مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


همان گونه که‌این ابزار بدون پول که پیش از اینً با اسم Google Webmaster Tools شناخته می‌‌‌‌شد،  بهترین سئو کار  داده ها متعددی در سوی با صرفه‌سازی تلاش وب سایت برای موتورهای کاوش (سئو) به شما ارائه می نماید به شما سفارش میشود برای کسب داده ها در حوزه بهینه سازی چه است نوشته‌ی علمی تخصصی مارا مطالعه نمائید.

برای آغاز بایستی وب سایت خویش را در گوگل سرچ کنسول تصویب و پذیرش فرمایید. برای اجرا این فعالیت میتوانید نوشته‌علمی فراگیری گوگل سرچ کنسول را مطالعه فرمائید. برای اخذ جزئیات بدون نقص‌خیس نیز، میتوانید آن را به گوگل آنالیتیکس وبسایت خویش متصل نمائید.

تکنیک های به کار گیری از سرچ کنسول و متریک های تاثیرگذار در آن
بهبود نرخ کلیک
یک کدام از تکنیک های به کار گیری از سرچ کنسول بهبود نرخ کلیک میباشد. اشخاص هنگامی روی وبسایت شما کلیک می‌نمایند که قضیه وبسایت با کلیدواژه سرچ گردیده دارای ارتباط باشد. براین اساس هرچه تعداد کلیک‌ها ارتقاء یابد یقین گوگل از دارای ارتباط بودن محتوای تارنما شما با کلیدواژه جستجوشده بیشتر گردیده و در سود درجه وب سایت در نتیجه ها بهتر خواهد بود.

برای مشاهده CTR در سرچ کنسول، میتوانید از تب Performance بر روی Average CTR کلیک فرمائید.

علاوه بر CTR، ترازو تضارب یوزرها با محتوای وبسایت حائز اهمیت بالایی میباشد. چنانچه یوزرها بعداز ورود به برگه با‌گاز  از آن بیرون شوند، گوگل با فرض این مورد که محتوای وب سایت رابطه یه خرده با عبارت کاوش گردیده داراست، مرتبه تارنما را در آن واژه کلیدی کاهش خواهد بخشید. پس قرار دادن محتوای جالب و دارای ارتباط در صفحه های وبسایت نیز یکی از دیگر از فاکتورهایی میباشد که بایستی به آن اعتنا فرمایید.

همچنین بخوانید  نرخ کلیک یا این که CTR چه می‌باشد و ترفندهای ارتقاء آن در گوگل ادز
اساسی­ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر نرخ کلیک
۱- seo عنا وین
از اساسی­ترین تکنیک به کار گیری از سرچ کنسول سئو عنوان ها است و می قدرت اینگونه بیان کرد که عواملی که منجر می گردد یوزرها بر روی یک کدام از وبسایت‌ها در نتیجه ها گوگل کلیک نمایند ترازو جذابیت تیتر یک برگه میباشد. یک تیتر محرک و دارای ارتباط می­تواند واحد سنجش کلیک­ها را به شیوه چشمگیری ارتقا دهد. برای ساخت و ساز یک تیتر خلاقانه میتوانید از طریق­های تحت استعمال نمایید:

تایپ کردن یک متن بی آلایش
به کار گیری از اعداد
به کارگیری از کلماتی پرسشی مانند چرا، به چه شکل، چطور، آیا و …
به کارگیری از کلیدواژه‌های محرک مانند شایسته ترین، بها، بدون‌پول و …
۲- باصرفه‌سازی توضیحات
هرچند توضیحات از اهمیت کمتری نسبت به عنوان ها شامل است البته تایپ کردن توضیحات مطلوب میتواند نقش یک کامل کننده فوق‌العاده را در متن انجام کرده و سبب ساز ارتقا CTR گردد. پژوهش ها علامت می دهد به کارگیری از توضیحات دارای ارتباط قادر است تا ۴۰% سبب رویش نرخ کلیک متن گردد.می قدرت اینگونه سود گرفت seo توضیحات از سایر تکنیک های به کارگیری از سرچ کنسول است.

۳- با صرفه‌سازی URL‌‌‌‌ها
یکی‌از دیگر از مواقعی که منجر جلب اعتنا یوزرها میشود شیوه اکران URL در متن میباشد. به کارگیری از لغات کلیدی به مکان اعداد و کاراکترهای غیر قابل فهم در URL، میتواند منجر ترغیب یوزرها برای اخذ کلیک‌های بیشتر خواهد شد.

  • ۹۹/۱۱/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی