استفاده کردن تکنیک ها و استراتژی بهینه سازی کلاه سپید
به کارگیری از کلمه ها کلیدی بیش تر و سوالی برای رساندن مضمون محتوا به موتور جستجوی گوگل تا نتایجی به طور اسنیپت داشته باشیم.
استراتژی ایجاد محتوای کیفیت بالا، کاربردی و بدون نقص (بیشتراز 1500 واژه و کلمه) یاور با به کار گیری تگ های H1 تا H6 و در سود
ارتقا نرخ کلیک (CTR) استفاده کننده در ورقه حاصل کاوش
کاهش بانس ریت (نرخ پریدن) با آپ تو دیت رسانی مطالب کهن، سفارش هوشمندانه به مطالعه شایسته ترین مطالب وبسایت و ...
بالا بردن معدل دوره حضور استفاده کننده در تارنما و بهبود تعامل استفاده کننده
کامنت مارکتینگ و تشویق استفاده کننده به درج لحاظ
و در یک حرف؛ بدانیم استفاده کننده وب سایت ما بهدنبال چه چیزی میگردد تا آنرا در دست وی در اختیار بگذاریم!
سئوکار چه مواقعی را نباید انجام دهد؟
غربت یافت کردن از استعمال صرف از تایتل و عنوان ها دیدنی با عدم تناسب با محتوای ورقه برای ارتقا بازدید تارنما
عدم مبادرت به بدور زدن گوگل و به کار گیری از تکنیک های بهینه سازی سیاه یا این که حتی seo خاکستری
به کار گیری صرف از تحقیق لغت ها کلیدی پربیننده سوای برطرف کردن احتیاجات و ارشادوراهنمایی یوزرها وب سایت