مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


بعداز اینکه شمارا با مضمون‌ Dwell Time آشنا کردیم، ممکن میباشد شما بخواهید با جاری ساختن مواقعی سئو در مشهد در وبسایت خویش، این مقدار را ارتقاء دهید. مهمترین نکته این میباشد که تارنما خویش را از لحاظ مخاطب مشاهده کنید و مدل تارنما و محتوای خویش را بصورت مخاطب پسند پباده سازی نمایید. بعضا از این مفاد را برای شما در تحت آورده ایم:

 

1. تحویل دادن بی نقص ترین محتوای ممکن 
یکی‌از مهم‌ترین مورد ها جهت ارتقا Dwell Time ، ارائه ی محتوای بدون نقص به استفاده کننده میباشد. در صورتی مخاطب محتوای جامعی در راستای پرسش خویش اخذ نماید، احتمال خیلی پاره ای وجود داراست که گشوده هم به ورقه نتیجه ها کاوش بازگردد و تارنما دیگری را در این باره بازکند. همینطور شما با ارائه محتوای بدون نقص درواقع سبب ساز می‌شوید که مخاطب مجال بیشتری را در سایتتان جهت تحقیق نوشته‌ی علمی صرف نماید.

در شرایطی که میل دارید درباره‌ی اصول محتوا نویسی بدانید، می توانید از نوشته‌ی علمی پایین امداد بگیرید:

⇐ یادگرفتن 10 اصل محتوا نویسی

 

 

2. استعمال از تصاویر، کلیپ ها و مورد ها دیدنی 
زمانی که شما قصد دارید محتوای بیش تر از 1000 واژه و کلمه ای را در مشت مخاطب قرار دهید؛ این محتوا برای وی کسل کننده شود. بدین ترتیب شما می توانید با به کارگیری از تصاویر مرتبط در محتوا، آن را برای مخاطب جالب فرمائید. همینطور با اضافه کردن کلیپ به محتوای خویش، درواقع فعالیت را برای کاربرانی که صبر تلاوت نوشته‌ی‌علمی را ندارند معمولی می‌کنید. اینها سبب میگردند که استفاده کننده مجال بیشتری را در وبسایت شما صرف نماید و فرصت ماندگاری در وب سایت شما ارتقاء یابد.

 

3. سود گیری از کامنت مارکتینگ جهت شرکت کردن یوزرها در تارنما 
کامنت مارکتینگ یکی طرق مراقبت مخاطب در وب سایت میباشد. وقتی که با وسعت متعددی از کامنت در یک کاغذ مواجه می‌شوید، احساس کنجکاوی شما برانگیخته می‌گردد که ملاحظه کنید یوزرها در چه موردی کامنت گذارده اند. حتی ممکن میباشد بخواهید شما هم کامنت بگذارید و پاسخی فردی را بدهید و یا این که حتی سوالی بپرسید. این ترفند کامنت منارکتینگ میباشد که صاحبان تارنما همت میکنند به امداد آن مخاطب را بیشتر در وب سایت خویش نگهدارند.

 

4. سئو تارنما برای یوزرها گوشی 
سئو وب سایت برای یوزرها گوشی را مدام در نطر بگیرید. امروزه بیشترین یوزرها از گوشی برای ورود به وب به کار گیری میکنند. پس قطعا می بایست تارنما خویش را برای ورژن گوشی با صرفه فرمائید تا یوزرها گوشی تجارب خیر و خوبی از فعالیت با وبسایت شما بست آورند.

 

 

5. ارتقا سرعت لود وبسایت 
ارتقا سرعت لود وب سایت یکی‌از دیگر از عواملی میباشد که سبب ساز می شود مخاطب جذب وبسایت شما گردد. درصورتی که بار گذاری ساعت نماید باشد منجر کلافگی استفاده کننده می شود که‌این دستور احتمال برگشت استفاده کننده به برگه نتیجه ها کاوش را، در تایم پاره ای بعداز ورود به وب سایت، به یاروهمدم دارااست. پس صفحه های وب سایت را به طوری سئو فرمائید که وبسایت شما در کمترین فرصت ممکن بارگذاری خواهد شد.

 

6. به کار گیری صحیح از پاپ آپ های تبلیغاتی 
برای بکار بردن پاپ آپ های تبلیغاتی در تارنما خویش، قطعا طراحی برنامه ظریف از پیش رقم خورده داشته باشید. چون فقط جاری ساختن یک شغل نادرست در بکارگیری این پاپ آپ ها، می‌تواند آنان‌را بسیار آزار دهنده جلوه دهد. که در غایت یوزرها با مشاهده آن فورا وبسایت شمارا رخنه‌ میکنند و حتی ممکن میباشد دیگر به وبسایت شما بازنگردند. این خروج از وب سایت خیر فقط فرصت ماندگاری در وب سایت را کاهش می‌دهد بلکه منجر ارتقاء نرخ پریدن نیز میگردد. همینطور ممکن میباشد یک‌سری از یوزرها خویش را نیز از دست بدهید. کلیه این مفاد تاثیرات بسیار بدی بر seo وب سایت شما خواهند داشت.
 

  • ۰۱/۰۲/۰۸
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی