مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


کلیه ما میدانیم برای ورود به بازار رقابت بیزنس های آنلاین، با بهینه سازی و سئو وبسایت سرو عمل خوا هیم داشت. سئو در مشهد اولی گام، رعایت مهمترین اصول مقدماتی بهینه سازی میباشد. درین نوشته ی علمی به 9 نکته حائض اهمیت و ابتدایی بهینه سازی برای کسب مرتبه عالی در گوگل اشاره میکنیم.

مقصود از ساخت‌و‌ساز محتوا در تارنما صرفا ارائه مقاله و داده ها وجود ندارد بلکه می بایست این محتوا برای موتور های کاوش قابل تایید باشد یک مقاله عالی دارنده دو خصوصیت  مهم میباشد 1) جذابیت برای یوزرها 2) تایپ کردن بر طبق استاندارد های seo.
 در شرایطی که میخواهید  محتوای شما برخورد بهتری داشته باشد بایستی قطعا محتوای خویش را طبق استانداردهای seo منتشر نمایید در غیر این شکل انتظار پیشرفت در وبسایت خویش را نداشته باشید.

seo مراحل بی آلایش ای وجود ندارد البته تاسی از نکات مقدماتی آن که از قضا نکات غامض ای هم نیستند، برای پیشرفت دیده گیر در نتیجه ها جستجوی موتورهای کاوش دارای اهمیت است. درین مقاله به شما 9 نکته حائض اهمیت و راهنمای حیاتی از چگونگی استعمال از seo در ساخت‌و‌ساز محتوا را یادگرفتن می‌دهیم. نکاتی که لازمه ی بی زیرا و چرای هر مقاله و ایجاد محتوایی میباشد. ما این نکات را نظارت لیست بهینه سازی می نامیم. این یعنی در شرایطی‌که هر 9 نکته را در مطالب و محتوای سایت خویش اجرا فرمایید، راه و روش را صحیح رفته اید.
 


1. یک کلمه و واژه کلیدی مطلوب گزینش فرمائید و روی آن تمرکز فرمائید
او‌لین گام برای بهینه سازی گزینش یک واژه کلیدی اساسی میباشد. کلمه و واژه کلیدی انتخابی شما می بایست دو خصوصیت اساسی داشته باشد. این کلمه و واژه کلیدی می بایست یک واژه و کلمه تماماً مربوط به متن و محتوای شما و همینطور کلمه و واژه ای مطلوب و مطابقت با جستجوی یوزرها باشد. در واقع می بایست این کلمه و واژه را با به عبارتی چیزی که میخواهید در جستجوها اکران داده گردد همسان سازی نمائید. برای این فعالیت کافیست مشاهده کنید مسئله متن شما با جستجوی یوزرها چه تناسبی دارااست. کاوش فرمایید تا متوجه گردید عموم چهت نیل به مقاله و محتوای شما چه واژه و کلمه ای را بیشتر کاوش می نمایند.

یک کدام از خط مش های معمولی برای این عمل به کار گیری از ابزار Google Keyword Planner میباشد. با یاری این ابزار (که ممکن میباشد برای به کارگیری از آن نیاز به دسترسی اکانت کاربری AdWords داشته باشید) می‌توانید به تقریب ها و محاسبه های گوگل از جستجوی کلمات و لغات دارای ربط دسترسی پیدا فرمایید و در سود تعیین مطلوب تری داشته باشید.

مثلا فرض نمائید قضیه مقاله شما در ارتباط رستوران هایی میباشد که غذای گیاهی سرو می نمایند. با یاری این ابزار می‌توانید لغات کلیدی مربوط به این مسئله را ارزیابی نمایید. میتوانید از میان یکسری واژه کلیدی دارای ارتباط که بیشترین مقدار کاوش را داشته اند آیتم ای که از سایر موردها بیشتر کاوش گردیده‌است را تعیین فرمائید. دراین باره از جمله \"غذاهای گیاهی\" بیشترین کاوش را نسبت به دیگر لغت ها داشته اند. پس منطقی میباشد که شما هم واژه و کلمه کلیدی مرکزی خویش را همین کلمه و واژه تعیین نمائید.

مطالب دارای ارتباط: 10 نکته طلائی برای تعیین کلمه ها کلیدی مطلوب

 

2. راجع به رقبا و رقابت با آن‌ها تحقیق فرمائید
یک کاغذ سری (Private Browsing) در مرورگر خویش گشوده فرمائید تا داده ها جستجوهای شما در مرورگر و گوگل تصویب نشوند. آن‌گاه قضیه مربوط به مقاله و محتوای خویش را در گوگل کاوش نمایید. به غیر از یک‌سری آیتم اولیه که تبلیغات کلیکی گوگل موسوم به AdWords میباشند، 10 گزینه بعدی به عبارتی رقبای شما می باشند! وارد صفحه های آنها گردیده و به محاسبه آنها بپردازید. مقصود جستجوی خویش را نقاط ضعف و نقاط قوت آنان قرار دهید تا با کشف کردن نقاط ضعفشان بتوانید از اشکالات شبیه پرهیز کرده و از نقاط قوت آنان الگوبرداری درست نمائید.

برای شناخت بیشتر در این مورد، نوشته‌علمی 9 نکته دقیق برای ارزیابی وبسایت رقبا را بخوانید!


3. شایسته ترین محتوای ممکن را ایجاد فرمائید
گزینش و نگارش محتوای شما احتمالاً دشوارترین و در عین حالا مهم‌ترین مراحل برای کسب توفیق دراین باره خواهد بود. با دقت به اطلاعاتی که از رقبا به دست آورده اید، درحال حاضر دست شما برای نگارش مطلبی جامع و بی نقص گشوده خیس است. مقایسه های خویش را بیشتر نمائید. وبسایت ها و مطالب شبیه را با تمرکز بیشتری بازبینی فرمائید تا هر خلاء ممکن در آنها را در عمل خویش پوشش دهید. اساسی وجود ندارد که مقاله شما چه موضوعی داراست و در چه جایگاهی به عنوان مثال وب لاگ، شیت اجتماعی، کاغذ تجاری، شیت تولیدات و ... منتشر می‌شود، مهم‌ترین نکته این میباشد که محتوای متن شما آنقدر عالی و کامل باشد که نتوان آن را با دیگر محتوای شبیه از وبسایت های دیگر مقایسه کرد. این آیتم خیر فقط برای یوزرها بسیار اساسی میباشد، بلکه از نگاه گوگل نیز امتیاز بالایی در‌پی دارااست.

بیشتر بخوانید: 3 درس اساسی که بایستی در ایجاد محتوا خاطر بگیرید


4. از واژه کلیدی تعیین گردیده در تیتر شیت به کار گیری فرمائید
واژه کلیدی شما باید در تیتر شیت استعمال شود. البته یک نکته دیدنی دراین مورد وجود دارااست. در صورتیکه واژه و کلمه کلیدی انتخابی شما بیشتر از یک واژه و کلمه (بیشتر از یک قسمت) باشد، لزومی به تایپ کردن بخشها کنار همدیگر وجود ندارد. این یعنی ترتیب حضور پشت هم این کلمه ها الزامی وجود ندارد. اگرچه توصیه میکنیم جهت غامض نشدن تیتر و معمولی خیس بودن آن، اینگونه کاری نکنید؛ البته در شرایطی‌که ناچار به‌این فعالیت شدید نگران نباشید.
 

  • ۹۹/۱۲/۰۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی