مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

آموزش Keyword Planner


فراگیری کیورد پلنر و شیوه عمل با ابزار کیورد پلنر را در‌این نوشته ی علمی بیاموزید.

keyword planner چه می باشد

keywords planner ابزاری میباشد که امکاناتی در مشت شما قرار میدهد که به شما امداد میکند  سئو در مشهد  تا به لغت ها کلیدی مطلوب و مالامال کاوش و نو دست یافته و از آن‌ها برای اعمال عملیات seo تارنما خویش به کار گیری نمائید.

مسلما شما که‌این نوشته‌ی علمی را می‌خوانید یا این که ساخت سایت خویش را ایفا داده و اینک سایت خویش را دارید و یا این که پباده سازی فروشگاه آنلاین یا این که ساخت وب سایت شرکتی خویش را اعمال داده اید و می‌خواهید بهینه سازی یا این که seo تارنما را آغاز نمائید.

با به کارگیری از ابزار Keyword Planner شما می توانید کلید کلمه های جدیدی را برای جستجوی پیدا فرمایید که مربوط به متاع، سرویس ها و هدف ها مشتریان شما باشد.

ابزار Keyword Planner به شما آمار و تاریخچه ای می دهد که در آن تعداد دفعات جستجوی کلیدواژه آیتم نظرتان را گزارش میکند که در طول ها و تاریخ های متعدد چه حجمی از این کلیدواژه بوسیله یوزرها کاوش گردیده است. براین اساس شما جهت اعمال بازاریابی دیجیتال می‌توانید تصمیم بگیرید که در کمپین بازاریابی تان از چه کلید کلمه هایی برای بهتر چشم شدن استعمال فرمایید.

این نوشته‌ی‌علمی به شما خاطر می‌دهد که چطور می‌توانید با به کارگیری از Keyword Planner وسعت داده ها کاوش گردیده را بدست بیاورید و کلیدواژه مربوط به حوزه کاری خویش را پیدا نمایید.

پیش از اینکه فعالیت را آغاز نماییم:
جهت دسترسی به Keyword Planner باید با حساب گوگل خویش در Google AdWords  وارد گردید:

هم اکنون به ترتیب گام های زیر را ایفا دهید.( اعتنا داشته باشید که متاسفانه این خدمت برای ایران به انگیزه مسائل تحریم، محدودیت داشته و می بایست برای به کار گیری از آن از ابزارهای مربوطه بهره برد)

قدم اولیه –  بر روی تب Tools & Analysis کلیک فرمایید:

google keyword planner2
آن گاه Keyword Planner را گزینش فرمایید:

google keyword planner3
قدم دوم – بر روی آیتم Search for new keyword and ad group ideas کلیک نمایید:

google keyword planner4
قدم سوم
۱- درین فیلد عبارات کلیدی تان را وارد نمایید(عبارات یا این که عباراتی که از آن‌ها در تبلیغات خویش به کارگیری می‌کنید، همان کلماتی که درتبلیغات خویش برای تعریف تولیدها یا این که سرویس ها ارائه گردیده به کار گیری می‌کنید) میتوانید به طور گروهی نیز لغات را وارد نمائید که برای غیروابسته کردن عبارات هنگام تایپ کردن، در میان لغت ها از کاما استعمال فرمائید)

google keyword planner5
۲- درین فیلد نشانی (URL) شیت ای از وبسایت و یا این که تک تک وبسایت خویش را وارد فرمایید:
این عمل منجر می‌شود تا Keyword Planner با دقت به محتوای وبسایت وارداتی، ایده هایی به شما توصیه نماید

google-keyword-planner6
۳- درین فیلد نوع عمل یا این که مجموعه بندی کالا یا این که سرویس ها خویش را گزینش فرمایید

google-keyword-planner7
۴- در‌این فیلد اسم مرز و بوم کاوش کننده را گزینش فرمائید
از جمله در صورتیکه قصد فروش کالا خویش در مرز و بوم ترکیه را دارید و مقصود شما این میباشد که اشخاص از مرزو بوم ترکیه کلمه ها متبوع شما‌را کاوش کنند پس بایستی مرزو بوم Turkey را تعیین فرمائید

google-keyword-planner8
۵- درین فیلد لهجه مرزو بوم کاوش کننده را تعیین نمائید:

google-keyword-planner9
۶- در‌این فیلد اسم موتور کاوش گر متبوع خویش را تعیین فرمایید:

google-keyword-planner10
۷- درین فیلد هرکلمه ای که وارد نمائید، Keyword Planner آن کلمه و واژه را از فی مابین عبارات پیشنهادی خویش حذف می کند
به عنوان مثال شما چنانچه در هم اکنون تحلیل عبارت “ظروف مسی” میباشید، Keyword Planner عبارتهایی که در آن کلمه و واژه فوتبال است نیز به شما سفارش میکند مانند “مکتب فوتبال مسی” یا این که “تاراج تیشرت مسی” یا این که “گلهای منتخب مسی” یا این که . . .
هم اکنون با وارد کردن واژه “فوتبال” درین فیلد، Keyword Planner عبارتهایی که در آن واژه و کلمه فوتبال میباشد را دیگر به شما توصیه نمیدهد

google-keyword-planner11
اعتنا: فیلدهای مرتبط با customize your search مرتبط با تبلیغات در گوگل میباشد(google ad)>

قدم چهارم – بعداز کامل شدن فیلدهای فوق اکنون بر روی دکمه Get Ideas کلیک فرمایید:

google-keyword-planner12
سود : لغات کلیدی سفارش گردیده را میتوانید در ideas tab Keyword مشاهده نمائید:

google-keyword-planner13
یک سری مطب تکمیلی :
توجه۱: برای افزودن لغات کلیدی به تیم تبلیغاتی که ساخته اید، بر روی دکمه Ad group کلیک کنید آن گاه بر روی آرم پذیرش جلوی واژه و کلمه کلیدی که می‌خواهید اضافه نمایید دبل کلیک فرمایید.
توجه۲: برای حذف کردن یک واژه کلیدی در تیم تبلیغاتی، بر روی دکمه Ad group کلیک کرده و آن‌گاه بر روی نماد ضربدر” x ” جلوی کلمه و واژه کلیدی که می خواهید حذفش فرمایید کلیک فرمائید. همینطور برای حذف تک تک دسته اطلاع رسانی، بر روی آرم ضربدر” x ” جلوی Ad group کلیک فرمایید.
توجه۳: کامل شدن و مالامال کردن فرم های فوق صرفا یکبار شکل می گیرد و از توشه دوم نیازی به گذراندن این پروسه و لبریز کردن جداول نمیباشد و تنها کافیست اسم واژه کلیدی را وارد فرمایید تا عبارات پیشنهادی به شما ارائه خواهد شد.
 

  • ۹۹/۱۲/۰۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی