مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


لینک و پیوند سازی و توان دامنه
تا به‌این‌مکان عمل آموختید چه گونه محتوایی ساخت و ساز نمائید که به کاوش و سوال ها یوزرها 
سئو در مشهد جواب دهد و برای موتورهای کاوش نیز مطلوب و قابل دستیابی باشد، البته این مورد ها به‌تنهایی برای دستیابی به یک سکو خوب میان صفحه ها کاوش کافی نیستند. اکثر اینترنت‌وب سایت‌های جان دار در دنیای وب، بضاعت ساخت‌و‌ساز یک محتوای خوب و قابل قبول را دارا هستند و همینطور میتوانند از پس مسائل فنی اینترنت‌وبسایت خویش به خیر و خوبی برآیند و آن را بهبود ببخشند. نکته‌ی اصلی که سبب ساز برتری شما نسبت بدین اینترنت‌وبسایت‌ها شود، توان ثبت و ارتقاء اعتبار اسم خویش از روش برقراری لینک و پیوند‌های توانمند و متنوع میباشد. این‌عمل سبب جذب مخاطبان متعدد به اینترنت‌تارنما شما میگردد، آوازه شما‌را ارتقا می‌‌دهد و مارک و هویتی متمایز برای شما تولید می‌نماید.

پیوند‌ها و کیفیت محتوا دو گزینه از سه فاکتور اساسی و تاثیرگذار بهینه سازی در منزلت‌بندی گوگل محسوب میگردند. اینترنت‌وب سایت‌های با ارزش و قابل اعتماد قصد به برقراری رابطه با دیگر اینترنت‌تارنما‌های اصلی دارا هستند و برعکس، اینترنت‌وبسایت‌های نادر‌بها با دیگر اینترنت‌وب سایت بی‌محتوا رابطه برقرار می‌نمایند.


ولی پیوند‌ها دقیقا چه چیزی می باشند؟ به چه شکل میتوانید از اینترنت‌وبسایت‌های اصلی و گرانبها پیوند به دست آورید؟ برای جواب به‌این سوال های نیاز میباشد که از مباحث شالوده آغاز کنیم.

پیوند چه است؟
لینک و پیوند‌های ورودی، که به عنوان لینک و پیوند‌های پشتیبانی (Backlink) یا این که لینک و پیوند‌های فرنگی نیز شناخته میشوند، یک نوع مسیرِ دسترسی در گویش HTML می باشند که استفاده کننده را از یک نقطه در دنیای وب به اینترنت‌سایتی که وابسته به آن لینک و پیوند میباشد، هدایت می‌نمایند. لینک و پیوند‌ها به سیرتکامل‌ای معرف اینترنت‌وبسایت مرتبط با خویش می باشند و باتوجه محل قرارگیری آن ها، یوزرها بیشتری را به سمت اینترنت‌تارنما هدایت کرده و به آوازه آن شیت میافزایند.

به عنوان مثال فرض فرمائید شما به یک شهر ناآشنا مسافرت کرده‌اید و به انگیزه زمان طولانی هجرت خسته گردیده، نیاز به استراحت دارید. تصمیم میگیرید که یک هتل مطلوب در شهر پیدا فرمایید و برای این‌عمل از عده ای که در خیابان تردد دارا‌هستند سراغ یک هتل خوب را میگیرید، اشخاصی که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. در‌حالتی که مجموع آنها نشانی یک هتل مشخص و معلوم را به شما بدهند، شما درین‌که آن‌جا شایسته ترین هتل شهر میباشد شک نخواهید کرد.

پیوند‌ها نیز همین‌فعالیت را برای موتورهای کاوش انجام میدهند. هر قدر ارجاعات و پیوند‌های یک اینترنت‌وب سایت بیشتر باشد، موتورهای کاوش می فهمند که آن تارنما از اهمیت بالایی در بین یوزرها شامل است.

از آخرها ده سال 1990، موتورهای کاوش لینک و پیوند‌ها را تحت عنوان رای‌هایی بر طبق محبوبیت و اهمیت یک اینترنت‌تارنما در سرتاسر دنیای وب به اکانت آوردند.


پیوند‌های داخلی، یا این که لینک و پیوند‌هایی که صفحه های داخلی یک دامنه به یکدیگر متصل می‌نمایند، دقیقا تاثیری شبیه پیوند‌های فرنگی بر روی ارتقا اهمیت اینترنت‌وبسایت دارا هستند. ارتقا تعداد پیوند‌های داخلی که به یک ورقه معلوم در اینترنت‌وب سایت شما منتهی میشوند، به عنوانی سیگنالی برای گوگل تلقی می گردد که اهمیت آن کاغذ را بالا برنده شود. اما کل این‌ها در صورتی‌که میباشد که تعداد لینک و پیوند‌ها به طور نرمال و طبیعی ارتقا یابد و به اسپم تبدیل نشود.

با سپری شد مقطع موتورهای کاوش به روشی برای چک لینک و پیوند‌ها دست پیدا کردند و امروزه از الگوریتم‌هایی برای محاسبه وبسایت‌ها و صفحاتی که بر طبق پیوند‌های جانور پیدا می‌نمایند، میپردازند. البته این الگوریتم‌ها چه میباشند و چه طور فعالیت می‌نمایند؟ موتورهای کاوش چه گونه این پیوند‌ها را تحلیل می‌نمایند؟ همه این مسائل از مفهومی به نام E-A-T آغاز می گردد.
 

  • ۹۹/۰۶/۱۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی