مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


برای این که در دنیای مجازی چشم گردید به seo نیاز دارید. مهارتی که سبب ساز می‌گردد وبسایت‌تان در ورقه    سئو در مشهد   نتیجه ها موتورهای کاوش درجه بالایی کسب نماید و بیشتر در معرض رویت کرد یوزرها قرار گیرد. seo کلاه خاکستری ، یکی‌از نحوه‌های باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش محسوب میباشد که محبوبیت خاصی دربین سئوکارهای رشته‌ای دارااست. پیرو به محاسبه جزئیات این نوع بهینه سازی می پردازیم.

بهینه سازی کلاه خاکستری Gray Hat سئو چه می‌باشد؟
چنان که میدانید بهینه سازی کلاه سیاه تقلب راجع به قانون ها گوگل میباشد و seo کلاه سپید رعایت این ضوابط، به این ترتیب از همین اسم‌ها می‌قدرت فهمید seo کلاه خاکستری ترکیبی از هر دو طرز میباشد. seo کلاه خاکستری روشی میباشد که در آن برخی از قانون ها گوگل رعایت میگردند و برخی دیگر خیر. در واقعیت این شیوه گوگل را طوری که متوجه نشود به دور میزنند! به همین جهت این شیوه بیشتر به وسیله سئوکارهای رشته‌ای اعمال می شود. چنانچه اشخاص غیر فن‌ای این عمل را اعمال دهند، نمی‌توانند از مجازات گوگل گریز نمایند.

بیشتر بخوانید : گوگل پنالتی google penalty و اشکال آن
ترفندهای بهینه سازی کلاه خاکستری
ترفندهای اکثری برای بهینه سازی کلاه خاکستری وجود دارااست که در پی به بعضا از آن ها اشاره می کنیم:

خرید دامنه

دامنه‌های منقضی گردیده متعددی وجود دارا‌هستند که میتوانید آن ها را خریداری نمائید، اما بایستی در لحاظ داشته باشید که مطالب مو جود در‌این دامنه‌ها با مطالب وب سایت شما دارای ربط باشند. همینطور می بایست تحقیق نمائید که‌این دامنه‌ها تا قبل از این از جانب گوگل جریمه نشده باشند.

ترفندهای seo کلاه خاکستری
بعداز آنالیز این مفاد، لغات کلیدی وب سایت خویش در مطالب آن ها پیدا نمائید و به وبسایت خویش لینک و پیوند دهید. حتی می توانید مطالب جدیدی درین وب سایت‌ها بنویسید و با به کار گیری از کلمه ها کلیدی دارای ارتباط به تارنما خویش پیوند دهید.

تشکیل داد اکانت کانال‌های اجتماعی

درین شیوه در کانال‌های اجتماعی مانند چهره بوک، توئیتر، لینکدین و … تعدادی اکانت جعلی می‌سازید و آنگاه تحت عنوان کار در‌این کانال‌ها به وبسایت خویش پیوند می‌دهید.

پباده سازی دوباره تارنما

یکی از دیگر از ترفندهای seo کلاه خاکستری پباده سازی دوباره وبسایت میباشد. با پباده سازی دوباره وبسایت بدون چاره به تغییر تحول کدها و امرها خواهید شد و این تغییرات سبب ساز می شود گوگل آنها‌را تحت عنوان محتوای تازه شناسایی نماید و قیمت جدیدی برای آن ها قائل گردد.

کامنت گذاشتن

خواسته تایپ کردن ایده ها خویش در دیگر وب سایت‌ها میباشد. با اجرا این عمل میتوانید به وبسایت خویش پیوند دهید این عمل به گذر زمان مجال از جانب گوگل جریمه به یاروهمدم خواهد داشت. به ویژه هنگامی که رئیس تارنما کامنت‌ها را اسپم اعلام نماید. شیوه دیگر کامنت‌گذاری قادر است کمپانی در انجمن‌ها یا این که فروم‌ها باشد.

بیشتر بخوانید : پیوند بیلدینگ و گونه های پیوند سازی
لینک و پیوند‌های charity

درین نوع پیوند‌ها، یکسری خیریه را تعیین می کنید و پولی را با تیتر یاری مالی به آن ها پرداخت می کنید. راجع به آن خیریه ، در وب سایت خویش مطلبی می‌نویسید و به تارنما آنان پیوند می‌دهید و در انتها می خواهید که آنها هم به شما بک پیوند دهند.

طرق دیگری هم برای seo کلاه خاکستری وجود دارااست. به عنوان مثال پرداخت هزینه به افرادی که حاضر میباشند مقاله ها انتقادی روی وب سایت شما بنویسند یا این که خرید بک پیوند، منش دیگری میباشد که در آن شما با پرداخت هزینه به دیگر تارنما ها، از آنها می خواهید که برای شما در وبسایت خودشان پیوند‌سازی نمایند.

مواقعی که گفته شد، صرفا برخی از ترفندهای رایج seo کلاه خاکستری میباشد. این فعالیت بسیار حساس و غامض میباشد و به راحتی نمی‌اقتدار آن را اجرا بخشید. بهتر میباشد seo وبسایت خویش را به اشخاص دارای تخصص بسپارید یا این که طریق‌های کلاه سپید را بیاموزید و در انتظار باشید تارنما از رویه طبیعی پیشرفت نماید.
 

  • ۹۹/۱۱/۲۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی