مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


اینجانب اکثری از سایت هایی را که به وسیله آپدیت رسانی های بزرگ هسته زیر تاثیر قرار گرفته اند     آنالیز کردم.  بهترین سئو کار  یکی‌از مسائل رایج که اینجانب کشف کرده ام این میباشد که از جمله این که گوگل به چه شکل کاوش ها را پیش گویی می نماید چه گونه میباشد. این قادر است بر روی مرتبه بندی صفحه ها تأثیر بگذارد.

بخش اعظمی از عامل ها دیگر نیز مانند لینک و پیوند ها میتوانند درجه بندی صفحه ها اینترنت را نیز ذیل تاثیر قرار دهند. لینک و پیوند ها یک برهان جایگاه بندی بسیار اصلی میباشند.

بروز رسانی وسیع هسته چه است؟

آپ دیت گوگل فلوریدا 2
آپ تو دیت رسانی های پهناور هسته، پیشرفت هایی را در الگوریتم کلی گوگل به خواسته شعور بهتر لغت ها کاوش و بهبود صفحه های اینترنت برای یوزرها خویش به ارمغان میاورد.

این پیشرفت ها به گوگل امداد می نماید تا با تمرکز بیشتری لغات کاوش گردیده را به صفحه ها اینترنت ربط داده و در غایت رضایت یوزرها را ارتقا دهد. می قدرت بیان کرد که مقصود مهم همه آپدیت رسانی های مهم این مجموعه بهبود رضایت مخاطب میباشد.

یک کدام از آخری آپدیت رسانی های کلیدی هسته، معرفی Neural Matching بود (درخصوص الگوریتم تطبیق عصبی در اینجا بخوانید). الگوریتم Neural Matching چیزی را گزینه مقصود قرار نداده میباشد. این بروزرسانی یک شیوه برای بهبود رابطه صفحه ها اینترنت در نتیجه ها کاوش بود، به نحوی که نتیجه ها جستجوی کلمه ها دقیقا با سایت هایی که در نتیجه ها کاوش نشان داده می شود همخوانی داشته باشد و شایسته ترین سعی را برای استفاده کننده داشته باشند.

چرا این بروز رسانی فلوریدا 2 نامیده شد؟
آپ دیت فلوریدا گوگل در اوایل ده سال 2000 یکی مهمترین بروز رسانی های آن برهه زمانی بود. به همین ادله نامگذاری شد، چون تغییر‌و تحول الگوریتم هم زمان با کنفرانس Pubcon Florida سئو انجام شد.

زمزمه های این آپ تو دیت رسانی همینطور با کنفرانس Pubcon Florida در سال 2019 هم زمان شد، بدین ترتیب به وسیله برت تابک، بنیانگذار Pubcon و WebmasterWorld تصمیم دریافت شد که‌این بروزرسانی Google Florida Update 2 نامگذاری گردد. WebmasterWorld به صورت سنتی آپ دیت های گوگل را اسم گذاری نموده است.

همان طور که تا قبل از این اشاره کردیم، گوگل اینک به طور رسمی این را آپ دیت رسانی هسته مارس 2019 (the March 2019 Core Update) نامیده میباشد.

چیزی برای تغییر و تحول یا این که تصحیح نیست؟
سالیوان بیانیه های قبل را از 12 مارس 2018 در امر آپ تو دیت رسانی های بزرگ ارائه اعطا کرد. این راهنما یک بیانیه میباشد که در یک توییت منتشر شده‌است که گوینده این میباشد که چیزی برای تصحیح یا این که فیکس کردن نیست.

این متن توییت میباشد که می‌گوید :

مشکلی در صفحه ها برای حل شدن نیست، میتوانید روی ساخت و ساز و نشر محتوای عالی و مطلوب تمرکز داشته باشید. در حین برهه زمانی، ممکن میباشد محتوا های منتشر گردیده به وسیله شما با دیگر صفحه ها رابطه پیدا نمایند.

  • ۹۹/۰۹/۱۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی