مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


اینکه گوگل دوست داراست الگوریتم سئوی خودش را باصرفه نماید بر کسی پوشیده وجود ندارد. در واقع ممکن میباشد سئو در مشهد  تعداد تغییرات و بروز رسانی های گوگل در 1‌سال به ۵۰۰ عدد هم رسد.

seo در معنای سئو محتوا میباشد که در غایت بتواند در نتیجه ها اکران داده خواهد شد. با خیل عظیم تغییرات و بروز رسانی ها این قابلیت و امکان وجود داراست که شما برخی نکات را از دست بدهید.

با تلف کردن بعضا از نکات ممکن میباشد سایر کوشش های دیگر شما از میان رود. حقیقتا هیچ کسی نمیخواهد این رخداد فیس دهد.

ولی در شرایطی که که آنها را به صدق انجام دهید میتوانید از مزایای ارتقا ترافیک به کار گیری نموده که باعث به نرخ تبدیل بالا و ارتقا یوزرها مستمر می‌گردد. که می باشد که ترافیک بیشتر و فروش بیشتر را نخواهد؟

فاکتورهای رنک گیری و بهینه سازی در چندین سال اخیر تغییرات متعددی به خویش چشم میباشد. بعضی از تکنیک های سئوی که در ۵ سال پیش ازآن استعمال میشد حال حاضر دیگر کاربردی ندارند.

به همین عامل ما یک‌سری تاکتیک و استراتژی شیوه های متفاوت را از اشخاص کارشناس بهینه سازی عده کرده ایم که مطمئن باشید بهینه سازی وب سایت شما مطلوب با تاکتیک های سئوی سال جاری میباشد.

این ها نکات عالی برای بهینه سازی ۲۰۱۹ می باشند. همان طور که خواهید مشاهده کرد، در شرایطی که قالبی باشد که همگی آن‌ها‌را پوشش دهد این میباشد که یک تجربه کاربری بهتر را ساخت نماید، ولی می‌بینید که برخی از کارشناس های دیگر از طریق های اختصاصی خویش را پیش میگیرند.

ما همجنین در قسمت دوم نوشته ی علمی که برای شما در لحاظ گرفته ایم که ۱۶ نکته سریع seo را برای شما بازگو میکنم.

بیشتر از این وقت شما‌را تلف نکنیم و برویم نگاهی به استراتژی های seo از نظر متخصصین جهانی seo بیاندازیم.

۱. بر روی تجربه کاربری تمرکز نمائید
کارشناس اولیه سئوی ما برایان آئین (Brian Dean) از وب سایت Backlinko میباشد.

برایان در امر سیگنال های تجربه کاربری در رنکینگ موتور کاوش سخن میزند. ما به تازگی از گوگل شنیده ایم که RankBrain سومی فاکتور رنک گیری آن‌ها میباشد، و این خط مش خیر فقط ادامه پیدا می نماید بلکه در اینده نقش پررنگ تری به خویش می‌گیرد.

در صورتی نمی دانید الگوریتم RankBrain چه می باشد ما در این مکان توضیح کوتاهی در باره آن می‌دهیم. یکی‌از سیستم های یادگیری ماشین میباشد که به گوگل امداد می نماید تصمیم بگیرد صفحات در کجای نتیجه ها رنک بگیرند.

به بیانی بی آلایش خیس، رنک برین بر روی تعامل یوزرها با نتیجه ها کاوش چک می نماید و بر پایه ی آن به حاصل رنک می‌دهد یا این که از رنک آن ها می کاهد. بدین شکل که در‌صورتی‌که که کاربری وارد سایتی گردد و در بازه کوتاهی مجدد با نتیجه ها کاوش بازگردد، رنک آن وب سایت کاهش پیدا خواهد کرد، ولی در صورتیکه که مخاطب وارد آن وب سایت خواهد شد و هنگامی را درآنجا سپری نماید، آن وبسایت رنک اخذ می نماید.

که به تجربه ی کاربری آن تارنما بستگی داراست.

برایان پیشنهاد می نماید که از عبارات کلیدی با ارتفاع میانگین (medium tail keywords) به کار گیری نمایید که بیشترین بهره را از موتور کاوش و الگوریتم RankBrain اخذ نمائید. وی می‌گوید:«وقتی که شما برای یک واژه کلیدی میانگین برگه خویش را با صرفه می‌کنید(و ازآن یک شیت فوق العاده می سازید)، RankBrain به طور خود کار برای آن و کلمه ها کلیدی شبیه با آن به شما رنک می‌دهد».

به‌دنبال سئو برای لغات کلیدی با ارتفاع میانگین، RankBrain نگاهی به مورد ها پایین داراست:

بازه وقتی که استفاده کننده در برگه ی شما می‌ماند(مدت بالای ۳ دقیقه برهه زمانی خیر اکانت میشود)
نرخ کلیک ورودی یا این که درصد کاربرانی که بر روی حاصل جستجوی شما کلیک کرده اند.
۲. پست ها و برگه اساسی خویش را تعمیر فرمائید
درین نصیب سفارش های Andy Crestodina بنیانگذار و رئیس بازاریابی Orbit Media را بازگو میکنیم.

اندی پیشنهاد می نماید که در پی پست هایی بگردیم که نسبتاً رنک بالایی دارا هستند وآنها را مجدد نویسی و گشوده سازی کنیم. شما میتوانید این صفحات و پست ها رو در گوگل آنالتیکس(Google Analytics) بعد از آن رفتن به نصیب Acquisition » Search Console » Queries بعد در برگه ای که می‌باشید غربال را بصورت هوشمند پیاده نمایید . ورقه هایی را تعیین فرمایید که رنکآنها بالای ۱۰ باشد(بعتی در ورقه دوم باشند)

هم اکنون این مقالات را یک تعمیر مهم نمائید. به آن جزئیات، مثال ها، جواب ها، آمار، تصاویر، نقل پیمان ها و هر چیز دیگری را که سبب ساز میشود پست بهتر گردد را اضافه فرمایید.

اگه حقیقتا بخواهید به کیفیت آن اضافه فرمایید میتواند به طور طبیعی تعداد عبارات آن را ارتقا دهید و نوشته‌علمی ی طولانی تری را در دست یوزرها قرار دهید. خلاصه آن را به کاغذ ای تبدیل نمایید که بخواهید آن را پرینت نمائید و درون کادر به دیوار بزنید!

دراین مکان میتواند ۳ شیوه اثرگذار خیس را نیز ملاحظه کنید:

رنک همگی صفحات وب سایت خویش را نظارت فرمائید. با افزودن و بهتر کردن تعدادی پاراگراف خیر فقط وب سایت شما ضربه ای نمی بیند بلکه به مکان بهتری تبدیل میشود.
همان گونه که محتوای خویش را گشوده نویسی می‌کنید، به ذیل تیتر های متصل گردیده اعتنا فرمائید، زیرا این بخش ها ممکن میباشد در شیت ی نتیجه ها با تیتر «people also ask» و یا این که در بخش «related searches» که در ذیل ورقه نتیجه ها قراردارد نیز بیاید.
این عمل را تحت عنوان حسابرسی بازار یابی محتوا هر سه ماه یکبار انجام دهید.
۳. پتانسیل ویدئو ها را در حیث بگیرید
شیلپا پاد شاه Shilpa Shah، یکی بنیانگذاران کانال های Hummingbird Web Solutions می‌گوید. بازاریابی ویدئویی میتواند یک منبع ترافیکی وسیع باشد، البته بعضی از بازار یاب ها همچنان پتانسیل آنرا نادیده می‌گیرند.

شیلپا تاکید می نماید یکی شایسته ترین نکته های بهینه سازی این میباشد که کیفیت اساسی خیس از مقدار و تعداد میباشد: صرفا چرا‌که وبسایت شما دارنده تعداد متعددی از صفحات ایندکس شده‌است به‌این معنا وجود ندارد که وسعت ترافیک ارگانیک بالایی دارید.

وی صاحبان وبسایت را تشویق می نماید تا از ارسال پست های نادر عمق در وب لاگ هایی که تعداد معدود لغت ها یا این که محتوای سطحی دارا هستند خلاص شوند و به مکان آن بر روی نوشته‌علمی هایی تمرکز فرمائید که حقیقتا معنا دار میباشند و هر بازدید کننده ای را مجاب می نماید که تا اخر آنرا مطالعه نماید.

همینطور محتوای ویدیوئی پتانسیل متعددی با خویش داراست که برای سئوی شما عالی میباشند و قادر است تعامل یوزرها را نیز ارتقاء بدهد. احتمال دارااست که استفاده کننده شما تخت گاز از یک کلیپ 1 دقیقه ای به کارگیری نماید البته ممکن میباشد شکیبایی نداشته باشند که یک نوشته‌ی‌علمی 100 کلمه و واژه ای را بخواند.

بازار ویدیوهای آنلاین بسیار بزرگ میباشد و روز آپ تو دیت عظیم خیس میگردد. سیسکو در حالا برنامه ریزی برای کلیپ های انلاین میباشد و این احتمال وجود دارااست که تا سال ۲۰۲۱ ترافیک انلاین آن به ۸۰٪ رسد!. با این همگی کلیپ ای که وجود دارااست ۴۳٪ یوزرها هنوز خواستار تعداد کلیپ بالاتری میباشند.
 

  • ۹۹/۰۶/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی