بهترین سئو کار از جمله قالبهای متداولی که برای نوشتن محتوای سبز به کار گیری میشود به موردها تحت میاقتدار اشاره کرد:
ساخت محتوا به طور فهرستوار؛
ارائه توصیهها در محتوای تولیدی؛
بازنگری ویژگیهای تولیدات گوناگون؛
ساخت ویدئوها درباره موضوعات متعدد.
به کارگیری از این قالبها باعث نمیشود که محتوای تولیدیتان به طور اتوماتیک به محتوای سبز بدل شود. اما به طور کلی، این قالبها برای ساخت محتوای سبزی که مدام قابلیت برگشت و به کار گیری داراست، نسبت به طورهای دیگر کاربرد بیشتری داراست. مثلا هنگامی که یک کلیپ درباره طرز عوض کردن لاستیک خودرو تهیه و تنظیم می کنید، این محتوا از قابلیت سبز شدن برخوردار است.
چون در هم اکنون یادگرفتن مطلبی می باشد که مداوما کاربرد دارااست و همواره افرادی وجود دارا هستند که در جستجوی رسیدن به پاسخ سوالاتشان در این مورد میباشند و میخواهند کار تعویض تایر خودرو را یاد بگیرند.
اکنون که گفتیم خواسته از محتوای سبز چه چیزی است و با آن آشنا شدید، بهتر است به سراغ پاسخی برای این پرسش برویم؛ چطور یک محتوای همیشه سبز بنویسیم ؟