مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد هک پرورش و تاکتیک های کششی جذب بازدیدکنندهحتما بخوانید: هک پرورش و تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده
گوگل آنالیتیکس برای این که نرخ پریدن را اکانت نماید از دو مضمون‌ دیگر به اسم سشن (session) و هیت (Hit) به کار گیری می نماید. بیایید ببینیم ماجرا از چه قرار میباشد و این دو معنا قرار میباشد چه کمکی در به حساب آوردن bounce rate بکنند.

سشن (session) چه میباشد؟
خواسته از Session در گوگل آنالیتیکس کار‌های یوزرها در زمان هنگامی کوتاه در تارنما یا این که نرم افزار میباشد.

هر کاربری که وارد وبسایت می‌گردد، گوگل آنالیتیکس یک زمانسنج که به طور پیش‌فرض روی ۳۰ دقیقه تهیه و تنظیم شده‌است را پر‌نور می نماید. بعضا شغل های استفاده کننده مثل رفتن به برگه‌های دیگر این زمان‌سنج را تمدید یا این که ریست میکند؛ یعنی در صورتی‌که از گوگل وارد برگه نوشته ی علمی‌ای شدید زمان‌سنج ۳۰ دقیقه‌ای پر‌نور می گردد. در حالتی که قرائت نوشته‌ی علمی ۱۰ دقیقه به درازا کشید یعنی ۲۰ دقیقه تا عصر انقضای سشن باقی‌مانده میباشد.
در حالتی که پس از قرائت نوشته‌ی علمی ورقه دیگری از همین وبسایت را گشوده فرمایید، زمان سنج سشن مجدد از ۳۰ دقیقه آغاز می گردد.

در تصویر پایین یک مثال از سشن کاربری که خریدش ۲۰ دقیقه طولانی شد را میبینید. نهایی فعالیت استفاده کننده کامل شدن خرید بود. ۳۰ دقیقه پس از کامل شدن خرید سشن تولید گردیده منقضی شد.

رجوع و برگشت استفاده کننده بعداز انقضای سشن سبب ساخت سشن دیگری میگردد.

هیت (Hit) چه است؟
هیت هر کاری میباشد که استفاده کننده درسایت انجام میدهد و گوگل انالیتیکس آن را تثبیت می‌نماید

تمام کارهایی که در نمونه گذشته گفتیم یک جور هیت یا این که به اصطلاح درخواست می باشند. درخواستی که از طرف استفاده کننده به سرور ارسال می‌گردد.

گوگل آنالیتیکس کارهایی مثل گشودن ورقه را به طور اتوماتیک اخذ و تثبیت می‌نماید البته شغل های دیگری مثل کلیک روی دکمه دانلود پوشه را تشخیص نمی‌دهد؛ پس قابلیت دارااست استفاده کننده کارهایی را در وبسایت انجام دهد که گوگل آنالیتیکس آنان را تحت عنوان هیت اکانت نکند و در فیض تأثیری هم روی عصر سشن نگذارد.

با این اکانت دو تیم درخواست از طرف استفاده کننده داریم:

درخواست‌هایی که تحت عنوان تعامل استفاده کننده اکانت میشوند و سشن را تمدید می نمایند (Interaction Hit)
درخواست‌های غیرتعاملی که تأثیری روی سشن ندارند (Non-Interaction Hit)
گشودن هر ورقه از سایت درخواست تعاملی اکانت میشود و به صورت اتوماتیک سبب ساز تمدید سشن می گردد؛

درخواست‌ها یا این که فعالیت‌های دیگری که استفاده کننده در سایت شما انجام می دهد را میتوانید به یاری گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) به آنالیتیکس ارسال فرمائید و گزینش ‌نمائید که‌این کار یا این که درخواست استفاده کننده تعاملی باشد یا این که غیر تعاملی.

به همین استدلال میباشد که میگوییم استعمال از گوگل آنالیتیکس سوای تگ منیجر امداد متعددی نمی‌نماید. با تگ منیجر میتوانید تعامل‌های استفاده کننده را طوری تثبیت نمایید که نرخ پریدن حقیقی وواقعی‌خیس باشد.

به عنوان مثال انتخاب فرمائید که مالامال کردن فرم عضویت، تثبیت‌ آدرس اینترنتی در مجله یا این که کلیک روی عکس جنس تحت عنوان تعامل تثبیت شود. از آن مهم‌خیس، با تثبیت چنین تعامل‌هایی در تگ منیجر می توانید رصد فرمائید چه جور تعامل‌هایی بیش تر یا این که کمتر رخداد میفتد.

با داشتن این داده ها میتوانید نقاط ضعف و قوت وبسایت یا این که محتوای خویش را پیدا فرمائید.

اینطوری مدام یک گام از رقبایی که صرفا به تفکر ارتقا بازدید میباشند جلوتر می باشید.

برای مطالعه اضافه در رابطه تگ منیجر توصیه میکنیم از نوشته‌ی‌علمی تگ منیجر چه میباشد استارت نمائید. در‌این نوشته‌علمی بدون نقص توضیح دادیم که تگ منیجر چه کمکی میکند و چرا به کارگیری از آن ضروری میباشد.

در زمان فراگیری تگ منیجر به طور تخصصی حافظه می گیرید چطور از این ابزار حیاتی برای باصرفه‌سازی نرخ پریدن به کارگیری نمائید.

خب برگردیم به تعریف و تمجید پریدن:

با در لحاظ به چنگ آوردن دو معنا سشن و هیت که توضیح دادیم، می‌قدرت پریدن را اینطور تعریف و تمجید کرد:

پریدن یا این که بانس یعنی سشنی که تنها یک هیت دارااست.

و Bounce rate یا این که نرخ پریدن را اینطور تعریف‌و‌تمجید میکنیم:
 

  • ۹۹/۰۳/۳۱
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی