مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد معنا ارتقاء سرعت وب سایت در دستگاه های تلفن همراه به دو قسمت تقسیم می گردد، یک اینکه سایت واقعا سریع شود و دوم اینکه شم سریع بودن را نیز منتقل کند. بنابر این تا آنجا که ممکن می باشد، سرعت نمایش محتوای وبسایت را بایستی ارتقا دهید. کاربران را چشم به راه نگه ندارید و همچنین آن ها می بایست در نهایت سرعت، توانمند به تعامل با محتوای تارنما باشند. از‌آنجا که گوگل اعلام کرده سرعت سایت را جز پارامترهای جایگاه بندی برای سئو وبسایت در نظر گرفته می باشد، شما نیز ملزمید که ایرادات مربوط به آن را حل کنید.

بهینه سازی در مشهد

ولی تقدم اولیه چه میباشد؟ محتوای تارنما را نخست نمایش دهید. بارگذاری تصاویر و انمیشن های تارنما می توانند یه خرده به تاخیر بیفتند. پیام سایت و چیزی که کاربران درانتظار آنند، در محتوای وبسایت پنهان شده است. بقیه پارامترها را در دور‌نما اجرا کرده و یه خرده به تاخییر بیندازید.

پارامترهای گزینه استعمال در Google Lighthouse

ابزار Google Lighthouse در باز‌نگری کارامدی سایت (Performance)، از معیارهای ذیل استعمال می‌کند:

First meaningful paint: این مقدار زمانیست که اولی محتوای قابل درک سایت به نمایش در میاید. هر چه این روزگار کمتر باشد، سرعت نمایش وبسایت بیشتر می باشد.
First interactive: این مقدار زمانیست که به طول می انجامد تا وبسایت برای اولی لحظه، امکان تعامل با کاربر را داشته باشد و صفحه نمایش بتواند به ورودی کاربران پاسخ دهد.
Consistently interactive: این مقدار زمانیست که کاغذ به صورت بدون نقص قابلیت تعامل با کاربر را دارااست.
Perceptual speed index: این مقدار زمانیست که محتوای یک سایت به صورت قابل درکی نمایش داده می گردند. طبق پیشنهاد گوگل این زمان می بایست کمتر از 1250 میلی ثانیه باشد.
Estimated latency input: این مقدار زمانیست که وب سایت شما به درخواست کاربران پاسخ می دهد. هر چه قدر مقدار این تاخیر بیش تر باشد، راندمان تارنما کمتر خواهد بود. دوران با صرفه برای این میزان نیز حداکثر 50 میلی ثانیه است.
Critical requests chain: در‌این قسمت زنجیره ای از منابع قابل نیاز در بارگذاری کاغذ به نمایش در می آیند. با تقدم بندی این منابع می توانید سرعت بار گذاری را با صرفه تر نمائید.
گزارش این ابزار شامل مورد ها پیشنهادی دیگری نیز می‌شود که موجب seo طولانی تر سرعت بارگذاری می گردد. در شرایط کلی روئت کرد دقیقتری از نمایش سایت را با به کارگیری از Google Lighthouse می اقتدار داشت و با دقت به سفارش های این گزارش می اقتدار از امتیازات آن بهره برد.

چگونه Google Lighthouse را نصب کنیم؟
معمولی ترین راه و روش استفاده از این ابزار، نصب افزونه Google Lighthouse در مرورگر کروم می باشد. بعد از نصب آن و رفتن به صفحه دلخواه خود می‌توانید بر روی آیتم Generate Report کلیک کرده و پروسه بار گذاری صفحه را مشاهده کنید. در انتها نیز گزارشی مبنی بر این تست دریافت خواهید کرد.

راهکار حل ایرادات سرعت تارنما
موردها بسیار زیادی در حل خلل سرعت وبسایت وجود دارد. در حالتی‌که بخواهیم نگاه جامعی بدین مسئله در حدی فراتر از این پست داشته باشیم، احتمالا مهمترین قسمت، بخش منابع مایحتاج در بار گذاری صفحه می باشد. این منابع از فایل های جاوا اسکریچت و CSS ساخته شده اند و قبل یا بعد از بارگذاری محتوا دانلود شده و بر روی نمایش ورقه تاثیر گذرند. چنانچه این منابع بلاک شده باشند، رندر کاغذ با مشکل رو به رو خواهد شد و بار گذاری آن کند می شود، پس به‌این مورد توجه ویژه ای فرمائید.
 

  • ۹۹/۰۳/۱۹
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی