگر رقبا بدور نمانید می بایست از طریق های نو و پیش رفته برای پباده سازی و seo تارنما استعمال نمایید.برای داده ها بیشتر درباره با بهینه سازی به نوشته ی علمی ساخت وب سایت مبنی بر اصول seo نگاهی نمایید.

 

ساخت سایت بهینه سازی

همان گونه که می‌دانید یکی‌از روشهای برتر برای بالا بردن درجه و ترافیک وبسایت به کار گیری از دانش یئو است امروزه بیشتر شرکتها برای اینکه به سکو های بالای کاوش برسند روی سئوی وبسایت خویش مخارج بزرگی را در حیث می‌گیرند و بر روی سئوی وبسایت بیشتر تمرکز کرده اند .در‌پی به یک سری نکات درباره با طراحی وب سایت بهینه سازی که در آینده ای مجاورت می بایست بیشتر به آن‌ها دقت داشته باشیم:
نکات اساسی درباره با طراحی وب سایت بهینه سازی

 

۱- بارها درباره با تاثیر محتوا بر روی seo وب سایت سخن زدیم البته آنقدر اساسی میباشد بایستی بازهم تاکید کنم که محتوا در طراحی وب سایت بهینه سازی بسیار اصلی میباشد . هر روز وبسایت خویش را بر پایه ی مورد آن بروز فرمایید و مطالب نو وارد تارنما نمائید . الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۵ بر این مبنا بروز رسانی خواهند شد که وبسایت می بایست محتوای بهتر و کافی و ضمنا مطلوب با مسئله وب سایت داشته باشد.


طراحی وب معماری و ساختمانی
بخوانید

۲- بیشتر موتورهای کاوش به خصوص گوگل به استفاده کننده پسند بودن طراحی وب سایت بهینه سازی اهمیت میدهد پس پیشنهاد ما در اینجا قادر است این باشد ساخت سایت بر پایه ی اصول seo رعایت نمایید و هم اینگونه بر طبق علم روز جهان پیاده سازی فرمایید . دقت داشته باشید در ساخت سایت طرز ای را به عمل ببرید تا به وسیله بیشتر مرورگرها ی مشهور پشتیبانی گردد. به خصوص اعتنا داشته باشید عالی میباشد از ساخت سایت ریسپانسیو نیز برخوردار گردید.

 

۳- یک کدام از دیگر از نکات اساسی درباره با سئوی وبسایت در آینده قادر است سرعت تارنما باشدکه مدام یکی المان های رنکینگ وبسایت به شمار می رفته میباشد پس سرعت بار گذاری شدن سایت را بر روی کامپیوتر و هم اینگونه بر روی تلفن همراه (در‌صورتی‌که از ساخت سایت ریسپانسیو به کار گیری کرده باشید ) آزمایش نمائید .برای آزمایش سرعت سایت میتوانید از برنامه Page Speed گوگل به کار گیری فرمایید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

پیشگفتار: نکات seo چه می‌باشد؟

امروزه اکثر اشخاص در‌پی جذب کاربرها و مشتری های سئو در مشهد بالقوه برای سایتشان می باشند. برای این فعالیت در به عبارتی اولِ فعالیت، به سراغ بک پیوند سازی و توصیه رپورتاژ می‌روند.

البته این شغل هر چقدر هم در بازه زمانی مجال خاصی یوزرها را جذب نماید منجر ماندگاری آنان نمیشود. نکات seo داخلی وب سایت، در واقع لبریز اهمیت ترین مسائلی میباشد که به ما یاری می نماید تا هم یوزرها جذب شوند و هم گوگل مارا به درجه های فراتر در برگه نخستین خویش برساند.
با نکات ضروری seo داخلی تارنما، چقدر آشنا میباشید؟

در حالتی که بخواهید در جذب ترافیک ارگانیک پیروز باشید به یک سری عنصر اصلی احتیاج پیدا خواهید کرد:

seo تکنیکال یا این که فنی (Technical بهینه سازی)
seo داخلی (On-Page سئو)
سئو آف پیج (Off-Page بهینه سازی)

درین نوشته ی علمی تلاش می‌کنیم تا یازده نکته کلیدی و مهم بهینه سازی داخلی on-page بهینه سازی را برای شما ذکر کنیم.

با پی بردن این نکات مانند یه شخص کارشناس در بهینه سازی و سئو کار خواهید کرد؛ به این دلیل که متخصصان seo هوشمند مدام میدانند که seo بهینه سازی داخلی در حق تقدم میباشد.

پس با ادامه نوشته‌ی‌علمی جدیدترین تکنیک های seo داخلی وب سایت، با ما هم پا گردید.
مهمترین نکات seo تارنما برای کسب مرتبه اولیه در گوگل
seo داخلی چه است؟

seo داخلی یا این که به عبارتی on-Page سئو ، به فرایند seo صحفه های تارنما برای بهبود جایگاه در موتورهای کاوش و جذب ترافیک ارگانیک گفته می‌شود.
پس، علاوه بر ساخت‌و‌ساز محتوا که به آن بسیار اهمیت می دهید، بایستی به ساختار سایت خودتان نیز دقت نمایید.

عموما seo داخلی وب سایت دربرگیرنده موردها مختلفی می گردد. این مواقعی طور نمونه دربرگیرنده: seo تیتر های صفحه ها؛ تگ های html ؛ سئو یا این که optimize کردن توضیحات متای صفحه ها گوناگون وب سایت؛ هدینگ های متعدد یک برگه؛ seo تصاویر و مفاد شبیه آن است.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در صدر فرمان عالی میباشد اشاره ای کنیم به تعریف‌و‌تمجید seo، که چه میباشد سئو در مشهد و چه کاربردی دارااست؟ اما به صورت مختصر توضیحی در زمینه‌ی آن میدهیم؛ به این دلیل که با مراجعه به نوشته‌ی‌علمی « بهینه سازی چه می‌باشد؟ » در بلاگ ما می‌توانید داده ها بیشتری کسب نمایید.
در بیانی معمولی خیس بهینه سازی وبسایت: به سئو برای موتورهای کاوش گفته می‌شود. یعنی کاری کنیم که تارنما ما برای اینکه گوگل آن را ریلکس پیدا نماید، شل بخواند و شل مرتبه‌بندی نماید، مهیا باشد.

سئوی خارجی تارنما از مهم ترین ارکان سئو سایت و کسب جایگاه در گوگل به حساب آورده می شود. اکنون می‌خواهیم بدانیم که چرا بهینه سازی بیرون از تارنما اصلی میباشد؟ به هیچ عنوان offpage seo چه میباشد و چه تعریفی می قدرت در رابطه آن ارائه بخشید؟!
در آغاز خوب میباشد با یک توضیح کوتاهی فرق دربین seo داخلی (On-page بهینه سازی) و offpage seo (Off-Site بهینه سازی) را بیان‌کنم.
وقتی که شما بر روی تیتر مهم مقاله و عنا وین فرعی، لغات کلیدی به‌شغل رفته در متن، پیوند سازی داخلی، نشانی URL، ساختن یک (Cornerstone)، ارتقا سرعت وب سایت و یا این که کاهش بانس ریت وقت میگذارید، سرگرم seo داخلی وب سایت یا این که On-page بهینه سازی میباشید.
و هنگامی که کوشش و تمرکز خویش را بر روی شرایط محتوا و وب سایت قرار می دهید که از لحاظ سایر افراد چه‌گونه میباشد؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و در دست گرفتن بی نقص روی آنها نداریم، را offpage seo تارنما میگویند.

در سود به همگی عملکردهایی که بیرون از وبسایت خودمان، اعم از کار در تارنما‌های دیگر، کانال‌های اجتماعی و حتی جستجوی اسم برندمان در گوگل، به عنوان مثال سیگنال‌های فرنگی میباشند که برای بهبود سکو در حاصل کاوش جاری ساختن میدهیم، offpage seo وب سایت گفته میشود.
offpage seo و بهینه سازی داخلی از نگاهی معمولی خیس:

درنتیجه میتوان فهمید که سئوی خارجی بر روی پیوند هایی که وب سایت های دیگر به شما داده اند، اتفاقاتی که در شبکه های عمومی در رابطه شما افتاده و یا این که تعداد دفعاتی که اسم مارک شما کاوش شد‌ه‌است شغل می نماید؛ و همین دستور برای گوگل هم رخداد می افتد یعنی تأیید همگی این امور به وسیله گوگل محاسبه میگردد و سبب ساز بالا رفتن بهینه سازی تارنما شما می‌گردد.
تکنیک های اساسی در اجرا سئو آف پیج

میتوان با تیم بندی این تکنیک ها فعالیت را سهل وآسان خیس کرد، می‌خواهیم این تکنیک ها را در 3 نصیب تقسیم کنیم:

بک‌پیوند‌سازی
اینفلوئنسر مارکتینگ
عمل اثر گذار و موءثر در کانال‌های اجتماعی
برای بک لینک و پیوند سازی می بایست به موارد ذیل دقت نمائید تا بتوانید یک بکلینک برنده داشته باشید:
الف) به محل قرارگیری لینک و پیوند اعتنا نمایید.
ب) انکر تکست‌ها را بازبینی فرمائید. (در واقع به عبارتی متن هایی که روی آن کلیک میکنید، متن پیوند گردیده)
ج) به لغات و لغت ها پیرامون پیوند اعتنا فرمائید. ( موقع پیوند‌سازی حواستان باشد که در بین عباراتی که ممکن میباشد جستجوی یوزرها باشند، رابطه ساخت و ساز نمائید؛ مخصوصاً هنگامی که انکرتکست شما اسم مارک میباشد)
د) به فالو و نوفالو بودن پیوند اعتنا فرمائید. ( فالو بودن، یعنی لینک و پیوند هایی که موتورهای کاوش گوگل آنان‌را دنبال می نماید و شما‌را به مقصد می‌رساند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بارها پیش‌آمده میباشد که شما در‌پی مطلبی بوده‌اید و برای یافت کردن سئو در مشهد جواب خویش، از وب و گوگل یاری گرفته‌اید. برای کاوش در گوگل، شما از عبارات و لغت ها کلیدی به کار گیری می کنید. از جمله شما در ادامه طریق‌هایی برای تزکیه لکه‌های فرش میباشید، ازاین‌رو در جعبه گوگل تایپ میکنید:\" تکنیک‌های تزکیه لکه‌های فرش\" و آن‌گاه مقاله‌ها وب سایت‌ها که در مبنی بر کلمه و واژه کلیدی تایپ‌گردیده، برگه اولیه گوگل قرار دارا‌هستند به شما علامت داده می شود.

برای اینکه نوشته‌علمی تارنما شما در ورقه اولیه گوگل قرار داده باشد، بایستی نکات seo را در تایپ کردن آن رعایت نمائید. غرض در‌این نوشته‌ی‌علمی فراگیری seo این میباشد که به شما بگوییم تا اینکه چه نکاتی را در تایپ کردن مقاله‌ها seo بیس رعایت فرمائید.
مقاله‌ها بهینه سازی بیس چه چیزی است؟

پیش از اینکه وارد جزئیات تایپ کردن آن شویم، نخست یک تعریف و تمجید مختصری از مقاله ها seo بیس ذکر میکنیم. مقالاتی که در آن ها تکنیک‌های نوشتاری بهینه سازی مانند طریق درست به فعالیت بردن لغات کلیدی، تعداد کلمه ها، عنا وین، خوانا بودن و غیره رعایت گردد را مقاله‌ها بهینه سازی بیس میگوییم.
چرا بایستی به مقاله ها seo بیس اهمیت بدهیم؟

امروزه بیشتر یوزرها با به کارگیری از گوگل وارد وبسایت‌ها می گردند. پس خیلی اساسی میباشد که پیوند وب سایت شما در برگه نخستین قرار داشته باشد. در‌صورتی‌که شما در تایپ کردن مطالب و تمجید متا تگ‌ها اصول seo را رعایت کرده باشید، می توانیم این ضمانت را به شما بدهیم که پیوند شما در شیت اولیه اکران داده خواهد شد. پس برای اخذ ورودی بیشتر، می بایست دقت بیشتری به تکنیک‌های مورداستفاده در مقاله‌ها بهینه سازی بیس داشته باشید.

ولی این نکته یعنی اکران لینک و پیوند شما در شیت اولیه، بستگی به واحد سنجش رقابت آن کلمه و واژه داراست و به‌غیراز تایپ کردن مقاله، شما می بایست طرز‌هایی دیگری را نیز مانند تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و غیره اجرا دهید و همینطور در خویش وب سایت اساسی شما تکنیک‌های seo هم رعایت گردیده باشد، در غیر این شکل شغل مشقت پیش رو خواهید داشت.
چه نکاتی را بایستی در تایپ کردن مقاله ها seo بیس رعایت کنیم؟
1. پیش از تایپ کردن تصور کنید و غرض خویش را انتخاب فرمائید

پیش از اینکه آغاز به تایپ کردن نمایید، می بایست مقصود خویش را انتخاب فرمائید. تکنیک مقاله ها seo بیس، صرفا به کار گیری مفاد فنی وجود ندارد. در شرایطی که مقاله سوای هیچ‌سیرتکامل تامل و هدفی نوشته‌گردیده باشد، حتی در حالتی که نکات فنی هم در آن رعایت خواهد شد، استفاده کننده بعداز تلاوت جمله اول، آن را سوراخ خواهد کرد. درواقع بایستی مطلبی را بنویسید که یوزرها پیرو آنان میباشند.

پیامی که مخاطب پس از قرائت این نوشته‌ی علمی بایستی اخذ نماید چه چیزی است؟ شما به کدام سؤال یوزرها قصد جواب دارید؟ کدام نوع از یوزرها خواننده مقاله شما میباشند؟ آیا مقاله شما نیاز اکثر اشخاص میباشد یا این که نه؟ نوع نگارش، تعداد لغت ها، نوع لغات و غیره می بایست چه گونه باشد؟ همگی این سوالاتی میباشد که تالیف کننده بایستی پیش از استارت به تایپ کردن از خویش بپرسد و جواب آنها‌را بدهد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تمامی ما زمانی که در ادامه موضوعی می گردیم از جمله نام مولف یک کتاب ، نشانی سئو در مشهد رستوران ، خرید ماشین و یا این که هر چیز دیگر در بالا به گوگل مراجعه می‌کنیم . به جهت اینکه گوگل مدام جواب سوالهای را در کوتاه ترین مجال می دهد و با ارائه آیتم های پیشنهادی شبیه دیگر سبب میگردد تا شل خیس بتوانیم تعیین کنیم . سئو تارنما در کلیک کردن ما بر روی آن دارنده اهمست فراوانی میباشد

بهینه سازی به ما یاری میکند تا بتوانیم وب سایت خویش را فی مابین صدها وب سایت شبیه دیگر در شیت اولیه گوگل مشاهده کنیم این شغل به وب سایت ما یاری دهد تاوقتی‌که یک مخاطب عنوانی را کاوش میکند به صورت نمونه : آتلیه عکاسی ، تارنما ما تحت عنوان تارنما آتلیه عکاسی در ورقه نخستین اکران داده خواهد شد چه بسا با جاری ساختن بهینه سازی بهتر میتوان فی مابین ۳ وب سایت نخستین آن را دید. برای اینکه تارنما ما جزء تارنما های برتر گوگل باشد احتیاج به seo تارنما خواهید داشت .۱۰ گزینه از دست اندرکاران اثر گذار برای خوب شدن seo وبسایت را در‌این نوشته‌ی علمی توده کردیم تا به شما علامت دهیم که اهمیت بهینه سازی وب سایت تا چه معیار است
۱- سئو پوسته تارنما

در نوشته‌ی‌علمی قبلی (۵ نحوه سئو طراحی وب سایت) در بخش سئو پوسته وبسایت تماما در این زمینه توضیح دادیم . براین اساس موردنیاز میباشد پوسته تارنما خویش را به شایسته ترین صورت پیاده سازی و با صرفه فرمائید تا مشکلی برای تارنما به وجود نیاید. مهمترین دلیل در باصرفه کردن پوسته ، بالا بردن سرعت بارگذاری آن میباشد چون سرعت بار گذاری یک کدام از مهم‌ترین کارداران در seo شدن وب سایت می‌باشد چون گوگل به تارنما هایی که سرعت بار گذاری خیر و خوبی ندارند دیرتر جایگاه می‌دهد و همین برهان باعت نماید شدن پروسه بهینه سازی وبسایت شما شود. پس در صورتیکه از پوسته های فراهم به کار گیری می‌کنید و یا این که به صورت تمام پوسته را با کدنویسی پباده سازی می‌کنید می بایست به شایسته ترین نحو آن را باصرفه کرد

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تکنیک های سئو

- منشن کردن (mention) :

منشن کردن مارک در تارنما‌ها و کانال‌های اجتماعی و... که در آن توکل سئو در مشهد ‌بر تبلیغات مبنی بر لینک و پیوند دادن وجود ندارد، بلکه بر پایه ی واحد سنجش تمجید از مارک در کمپین‌های متفاوت تبلیغاتی میباشد. درین طریق با توکل ‌بر ارتقا رضایتمندی یوزرها در کانال‌های اجتماعی همت میشود تا یوزرها به وبسایت ما مراجعه نمایند.
2- تحقیق لغت ها کلیدی :

با دقت به تغییرات اخیر گوگل تحقیق عبارات کلیدی مبتلا تغییراتی گردیده‌است که بایستی برای seo کردن وب سایت به آن ها دقت داشت. معرفی ابزارهای تحقیق لغات کلیدی نیز درین گفت و گو قرار خواهد گرفت. ایجاد محتوا برای اینترنت‌وبسایت یا این که بلاگتان، سوای شناسایی کلمه ها کلیدی گران بها کاری بیهوده میباشد. فارغ از غرض‌گذاری تأثیر کار‌های شما بسیار تحت میگردد و شناسایی کلمه ها مقصود را می بایست حتی پیش از ساخت محتوا اجرا دهید. برای گزینش شایسته ترین عبارات بایستی سه سؤال ضروری را از خویش بپرسید:

یوزرها چه کلماتی را بیشتر کاوش می‌نمایند؟
این عبارات چقدر برای شما کسب درآمد خواهد کرد؟
در هر واژه و کلمه چقدر رقابت وجود دارااست؟

ابزارهای گوناگونی برای شناسایی عبارات مقصود و معیار جستجوی هرکدام از آن ها وجود داراست البته فعلا این روند مقداری غامض و مشقت بار گردیده‌است.
گروه وب24 سعی می‌نماید، شایسته ترین تکنیک های جانور برای شناسایی لغت ها غرض و مهمترین مشکلات رایج در استعمال از این کلمه ها را به شما معرفی نماید.

 

بیشتر بخوانید : در seo محتوا به چه مواقعی اعتنا کنیم؟

 

تحقیق لغت ها کلیدی

 

۱- یوزرها چه کلماتی را بیشتر کاوش می‌نمایند؟
او‌لین سؤالی که در بهینه سازی از خویش بایستی بپرسیم این میباشد که در چه کلماتی می بایست منزلت کسب کنیم.
در او‌لین گام مبنی بر تجربه و علم خویش فهرستی از کلمه ها گران بها تنظیم نمایید، اما ممکن میباشد تعیین ما متمدن همگانی قاضی بر یوزرها تفاوت داشته باشد. شما به‌دنبال راه و روش‌هایی برای انتخاب معیار محبوبیت این کلمه ها در بین اکثر یوزرها می باشید...

Keyword Planner، نظارت واحد سنجش جستجوی عبارات :
Keyword Planner بوسیله گوگل و به‌تیتر یکی‌از ابزارهای جانبی Google Adwords پباده سازی و معرفی‌گردیده‌است. غرض اساسی این ابزار یاری به اشخاصی میباشد که قصد دارا هستند از خدمت تبلیغات گوگل به کارگیری نمایند. شما میتوانید عبارات کلیدی موردنظر خویش را در آن وارد کرده و ترازو کاوش، سطح رقابت و هزینه لازم برای تبلیغات را اخذ فرمائید.
پس از به کارگیری پهناور متخصصین seo. از این ابزار، گوگل نیز متوجه شد و حالت به کار گیری از آن را مشقت بار کرد. اکنون فقط هنگامی به داده ها ظریف کاوش دسترسی خواهید داشت که یک کمپین تبلیغاتی فعال در گوگل ادوردز داشته باشید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو سایت خبری

انتخاب استراتژی برای عبارات کلیدی

برای گزینش استراتژی برای گزینش عبارات کلیدی در بیشتر تارنما ها برای مثال سئو در مشهد وب سایت های صنعتی، فروشگاهی و توریسم، آنچه بایستی حق تقدم داشته باشد نیاز مشتری میباشد. یعنی بایستی خویش را مکان مشتری قرار دهید و مشاهده کنید چهت نیل به محصولی که شما ارائه می دهید چه‌طور در وب به جست و جو می‌پردازد. ولی در تارنما های خبری این زمینه اهمیت بسیار بالاتری پیدا می نماید، چون شما به جای‌اینکه با یک قسمت کوچک از جامعه در زمینه ی باشید، استفاده کننده بسیار بزرگتری دارید، براین اساس یک وبسایت خبری غالب کل اتفاقات و رویدادهای جامعه را دنبال می نماید و مبتنی بر نیاز استفاده کننده و لغت ها کلیدی که در گوگل کاوش میشود، مبادرت به ساخت‌و‌ساز و تنظیم خبر می کند.

غرض از سئوی تارنما های خبری ارتقا کاربر و در سود ارتقاء ترافیک وبسایت میباشد. بدین ترتیب برای سئوی اینگونه وب سایت هایی بایستی در ادامه عباراتی باشید که عموم خبرها آن را بیشتر پیگیری می نمایند. درواقع بایستی اتفاقات روز را پیگیر باشید و تصور کنید به کلماتی که یک خواننده ممکن میباشد برای کشف کردن یک قطعه از مطالب شما به کاوش بپردازد. Google AdWords ابزاری میباشد که به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد تنوع لغت ها کلیدی نو را کشف و وسعت جستجوی تقریبی را برای هر کلمه و واژه کلیدی ببینند. همینطور ابزارهای گوگل اینترنت مستر، حاصل جستجوی برتر وب سایت و مواقعی که بیشترین خواننده‌گان را به یک تارنما هدایت می نماید، آماده می نماید. تعیین عبارات کلیدی و طرح ریزی محتوایی برای تارنما های خبری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است که وب24 در خدمت بهینه سازی وبسایت خبری نگاه ویژه ای به آن دارااست و با فراگیری به خبرنگاران و هماهنگ شدن با سردبیر طرح ریزی قابل قبولی در سوی ارتقاء تعداد و کیفیت لغت ها کلیدی که وبسایت از آنان ورودی می‌گیرد خواهد داشت.
محتوای مطلوب برای وب سایت های خبری:

استانداردهایی که گوگل تحت عنوان موتور جستجوی برای مشاهده و محاسبه کیفیت خبر‌ها داراست، در بخش اعظمی از مواقع ممکن میباشد با ذهنیت خبرنگاران گوناگون باشد. برای مثال تیترهایی که جنجالی می باشند و در ذهن استفاده کننده پرسش ساخت و ساز می نمایند از نگاه خبرنگاری تیترهای دیدنی و قابل قبولی خواهند بود البته چنین تیترها کمکی به بهبود سکو تارنما شما در گوگل نخواهند کرد. فرض فرمایید که امروز یک حادثه ورزشی افتاده میباشد و مهدی طارمی بازیکن باشگاه پرسپولیس این گروه را سوراخ کرده و به باشگاه بارسلونا اسپانیا رفته میباشد. یک عنوان جنجالی برای این خبر می‌تواند \"مهاجم گل زن پرسپولیس در اسپانیا\" یا این که \"آقای گل راهی دیار ماتادورها شد\" باشد، ولی آنچه که عموم در گوگل کاوش می نمایند، کلمه ها کلیدی دیگری میباشد مانند \"باشگاه تازه مهدی طارمی\" یا این که \"مهدی طارمی از پرسپولیس غیر وابسته شد\" بدین ترتیب عنوان مطلوب برای این خبر، تیتری میباشد که دربرگیرنده لغات کلیدی باشد و نوع نگارش آن مبتنی بر ذهنیت و شیوه جستجوی یوزرها در وب باشد.

ساخت مطالب سری و اثر گذار، احتمالا وب سایت شمارا بیش تر از هر دلیل دیگری زیر تاثیر قرار خواهد بخشید. روش نگارش خبر و تیترهای جالب از طرفی میتواند برای وبسایت شما موءثر باشد و منجر گردد که یوزرها خبرها شما‌را در شبکه‌های‌اجتماعی با یکدیگر به اشتراک بگذارند البته از سوی دیگر ممکن میباشد به بهینه سازی وبسایت شما زخم برساند. از دید گوگل بسیار اهمیت داراست که متوجه خواهد شد یک خبر راجع به چه موضوعی حرف می نماید و آیا کل مطالب موردنیاز استفاده کننده را پوشش داده میباشد یا این که نه؟ به همین استدلال اخباری که عنا وین جنجالی دارا هستند سوای اینکه به اصل زمینه و عبارات کلیدی مقصود بپردازند نمی تاوانند تاثیر متعددی در ارتقا ورودی گوگل تارنما شما داشته باشند. از طرف دیگر اخباری که محتوای کوتاه دارا هستند نیز برای seo وبسایت خبری مطلوب نیستند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئوداخلی چه می‌باشد؟ چرا طراحان کمتر به seo داخلی وبسایت خویش اعتنا می نمایند؟ آیا حقیقتا سئو در مشهد بهینه سازی داخلی در ارتقا سکو وبسایت اثر داراست؟

seo داخلی به هر عمل و اقداماتی که درون وب سایت جاری ساختن میگردد و مرتبط با کدنویسی داخلی میباشد که به خواسته ارتقاء سکو وب سایت در گوگل میباشد را بهینه سازی داخلی می‌گویند.

همان گونه که میدانید، بهینه سازی دو قسمت دارااست: seo داخلی و سئوی خارجی. متاسفانه دیده می شود که خیلی از طراحان با اینکه تجربه کاری متعددی دارا‌هستند البته اعتنا ای به کدهای داخلی و نوع تایپ کردن آن نمیکنند.

درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم 8 تکنیک seo داخلی که هر پباده سازی می بایست در اولی مرحله به آن‌ها اعتنا داشته باشد را ذکر کنیم. همان گونه که گفتیم seo داخلی بیشتر مرتبط با کدنویسی مطالب است.

8 تکنیک اثر قسمت seo داخلی

1. تیتر کاغذ ( Page Title)
تیتر شیت یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی در بهینه سازی داخلی میباشد. هر ورقه شما بایستی دارنده یک تیتر واحد باشد که کلمه ها کلیدی اصلی در آن‌ها قرار گرفته گردد.

به عنوان مثال ما یک پست آموزشی seo در ارتباط معرفی تکنیک های بهینه سازی داخلی نوشتیم. می‌توانیم تیتر آن را به‌این شکل بنویسیم: \" تکنیک های مهم در seo داخلی\" . همان گونه که مشاهده می‌کنید، واژه کلیدی ما در تیتر این برگه قرار گرفته میباشد.

با کارهرکسی که واژه و کلمه بهینه سازی داخلی را در گوگل کاوش نماید، شانس چشم شدن ورقه شما بوسیله مخاطب ارتقاء پیدا می نماید.

2. تگ توضیحات ( Meta Description)
بعضا از مالکان سایت ها فراموش می نمایند که از این تگ استعمال می نمایند. در الگوریتم های تازه گوگل، دقت ویژه ای بدین تگ گردیده‌است و مهم‌ترین و شایسته ترین جای میباشد که شما در آن لغات کلیدی مربوط به تجارت خویش را استعمال فرمائید.

در تگ توضیحات شما صرفا در توان 150 واژه می بایست به گوگل بگویید که‌این برگه درباره ی چه می باشد. در حالتی که گوگل تناسبی میان این تگ و محتوای داخلی پیدا نکند، وب سایت شما‌را اسپم شناخته و آن را جریمه خواهد کرد.

برای مثال ما تگ توضیحاتی که در یکی صفحه های وب سایت سئوکار به فعالیت برده ایم به طور تحت میباشد:

\" seo داخل کاغذ ( سئوداخلی) یکی اشکال seo سایت میباشد. شغل seo باطن کاغذ در سال 2016 از اهمیت ویژه ای برخوردار شد‌ه‌است.\"

همانگونه که مشاهده میکنید ما واژه کلیدی خویش را بهینه سازی باطن شیت ( بهینه سازی داخلی) میباشد به تعداد دوبار استعمال کردیم. شما همین الان در صورتی‌که seo باطن ورقه را در گوگل تایپ فرمائید، در جایگاه اولیه گوگل قرار خواهد گرفت.

3. متا تگ ها واژه کلیدی
ولی این تکنیک دیگر امروزه در گوگل به کارگیری همت ندارد، البته استعمال از آن خالی از لطف وجود ندارد. پیشنهاد میشود که در هر کاغذ دست کم یک واژه و کلمه کلیدی را تمجید نمایید و آنگاه نسبت به آن واژه و کلمه کلیدی، ساخت و ساز محتوا نمایید.

  • شایلین عباسی