مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


با اعلام اخیر گوگل در رابطه بروز رسانی هفته قبل هسته مهم ، اکثری از متخصصان seo در زمینه‌ی دقیقا چه چیزی عوض شده اند سئو در مشهد  سردرگم می باشند.

در صورتی اطلاعیه گوگل را از دست دادید، خبر قانونی گوگل در رابطه بروز رسانی این میباشد:

این هفته ما آپ تو دیت رسانی الگوریتم Broad Core را منتشر کردیم، همان گونه که یک‌سری توشه در سال انجام میدهیم. ارشادوراهنمایی ما در زمینه‌ی این آپ تو دیت رسانی ها همچون ماه مارس باقی میماند، همانگونه که در اینجا پوشش داده ایم: https://t.co/uPlEdSLHoX

حساب قانونی توئیتری گوگل : Google SearchLiaison (searchliaison) اوت ۲۰۱۸

ولی، بخش اعظمی از متخصصان بهینه سازی با این توضیح خرسند نبودند.

خیلی چیزها در یک وب سایت در هم اکنون انجام میباشد، انتخاب بسیار مشقت بار میباشد. نا ممکن وجود ندارد، البته بازه متعددی صرف می‌گردد.

– کریستین شچینگر (chachin) اوت ۱، ۲۰۱۸

این الگوریتم دقیقا چه چیزی را بهتر نموده است؟

بخش اعظمی از الگوریتم هایی که ما تروتمیز درباره‌ی آنان می شنویم ( پنگوئن ، پاندا ، کبوتر ، شخص و غیره) برای حل خطاها خاص یا این که مسائل مرتبط با الگوریتم های گوگل اجرا میشوند .

درباره ی پنگوئن، در رابطه حذف لینکهای اسپم بود؛ درباره ی کبوتر سئوی محلی غرض مهم بود.

کلیه آنان مقصود خاصی داشتند.

در‌این مورد ها، گوگل (بعضی وقت ها با اکراه) به ما اطلاع بخشید که آنان با بروزرسانی الگوریتم همت می نمایند و ما به مشقت توانستیم به درجه های خویش بازگردیم و تصحیح کنیم.

ولی آپدیت رسانی هسته اساسی مقداری مختلف میباشد.

می‌دانید که دربین ۲۰۰ تا ۵۰۰ فاکتور مرتبه بندی و سیگنال وجود داراست که انتخاب می نمایند کدام وب سایت در چه درجه ای قرار بگیرد

البته آپ تو دیت رسانی هسته اساسی در معنای این میباشد که گوگل اهمیت، وزن و یا این که قیمت این سیگنال ها را تغییر‌و تحول داده میباشد.

از این رو، کسی نمیتواند به صحت به ما بگوید که چه چیزی عوض شده میباشد.

بی آلایش ترین رویکرد برای جسم اهمین مسئله این میباشد که فکر کنید دربین دست‌کم ۲۰۰ فاکتور گزینش کننده بهینه سازی، گوگل ۴۰ فاکتور را تغییر تحول دهد.

در اینجا یک مثال تماما بی آلایش را به شما می گوئیم.مطمئنا مورد پیچیده خیس از چیزی میباشد که می بینید و متاسفانه گوگل به ما نمی گوید:

“درین بروزرسانی هسته، بها کلمه ها کلیدی در تگ های H1 را ۲٪ ارتقا دادیم، قیمت HTTPS را ۱۸٪ ارتقاء دادیم، قیمت کلیدی را در برچسب تیتر ۹٪ کاهش دادیم، مقدار D را در به حساب آوردن PageRank از. ۸۵ تا .۷۰ عوض کردیم و آغاز به استعمال از طریق بازیابی TF-iDUF به مکان نحوه معمول TF-PDF کردیم.”

اصولا این بدان معناست که ممکن میباشد Google تغییراتی در واحد سنجش اهمیت اصطلاحات در شیت داشته باشد یا این که وزن پیوندها در PageRank یا این که هر دو و یا این که مجموعهای از عامل ها دیگر که آن ها نمیتوانند سوای دادن الگوریتم از آن‌ها کلام نمایند.

به لهجه فارسی طاقت فرسا! : گوگل وزن و اهمیت اکثری از عامل ها جایگاه بندی را تغییر‌و تحول اعطا کرد.
این یک توضیح معمولی میباشد. در پیچیده ترین صورت، گوگل یک یادگرفتن نو را با به کار گیری از سبک سکو بندی ماشین های خویش به روش انداخته میباشد و الگوریتم کیفیت این موسسه تازه حاصل را تحت عنوان دارای ربط خیس از تیم الگوریتم های قبل قبول نموده است و مهندسان گوگل در رابطه وزن فاکتورها و چگونگی تغییر و تحول آن ها دخالتی نداشته اند. در واقع یادگیری اتوماتیک به امداد الگوریتم نو آمده میباشد

احتمالا برخی از ترکیبات تصادفی از وزن، حاصل مرتبطتری را برای ارزیابان کیفیت ارائه میکنند، بدین ترتیب آن‌ها بیشتر آن را تست کردند، حاصل تست آن را تأیید کرد، و آنان آن را زنده کردند.
 

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی